*תזכורת מהפרק הקודם💗*
״דיאנה, לא יקרה לי כלום אני מבטיחה לך״ אמרתי בביטחון ״אבל את לא יכולה להבטיח לי, את לא יודעת מה יקרה לך.״ ענתה ובתכלס היא צודקת.
״אז אני לא מבטיחה אני אומרת, לא יקרה לי כלום הכל טוב.״ אמרתי והאמנתי בכל ליבי שמה שאמרתי נכון, שלא יקרה לי כלום ושהכל יהיה בסדר.
אבל תמיד כשאומרים ״הכל יהיה בסדר״ קורה דווקא ההפך והכל לא בסדר ״בטוחה? זה יכול להיות ממש מסוכן״ אמרה ״אני בטוחה במיליון אחוזים.״.
——-———————
נקודת מבט- מריאנו
״אנחנו צריכים כבר לתפוס את החרא הזה, הוא חייב לנו מלא כסף״ אמרתי בעצבים לקונסיליירי שלי ״אנחנו עכשיו שלחנו כמה מהאנשים שלנו לחפש אותו, אל תדאג תסמוך עליי״ ענה.
״אני מאוד מקווה בשבילו שהוא מת עכשיו, כי כשנמצא אותו הוא יתחנן למות.״ אמרתי בטון עצבני ״מסכים איתך אחי״ דפיקה בדלת נשמעה ״יבוא״ הקונסיליירי שלי אמר.
״היי בן״ אבא שלי אמר כשנכנס למשרד ״היי אבא״ עניתי ״תקשיב בן, אנחנו והמאפיה של מיאמי רוצים לעשות נישואי נוחות.״ אמר ״אוקיי..״ עניתי וחיכיתי שימשיך.
״אתה זה שצריך לעשות את זה.״ המשיך ״מה?, אתה צוחק אליי נכון?״ שאלתי כלא מאמין, אני אמרתי לו שאני לא רוצה את כל הסיבוכים האלה של הנישואי נוחות.
״אני יודע שאמרתי לי שאתה לא רוצה אבל-״ ״אין אבל, אני לא רוצה את כל הסיבוכים האלה של הנישואי נוחות, אם מי שאני אעשה את זה איתה תחשוב שיש לי התחייבות אליה?״ קטעתי אותו.
״אז תגיד לה שאין לך״ ענה ״טוב..״ אמרתי ללא התעניינות ״אז אתה מסכים? אתה תעשה נישואי נוחות?״ שאל ״אני אחשוב על זה, אבל בינתיים התשובה היא לא.״ אמרתי בקול תקיף ״ טוב, אז אני רק מודיע לך יש היום את פגישה ב-18:30 בבית שלהם״
״טוב..״ אמרתי בחוסר התעניינות, ״כדי לי לעשות את זה?״ שאלתי את הקונסיליירי שלי אחרי שאבי יצא ״אני חושב שכן, ככה יהיה לנו גם פחות פגיעות, התערבויות וכזה, אתה יודע.״.
״כן, צודק.. טוב אני חושב שאני אסכים אני לא צריך עוד אויבים אין לי כוח לחרא שהם עושים, אני לא צריך עוד כמוהם״ אמרתי בהסכמה.
꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂
״מוכן?״ הקונסיליירי שלי שאל אותי כמה דקות לפני שהגענו לפגישה ״כן, אני מוכן״ אמרתי בטוח, ״הגענו״ הנהג שלי אמר לנו ״יאללה״.
יצאנו מהרכב והלכנו לכיוון הבית שלהם, נכנסנו פנימה ומשהי ליוותה אותנו לסלון ״חכו, היא עוד מעט תגיע״ אמרה הנהנו ואבא שלי הלך אל האישה הזאת כדי לשאול איפה אפשר לשים את אחותי בינתיים.
YOU ARE READING
אהבה ממבט ראשון
Romantizmהיא הבת של הקאפו במיאמי. הוא הבן של הקאפו באיטליה. היא חיה בבועה שהכל מושלם. הוא הצטרף למאפיה כבר בגיל 11. שני אנשים מעולמות שונים שמתאחדים באמצעות נישואי נוחות ומפה זה רק היסטוריה.