2.

1.2K 10 0
                                    

Jack

Ma végre hazaérnek szüleim az első nagyobb utazásuk után, ha jól tudom épp Hawaiin voltak utoljára.
Délután megleptek az irodában, aminek egyrészt örültem, másrészt bejelentkezhettek volna, ha már én vagyok a végvezető.

-Szerbusz fiam, remélem kiélvezted, hogy nem voltunk itthon, mert jó ideig a nyakadon maradunk megint. Úgy gondoltuk anyáddal, ismét besegítünk a cég mindennapjaiba, hogy te is neki állhass a családalapításnak.

-Ugyan apa, erre semmi szükség, jól megvagyok én így. Mindenem megvan és amúgy sem állok készen a családalapításra.

- Pedig ha tetszik, ha nem, egy nagyon tisztességes családból származó, okos kis menyasszonyod van jelenleg. Régi jó barátom lányát odaadta neked.

-Hogy mi? Nekem mennyasszonyom? Odaadta? Nem inkább megvetted ha már itt tartunk, egy régi barát a régi idők üzleteléseiből. Undorító.

-Fiam nincs mit tenni, ez már eldőlt. Adtunk neked épp elég időt arra, hogy találj magadnak valakit. Elfogadod ezt a helyzetet, nincs más lehetőséged.

-És ha nemet mondok? Nincs nekem szükségem egy megvásárolt nőre...

-Akkor felejtsd el a céget, kitagadlak.

-Basszátok meg! Ez nem fair.

-Mi fair az életben fiam? Nagyon gyorsan túl fogod tenni magad a helyzeten, amint megismered a kishölgy tulajdonságait.

Ava

Hazaérkeztem a kollégiumból a havi 1x-i vasárnapi ebédünkre a családomhoz. Nagyon vidám hangulat és isteni illatok fogadtak. Finomat ebédeltünk, nevettünk, meséltem a hétköznapjaimról. Apám hirtelen megszólalt, hogy fontos dologról kell beszélnünk. Nagyon megijedtem, nehogy betegek legyenek vagy más nagy probléma legyen.

-Lányom találkoztam egy régi barátommal a múltból és nagy döntést hoztunk meg, ami mindkettőnk családjára kihatással lesz. Hozzá fogsz menni egy Jack nevű férfihoz, aki a barátom fia.

Hirtelen megszólalni sem tudtam, minden forgott körülöttem, az előttem álló eltervezett élet egy szempillantás alatt hullott össze. Hirtelen görcsberándult a hasam, sírni kezdtem.

-Apa ezt hogy gondolhatod? Ebbe nekem is van beleszólásom...-hirtelen kitört belőlem.

-Sajnos nincs lányom. Szerződést kötöttünk, így nekünk anyáddal sem kell tovább nélkülöznünk. Sajnálom.

-Szóval csak a pénzről szól. Eladtátok a saját lányotokat. Azt hiszem egy ideig nem fogok hazajönni, ezt meg kell emésztenem. Szégyelljétek magatok.

-Lányom remélem még szűz vagy. Csak így áll a szerződés -nézett mélyen szemembe apám.

-Hogy kérdezhetsz ilyet... de igen, az vagyok még, mint tudjátok az egyetemen ilyen eredményeket csak úgy tudtam elérni, hogy a tanulásra figyeltem semmi másra.

-Akkor rendben. Szedd össze magad. 1 hét múlva találkozol a vőlegényeddel. -ezzel ott hagyott anyámmal az asztalnál.
Ő nem szólt semmit, csendben felállt, leszedte az asztalt, majd elköszönt és apám után ment szomorúan.

Utáltam a helyzetem. Legszívesebben elküldtem volna apámat a fenébe. De tisztelem és szeretem őket, így nem szítottam plusz feszültséget közénk.

Sziasztok! Remélem tetszik a történet kezdete, bízom benne sokan olvassátok majd.

Eladtak a szüzességemmel együttWo Geschichten leben. Entdecke jetzt