Bölüm: 1 -Zaman Yolcusu-

35 3 7
                                    

Biz buyuz↓

Ben Ales Valentine Lestrange

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben Ales Valentine Lestrange. Evet tahmin ettiğiniz gibi Ölümyiyenim. 16 yaşındayım.
annem ve babam öldü. Kiminle kalacağımı sorarsanız da büyücü olan bir ailede kalıyorum. İyiki Draco Malfoy var. Bana bazen manevi destek veriyor, ve bu bana çok iyi geliyor... Yaşadığım aile beni tehdit ediyor, altınlarımı almaya çalışiyorlar. Keşke bulanık olsam.

Draco Malfoy'u tanıyorum. Sonuçta en yakın arkadaşımın babası. Çok ta iyi anlaşıyoruz. Her neyse. Bir de ben Gryffindordayım. Nedenini ben de bilmiyorum ama Gryffindor'a seçildim.

Bu gün de her zamanki gibi uyanıp rutinlerimi yaptıktan sonra kahvaltıya indim. Mükemmel gerizekalı arkadaşlarım beni bekliyordu. Meria ve Scorpius.

Scorpius-"yine uyuya kaldın dimi?"
Ales-"ne sandın koçum."
Meria-"açlıktan bayılacağım hadi gidelim de tıkıştıralımm."
Ales-"tamam."

Ales-"yine şunlara sataşalım mı?"

Ağzına yemek atarken Meria konuşmaya başladı.

Meria-"kim?"
Ales-"şunlar işte bek oraya."
Scorpius-"Rose'ye bir şey söylemeyelim ama o şartla olur."
Ales-"sırılsıklam aşıksın he."

       ••••••••••••••••••••••••••••

Akşam dersler bittukten sonra büyük salondayken Scorpius konuşmaya başladı.

Scorpius-"Ales."
Ales-"ne?"
Scorpius-"iddiaya girmeye ne dersin?"
Meria-"durduk yere ne iddiası böyle?"
Scorpius-"yarın sabah Albus'a onu sevdiğini söyle, benden sana 100 Galleon."
Ales-"zaten milyon tane Galleonum var salak. Ve ben Albus'a aşık değilim."
Scorpius-"ben de biliyorum sevmediğini herhalde. Eğer söylemezsen doğru buradan ihtiyaç odası."
Meria-"Ales söyleyecek misin?"
Ales-"kaç saat kalıcam ihtiyaç odasında?"
Scorpius-"2 gün. Haftasonunu ihtiyaç odasında geçirirsin ne güzel."
Ales-"ne?! Delirdin mi sen?! Senin kafan basıyor mu?"
Scorpius-"ya Albus'a söyleyeceksin ya da ihtiyaç odasında 2 gün geçiriceksin. Seçim senin."
Ales-"hayatta ona öyle şey söylemem. Ne zaman gideyim ihtiyaç odasına?"
Scorpius-"gece saat 2-de Filch'in en dikkatli olduğu zaman. Hadi şimdilik baybay gece 2-de ortak salonda görüşürüz."
Ales-"tamam."
Meria-"beni neden güzellik uykumdan uyandıracaksınız?"
Scorpius-"gelmeye de bilirsin?"
Meria-"yok yok gelicem macera kaçırmak istemem."

Odama gittim ve kapıyı çarparak kapattım. Bu çocuk benden ne istiyordu?! Bi de haftasonunu orada geçirecek mişim. Gece saat 2-nin gelmesini bekledim ve en sonunda geldi. Ortak salona indim. Scorpius ve Meria beni bekliyordu. Ben neden böyle bir işe kalkışıyorum.? Gidip söyleye de bilirim. Ama yok olmaz. Ben ona hayatta şey etmem.

Kısacası ihtiyaç odasına geldik. Evet ben burada 2 gün ne yapacağım hakkında bir fikrim olmadığını söylemiş miydim? Bir azcık gezerim, koltukların birinde uyurum, kitap bulsam okurum.

Zaman Yolcusu ~ Draco Malfoy ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin