3.

1.1K 12 0
                                    

Ana

A következő 1 hét borzasztóan lassan telt. Rágódtam rajta, vajon miért jutottunk, jutottam ilyen helyzetbe, hogy az apám eladjon. Nyilván a pénz, de ha megkérdezett volna róla és elmondja miért tenné, valószínű könnyebben elfogadtam volna a helyzetet, hogy nekik jobb legyen. Egy kicsit én is viszonozni tudtam volna azt a sok jót amit tőlük kaptam az eddigi évek alatt.

Szerdán volt egy találkozóm az új konzulensemmel, nagyon profi szakember, ellentmondást nem tűrő, kicsit unszimpatikus, de vonzott magához az első pillanattól kezdve. Az illata fűszeres volt, száz közül is felismerném, annyira beitta magát az orromba. Volt egy pillanat, mikor mögém állt, hogy jobban megnézhessük a tervrajzot, akkor valami megindult bennem odalent. Egyből forróságot éreztem. Tudtam, ha hazaérek, ki kell magam elégítenem, ezt a felgyülemlett vágyat, nem hagyhattam magamban.

Végre visszaértem a kollégiumi szobámba, szerencsére egyedül lakom, mert jóban vagyok az igazgatóval. Bevágódtam a forró zuhany alá és elkezdtem simogatni magam, pár pillanat alatt el is élveztem, de ez nem volt elég, tombolt bennem a vágy. A zuhanyrózsát a legerősebb sugárra állítva odavezettem a csiklómhoz, imádom ezt az érzést, a vízsugár erősségével és a hőmérséklettel játszani, igazi robbanást okoz és nekem erre volt szükségem, meg is kaptam öt hosszúra elnyújtott élvezetes perc után. Végig Jackre gondoltam. Az ing alól jól kivehető izmaira, formás fenekére és a zöld szemeire.
A hét hátralévő részében ezt még jó párszor megismételtem, muszáj volt, állandóan csak Ő járt az eszembe. Hogy fogom én ezt a következő fél évet kibírni vele... őrületbe fog kergetni.

Jack

A hetem rohadt gyorsan eltelt. Rengeteg probléma volt az építkezéseken is, főleg az anyagiak miatt, minden alapanyag egyszerre drágult nagyon sokat, így a befektetőkkel is volt pár kellemetlen beszélgetésem.
Szerdán jött az egyetemről egy csaj, első ránézésre kis anyuci kedvence lehet, visszahúzódó, de formás az biztos. Azok a mellek, elnyalakodtam volna velük, de lehet meg is dugtam volna őket, akkorák voltak.
Míg megbeszéltük a dolgokat, figyeltem rá, nagyon visszafogtam maga, de a végén már nem bírtam magammal. Mögé kellett állnom, épp nem értem hozzá a testéhez, rózsa illata volt, pont eléggé finom ahhoz, hogy a farkam megránduljon tőle.
Ma este kell egy nő, jól meg kell basznom. Nem kezdhetek viszonyt egy egyetemistával, akinek ráadásul a konzulense is vagyok. Elbaszott egy helyzet.
Pénteken lementem a haverokkal inni egy bárba, hogy elmeséljem az új magánéleti helyzetem, amibe kényszerített apám. Sajnos nem voltak meglepődve... mindenki ismerte milyen volt régen, ellentmondást nem tűrő és a módszerei... hát megkérdőjelezhetőek voltak, de sosem kapták el illegális módszerei miatt.
Az estét egy szőkével zártam, nyitott volt a durvább szexre is.
Kikötöztem kezeit, lábait majd bekötöttem a szemét. Elővettem egy kis vibrátort, azzal kezdtem el simogatni a csiklóját, közben pedig szétszívtam és haraptam a mellbimbóit, csak úgy sikítozott mire végeztem vele. Jól megbasztam hátulról is, már csak vonaglott alattam. Miután összeszedte magát hazament. Vele sem fogok többet találkozni.

Eladtak a szüzességemmel együttWhere stories live. Discover now