gömleğimi değiştirdikten karabaş jungkook'a bağırdığı için bağıran yolcuların sesini duydum.
"amk sala otobüsün amınakoydun"
"yoo hiç de bile"
canım koltuğuma oturduktan sonra halis muhlis çaykur rize çayımdan bir yudum aldım. samsun'a doğru olan yolculuğumuzun huzur seviyesi beni şaşırtıyordu adamım.
jungkook ise yolcuları sakinleştirip, yiyecek ve içecek servisi yaptıktan sonra yanıma gelmiş zort diye anılarını anlatmaya başlamıştı.
"bir zamanlar hiç unutmuyorum (elraenn), sabah uyandım, telefonum çalıyor. bir baktım arayan fatih sultan mehmet. dedi JUNGKOOK KALK KONSTANTİN'İ FETHEDİCEZ. dedim oruçluyuz ilk önce kahvaltı yapalım. o da tamam dedi. muhlamamızı yedik çıktık yola. gittik böyle BAYA gittik. sonra bir baktım bizim kağıt gemiler sudan gitmek istemiyor. KARADAN YÜRÜTELİM dedik. sonra fatih dedi ben çok yoruldum biraz dinlenelim, abdest aldık, namaz kıldık, devam ettik. sonra KONSTANTİN'E GİRDİK, BİZANSLARIN AMINAKO-"
"jungkook sen ne anlatıyon amk"
"uzun lafın kısası baba, allah kerim fatih terim..."
"beynini sikim"
jungkook mal mal konuşmaya devam ederken bir sigara yaktım...
sonra dedim ki
"ben de geçenlerde... zonguldak'ı fethettim..." diye anlatmaya başlarken yanımda stardew oynayan jungkook'u gördüm.
"uff abi geçen sebastian'ı bi sikmişim, görmen lazım."
"olm ben abigail'le çocuk yaptım ne anlatıyon abim"
"daşşakların 20 kilo abi maşallah"
"git bana çay getir"
"abi ondan önce ebru gündeş diye yolcu var, diyor ki ben karamelli soğuk kahve isterim"
"e git arkada zero'ya yaptır mal"
"doru ya"
jungkook arkaya kahve yaptırmaya gittikten sonra yanıma geldi ve;
"abi suna diye de yolcu var, citirin instasi? dedi"
"yaz oglum, @thv'ye dm atsın. bir de mola verelim sıkıldım amk"
20 dakika sonra çorumda leblebicilerin orada mola verdik. jungkook malı yarım kilo diye yanlışlıkla 5 kilo leblebi almıştı. sonra samsun'a kadar bütün yolculuk leblebi yiyerek geçti. jungkook leblebileri kağıt bardaklara paylaştırıp yolculara dağıtmıştı. fakat bir sorun vardı... zero'yu leblebicilerin oradaki kahvecide unutmuştuk...
yazarlar;
zero ve sunaşaka notları;
- abigail konusu, zero yazarın her stardew oynadığımızda "uff keşke abigaili çatur çutur si-" demesi + sırf ona hediye edecek diye 1.5 saat ametist araması.
bir de şöyle bir not düşeceğim bu kitabın hiçbir bölümü birbiriyle bağlantılı değil çünkü iki yazar da kitap yazma özürlüsü :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'll pull up to the barrier and f*ck your life. | taekook
Fanficbu hikaye tamamen eğlence amaçlıdır. bahsi geçen kişilere karşı herhangi bir nefret barındırmamaktadır. her şey jungkook'un muavin olmasıyla başlamıştı. *içindeki şakalar yazarların kendilerine ait ucubevi şakalardır.