1. Bevezető

1.5K 9 0
                                    

Ana alaptörténete:

21 éves vagyok, jelenleg műszaki egyetemen tanulok, hogy egyszer építész lehessek. Minden vágyam Dubaiba karriert építeni, hogy felhőkarcolókat tervezhessek. Szerelmes vagyok a magas épületekbe és igen jól gondoljátok, nincs tériszonyom, egy szemernyi sem. Imádom az extrém  sportokat, bunji jumpingoltam már, repülőből ugrottam, amit egyenesen imádtam. És a legjobb kérdés, hogy ezt mégis miből tehettem meg egyetem mellett? Nagymamám halálakor egy kisebb pénzösszeget hagyott rám, azzal a feltétellel, hogy csakis élményeket szerezhetek belőlük magamnak. Nem rakhatom félre, nem segíthetem a családom. Sajnos egyke vagyok, nincsenek testvéreim. A szüleimnek sosem sikerült kényelmes életet teremteniük magunknak. Az egyetemre ösztöndíjasan jutottam be, rengeteget tettem érte, szerencsére megérte, egy jobb élet reményében.
Emiatt semmi magánéletem nem volt eddig, sokan udvaroltak, de sajnos nem volt senkire sem elég időm, így minden téren eléggé tapasztalatlan vagyok.
Fél évem maradt vissza az egyetemből, amit teljesen a szakdolgozatomra fogok áldozni. Megfogom tervezni életem felhőkarcolóját, amibe helyet kapnak majd műtermek, lakások, kiállítások és egy mini pláza is.

Jack alaptörténete:

28 éves cégtulajdonos vagyok, túl gyorsan kaptam meg a céget, mert apám élvezni akarja nyugdíjas éveit. Azért még annyira nem öreg, inkább anyám kedvében akar járni és végre világot látni. Egész életükbe a családi vállalkozást építették, ami már világszinten ismert. Felhőkarcolók tervezésével foglalkozunk. Nagyon stresszes munka, így a stresszlevezetés elmaradhatatlan. Vannak nők szerencsére, akik kaphatóak egy estére vagy épp éjszakára, ha úgy akarom. Nem vagyok a kapcsolatok híve, sem a házasságé. Egyszerűen nincs rá időm sem energiám. Az utóbbi időben egyre többet hallgatom, hogy ideje lenne megállapodnom és unokát adnom a szüleimnek. Hát mi tagadás, nem repesek ettől a kérésüktől. Viszont ha nem mondok rá semmit, akkor békén hagynak, mintha folyamatosan ellenkeznék, mert akkor egyre nagyobb a nyomás részükről.
Így is a közeljövőben lesz egy új projektem az egyik egyetemmel, egy személy konzulensének kell lennem a diplomamunkájához, már most várom...

Eladtak a szüzességemmel együttWhere stories live. Discover now