ep.1

13 2 4
                                    

taehyung’dan

mola yerinde muavinin seslenmesiyle sıranın bana geldiğini anlamıştım. bu yüzden bagajdan çıktım ve nerede olduğumuza baktım. kolaylı’daydık. en sevdiğim mola yeriydi burası. götümü donduran havası ve kelle paça çorbası çok güzeldi.

çorba içmeye gitmeden önce bir canım LÜKS ARTVİN yazılı otobüsüme baktım, bir sigara yaktım. ardından yanımıza park eden Kamilkoç otobünün farları gözümü sikti. ‘orospu çocuğu’ diye mırıldandıktan sonra tam içeri giriyordum ki, Kamilkoç’un muavini bana seslendi.

“usta var mı bir dal?”

“var koçum, buyur.” diyip bir dal sigara uzattım. sigarayı alırken elimi okşaması gözümden kaçmamıştı. bir anda bir sigara daha içesim gelmişti. bir tane daha yaktım ve kenarda ucu sivrileşen, büyük ihtimalle götüme girecek olan çite yaslandım.

 bir tane daha yaktım ve kenarda ucu sivrileşen, büyük ihtimalle götüme girecek olan çite yaslandım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ardından yaka kartından adının jungkook olduğunu öğrendiğim çocukta yaslandı.”kaç yıldır muavinlik yapıyorsun?”

“daha 2 ay oldu abi. sen kaç yıldır şoförsün?”

“ben 10 yıllık şoförüm olm.”

“yuh amına koyayım ya. lüks artvin mi senin otobüs?”

“evet.” bunu dememle gülmeye başlayıp otobüsüme küfür etmişti.

“ne diyon lan sen oç?” diye kızmamla;

“noldu alındın mı?” dedi.

“bir daha otobüsüme laf edersen, götünü sikerim senin.”

“olur” diyip beni içeri sürüklemeye başlamıştı. nolduğunu anlamamıştım ama itiraz da etmek istemiyordum. bir anda kendimi küçücük kabinde bulduğumda ne yapacağımı şaşırmıştım.

“sikerim diyordun sik bakalım dede.”
dede demesiyle sinirlenmiştim, yaşlı biri değildim. üstündeki gömleği bir çırpıda çıkarıp götüne şaplak attım.

“yavaş oç”

“kes lan sikik”

ardından dizlerinin üstüne çöküp pantolonumun fermuarını açıp boxerımla beraber dizlerime kadar indirdi ve penisimi ağzına alıp yalamaya başladı. saçından tutup bastırdığımda penisimin ucuna ısırdığı için kafasına tokat attım ve jungkook’u ayağa kaldırıp pantolonunu çıkardım.

“arkanı dön ve boxerını çıkar.”

“bana emir verme puşt”

“rica mi ediyim bir de? dön lan arkanı.” deyip yanağına hafif bir tokat attım ve yüzünü duvara yasladım. bunu yapmam kalçasını dışarı vermiş başka bir değişle domalmıştı. parmaklarımı ağzına uzatıp yalamasını söyledim. büyük bir hevesle yalamaya başladı ve iyice ıslattı, parmaklarımı ağzından çıkarırken yapar gibi ısırdığı için götüne bir tokat daha atıp seslice inlemesiyle parmaklarımı deliğine konumlandırdım. orta parmağımı soktum ve ardından yüzük parmağımı da ekleyip makas hareketiyle deliğini genişletmeye çalıştım.
iyice genişlediğinden emin olduktan sonra parmaklarımı çıkarıp zevk suyumla ıslanmış penisimi içine soktum.

“YAVAŞ OLSANA TAEHYUNG”“adımı nereden biliyon lan”

“yaka kartını götüme sokmak için mi taktın?”

“deneyelim mi?”

“ya siktir git manyak”

aletimin tamamını içine soktun sonra alışmasını bekledim ve onay aldıktan sonra hareket etmeye başladım.

“dinozor sikin mi var be adam bu ne ya”

“27 cmdir kendisi”

“10 yıl otobüs sürerek nası büyüttün bu kadar”

“yeteneklerimi sorgulama muhallebi”
biraz daha hızlanmamla jungkook çığlık atmış, daha sesli inlemeye başlamıştı.

“vakum musun be jungkook?”

“yok vatoz balığıyım orospu çocu”
biraz daha öyle içinde gelip gittikten sonra klozetin kapağını kapatıp oturdum ve:

“kucağıma otur”

“tavşan mıyım ben”

"bakim öylesin vala”
yanağıma tokat attıktan sonra kucağıma oturup kendisi hareket etmeye başladı. siktir, bu çocuk fazla ateşliydi. yaklaştığımı hissetmiştim.

“jungkook geleceğim”

“ben de” diyip yüksek sesle inleyerek boşalmıştı. onun boşalmasıyla bende boşalmıştım.

“içime mi boşaldın lan”

“öyle oldu birazcık kusura bakma”

“hasiktir mola biticek 5dk ya”

“ne” dedim ve hemen üstümü toplayıp jungkook’a yardım ettim ve tuvaletten çıkıp otobüslerin oraya gittik. bizim muavin yanıma gelip:

“abi nerede kaldın ya seni bekliyoruz kaç dakikadır”
muavinimle konuşurken jungkook’un kendi otobüsündeki şoförden azar yediğini gördüm ve yanına gittim.

“hacı noldu ya” bilmezden geliyordum bilerek.

“puşt daha 2 aylık muavin, bir de geç kalıyor. siktir git gelme arabama.”

“hop, hop nereye atıyorsun lan çocuğu?”

“istemiyorum ben bunu amına koyayım, 2. ayında bunu yapan ileride neler yapmaz” demesiyle adama bir teklif sunmuştum.

“iyi ben sizin muavini alayım, siz benim muavini alın.”

“abi ne diyon amına koyayım ben niye onların muavini olayım ya”

“takas yapıyoruz olm arada olur bunlar hadi sen oraya git” dememle muavin suratıma salak salak bakmıştı.

“ne bakıyon olm para mı veriyim”

“yani 200lük verirsen giderim abi” demesiyle cüzdanımdan bir 200lük verdim ve jungkook’u kendi otobüsüme getirdim.

“ben senin msp petpetin miyim oç. neyse ben sana daha iyi muavinlik yaparım. evli misin abi”

“evli olsam seni mi sikerim mal”

“ne biliyim abi işi pişirmişsindir falan belki”

“hayır boşandık biz”

“niye abi”

“benim eski muavin karımı sikti ya”

“bu giden arkadaş mı abi”

“yok ondan önceki”

“hee ben de sikebilir miyim eski karını abi”

“bana bak otobüsü bariyere çeker, sikerim hayatını.”

“beni siksen olurdu abi”

to be continued

yazarlar;
zero ve suna

şaka notları;
- zero yazarın yaptığı tüm uzun yolculuklardan derleme
- bariyere çekip hayat sikme şakası zero yazarın bulduğu ve zade adlı yayıncının ets yayınından alınmış bir şakadır
- kısaca her şey zero yazarın varan otobüsünde pamukkale anahtarlığı görmesiyle başladı

I'll pull up to the barrier and f*ck your life. | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin