6.

1.4K 26 2
                                    

-Jack ne csináld, az a fenekem! Sokkal jobban félek az anális dolgoktól, mintha elkéne veszítenem a szüzességem.

-Ne aggódj, nem fog fájni.

Éreztem a hideg zselés folyadékot a fenekemnél, alaposan bekent majd masszírozni kezdte a fenekem. Nagyon idegen érzés volt, így megpróbáltam összeszorítani a fenekem, de csak fenekelést kaptam érte, már megint... tudtam, hagynom kell magam, ha már ennyit engedtem. Végig kell csinálnom. Közben előre simított, a hüvelyem bejáratánál körözött ujjaival, aztán megtalálta csiklómat, amivel eljátszott. Így ment ez 20 kegyetlen kielégületlen percig. Már nyögtem, hajladoztam, alig bírtak el lábaim. Jack észrevette, már nagyon a hátáraimon vagyok. Épp a fenekemnél volt a keze, mikor elkezdett benyomulni az ujjával, felsikítottam, de csak jött és jött. Isteni érzés kerített hatalmába. Kezében a vibrátorral csiklóm kezdte el ingerelni, aminek a hatása egy óriási orgazmus lett. Háttal neki, teljesen kitárulkozva, combomon folyt a puncinedvem.
Egyikőnk sem szólalt meg, lassan kezdtem volna kiegyenesedni, mikor csak egy szájat éreztem, ami újra a csiklómat izgatja. El se hittem. Sosem lesz vége.

-Ez lesz az ajándékod drágám. A büntetésed a késleltetett orgazmus volt, amit most kapsz, sokkal nagyobb lesz.

Csak nyalt és nyalt, ujjaival a hüvelyemnél dolgozott. Éreztem, ahogy óvatosan megujjaz egy ujjával, nem nyúlt túl mélyre, csak az érzés kedvéért. Olyan finom volt, kényelmes és érzéki. Tudtam pár pillanat és itt az orgazmusom, felnyögtem ebből tudta már mindjárt elélvezem. Erőből szívta a csiklóm, majd egy határozott mozdulattal 2 ujját is belém nyomta tövig, ott élveztem el. Elengedte csiklóm, majd tenyerével rácsapott puncimra, ott estem térdre, nem bírtam. Ilyen intenzív élményben sosem volt még részem.

-Ana nagyon jó lesz a kapcsolatunk úgy gondolom. Mivel még szűz vagy, semmiben sincs tapasztalatod, magamra foglak formálni és elfoglak vinni a clubba, majd ha a feleségem leszel.

-Milyen clubba Jack? -kérdeztem kicsit megrémülve

-A részleteket még nem kell tudnod, de sok barátot fogsz majd ott is szerezni. Szerintem tetszeni fog majd a hely. Most menj fürdeni, aztán eszünk valamit.

Én csak bólintottam és megindultam a zuhanyba. Reméltem, hogy egyedül maradok a gondolataimmal, mert ezer féle gondolat futott át rajtam, de nem. Jack is jött utánam 3 perccel később. Megfürdettük egymást néma csendben. Mindketten kíváncsian fedeztük fel egymás testét.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 21 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Eladtak a szüzességemmel együttWhere stories live. Discover now