פרק 7- אלנה

106 10 4
                                    

*תזכורת מהפרק הקודם💗*

״כן כן הכל מצוין״ אמרתי, קולי רועד. הוא התקרב אליי ואימץ אותי לחיקו. ברגע שהוא חיבק אותי התפרקתי וכל הדמעות יצאו. ״מה קרה?״ שאל ברוך ״את יודעת שאת יכולה לספר לי הכל״.

נענעתי בראשי והמשכתי לבכות, מדי פעם מוציאה יבבות.
״התקשרו אליך״ התחלתי לספר לאחר שנרגעתי ״מישהי״ אמרתי בקול מאשים.

״מישהי? מי?״ שאל בבלבול ״אלנה״ עניתי לו במרמור, הוא סינן משהו באיטלקית, הוא היה נראה ממש כועס. ״ענית לה?״ ״כן״ עניתי.

——————————

נקודת מבט- מריאנו

נכנסתי למטבח וראיתי את אנג׳ל יורדת מהשיש ״אני צריכה ללכת״ אמרה ״מה למה?״ שאלתי בבילבול והסתכלתי עליה במבט מוזר ״הקדימו לי את הטיסה״.

״הכל בסדר?״ שאלתי, היא נראית חיוורת ויש בעיניה רמז לניצוץ של דמעות ״כן כן הכל מצויין״ היא אמרה בקול רועד, התקרבתי אליה ואימצתי אותה לחיקי.

ברגע שעשיתי זאת אנג׳ל התפרקה ״מה קרה?״ שאלתי ברוך ״את יודעת שאת יכולה לספר לי הכל״ המשכתי, היא נענעה בראשה המשיכה לבכות ומידי פעם הוציאה יבבות.

״התקשרו אליך״ אמרה לאחר כמה דקות והתרחקה ממני ״מישהי״ המשיכה בקול מאשים ״מישהי? מי?״ שאלתי בבילבול ״אלנה״ ענתה, מרירות בקולה.

סיננתי קללה באיטלקית, ״ענית לה?״ שאלתי בטון טיפה מעוצבן, מקווה שלא ״כן״ השיבה ״למה ענית?״ שאלתי אותה ״חיכיתי לך והשתעממתי וראיתי שהתקשרו אליך אז אמרתי נענה ואז אני אומר לך מה אמרו״.

״אני מבקש ממך שלא תעני לשיחות שלי או תהיי בטלפון שלי ללא רשותי״ אמרתי לה ״למה? כדי שתוכל להתכתב עם זונות בלי שאדע?״.

״אנג׳ל בחייך, אל תעשי את זה ככה,״ אמרתי ״מה לעשות? אה? מה לעשות?!״ צעקה עליי והדמעות חזרו ״דיי דיי״ אמרתי לה בקול מרגיע ושוב אימצתי אותה לחיקי.

״ששש, דיי, הכל בסדר ששש״ המשכתי להרגיע אותה בזמן שהמשיכה לבכות וליטפתי את ראשה, פתאום היא דחפה אותי לאחור ומחאה את הדמעות.

״מה קרה?״ שאלתי אותה ״כלום, הכל טוב״ השיבה ״אז למה עשית את זה?״ ניסיתי להוציא ממנה עוד מידע, עד לפני שניה היא בכתה פה ופתאום היא בסדר? משהו פה לא הגיוני.

״אני צריכה ללכת״ אמרה ובאתי לענות אבל עוד לפני שהספקתי היא דברה שוב ״הקדימו לי את הטיסה...״ הצורה שבה היא דברה עלתה לי על העצבים.

״ אני לא מטומטם אנג׳ל, לא ביטלו לך שום טיסה״ אמרתי בעצבים ״כן ביטלו״ המשיכה להתווכח איתי ״אנג׳ל, תפסיקי, עכשיו.״.

״להפסיק מה?!, לא אתה יודע מה? אין לי כוח לריב איתך״ השיבה בטון מזלזל והסתובבה לכיוון המדרגות ״אנג׳ל,״ קראתי לה אבל היא לא ענתה ועלתה במדרגות. 

אהבה ממבט ראשוןWhere stories live. Discover now