Ana
Otthagyott a falhoz préselve, a pulzusom az egekben. Olyan vörös voltam, mint a rózsa. Elindult lepakolni, olyan természetességgel, mintha mi sem történt volna. Arra lettem figyelmes, hogy csobog a víz, biztos elment fürdeni, de hogy ilyen hangos lenne vagy nem csukta be az ajtót?!
Lassan odamerészkedtem, mert azért a kíváncsiság legyőzött mit láthatok az előbbi akciója után. Pucér kerek feneket láttam és izmos vonalakat, azt hittem a nyálam is elcsöppen. Azonnal kimentem a nappaliba és körbenézve rájöttem, hogy ez egy egy hálószobás lakás. Mi lesz még itt, atya világ fogtam a fejem.
Pár perc merengés után megjelent a derekára kötött törölközővel még nedvesen. Szája szegletében kihívó mosoly lapult vajon mi lesz a következő lépése...-Tetszik a látvány cica?
-Nem vagyok a cicád és nem, nem tetszik... fordítom el a fejem.
-Nem hiszem el, majd elcsöppentél, az biztos, hogy a bugyikád tiszta lucsok.
-Na jó én ezt nem hallgatom, most elmegyek.
Felálltam, majd 2 lépés után már el is kapott. Magához húzott, de háttal voltam neki, teljesen lefagytam. Csuklóm szépen lassan elengedte, majd kezeit lassan a hasam aljához simította, nyakamba fújta forró leheletét, a hideg is kirázott, sosem volt még ilyenben részem.
-Add át magad nekem. Nem teszek semmi olyat amit nem szeretnél, de érzem, hogy te is vágysz az érintésemre.
Nem jött ki egy hang sem a torkomon, csak finomat bólintottam.
-Most csukd be a szemed. Kért és én teljesítettem.
Ruhán keresztül simogatott, először csak a hasamat, karomat, közbe finoman belecsókolt a nyakamba. Tudtam, bármit is fog tenni, nem fogok ellenkezni ugyan úgy vágyom rá, mint ő rám.
Éreztem kezei megindulnak a melleim felé, nem ellenkeztem, megfogta, simogatta majd elkezdte őket gyúrni, mellbimbóim majd kibökték csipke melltartóm és vékony pólóm. Megérezte, finoman elkezdett rajta körözni majd egyszer csak belecsípett. Akkorát nyögtem az isteni érzéstől, még én is meglepődtem. Ekkor elengedett, egyet hátrébb lépett, majd egy nagyot ütött a fenekemre.-Nagyon beindítottál Ana, ha tetszett neked is, told hátra a feneked.
Én pedig tettem amit mondott. Éreztem rajta meglepődött, de azonnal kapcsolt és még 3-3 ütést kaptam a fenekemre. Sajgott de isteni érzés volt, nagyon fel voltam izgulva. Ekkor lábával széttette az
enyémet majd akkorát ütött a puncimra, hogy ott élveztem el majdnem. Felsikítottam, felé fordultam. Lendítettem kezem, hogy felpofozzam, de elkapta és azonnal álló farkára tette. Észre sem vettem, hogy nincs már rajta a törölköző és áll a farka.-Most pedig szépen elkezded simogatni a farkam. Ha ügyes leszel most ennyivel megelégszem, de ha nem tetszik letérdelsz és leszopsz.
Azt hittem nem hallok jól. Belenéztem a szemébe és ilyen vágyat még sosem láttam. Eddig is voltak férfia, fiúk akik vágytak rám, bepróbálkoztak, de ez a nézés hozzájuk sem hasonlítható. Elkezdtem mozgatni a kezem, nagyon ügyetlennek éreztem magam, mert még sohasem csináltam. Kicsit begyorsítottam, jobban rászorítottam, ekkor kaptam egy jól eső hümmögést. Becsukta szemét Jack, majd felbátorodva míg nem néz, óvatosan letérdeltem, hajtott a kíváncsiság. Odahajoltam, majd bekaptam a farkát félig. Rámnézett, aztán csak annyit bírt kinyögni: "aztakurva Ana"
Belemarkolt a hajamba, elkezdte a fejem mozgatni, ahogy érezte egyre jobban megy, mélyebbre tolta a farkát. Eléggé méretes volt, így nem tudtam teljesen bekapni... azt hittem.-Mindjárt elmegyek és a szádba fogok élvezni, te pedig lenyeled. -mély, rekedtes, parancsoló hangján. Nem reagáltam, csak csináltam tovább, de ő extra sebességre kapcsolt és csak úgy döfködte a szám. Már folytak a könnyeim, alig bírtam öklendezésem visszatartani, olyan mélyre nyomta bennem farkát. Majd éreztem, hogy megremeg. Sós folyadék lövellt a számba és a parancsát teljesítve lenyeltem. Pár pillanat múlva lenyúlt hozzám, felállított magával szembe.
-Nagyon ügyes voltál és merész. Ezért kapsz tőlem egy ajándékot.
Megfogta a nadrágom és elkezdte kigombolni, de végig a szemembe nézett, nem e gondolom meg magam. Lehúzta rólam, majd a pólóm is levette. Ott álltam egy bugyiban és átlátszó csipke melltartóban előtte. Azonnal a mellem elé tettem kezeim, de elvette őket, majd finoman magam mellé tette. Hátrébb lépett és csak nézett. Még mindig nem mertem megszólalni, mintha a szavak belém fagytak volna.
-Vedd le a melltartód és a bugyid is. Kérlek. Tudom, még nem voltál férfival, ne aggódj, nem is most terveztem lefeküdni veled, de tudom, hogy kívánsz és én is de baszottul. Látnom kell mit kaptam.
-Igen, kívánlak. Magamra sem ismerek Jack. De rád sem. Mi ez a parancsoló hangnem? -próbáltam visszafogottan kérdezni
-Tudod Ana van egy olyan oldalam, amit senki sem ismer, csak az eddigi nő partnereim. De ne aggódj, semmi brutalitás nincs benne, nem kell félned.
Csak bólintottam és elkezdtem vetkőzni, de inkább megfordultam. Levettem a melltartóm, de a bugyi még rajtam volt. Nem mertem levenni.
-Ana most pedig hajolj előre. Nem így akartam csinálni, de nem fogadtál szót.
Előre hajoltam, nem akartam kihúzni a gyufát nála még jobban. Elkezdte lehámozni a bugyim, majd mikor kiléptem belőle, fogta a lábaim és terpeszbe igazította.
-Isteni látvány vagy, meg ne mozdulj. Mindjárt lefogok mögéd térdelni, te szépen így maradsz és várni fogod az ajándékod. De előtte hozok egy játékot, mert nem fogadtál szót a vetkőzésnél és nekem kellett helyetted megtennem.
Agyaltam vajon mit hozhat. Visszaért. Valami hideget érintett a fenekemhez, kattanás és már rezeg is. Teljesen lefagytam.
Izgalmas pillanatok következnek, remélem tetszik a történet 😉
YOU ARE READING
Eladtak a szüzességemmel együtt
RomanceAna és Jack története. Egy elrendezett házasság, teli vágyakkal, szexualitással.