Medyadaki şarkıyla dinlemenizi tavsiye ederim. Jessica kitap kapağında gözüküyor ama burayada bir fotoğraf bırakalım.
YIL 1💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
-Hagrid neredesin?Yanıt gelmeyince Jessica elindeki bilete baktı ve kendisine benzeyen birisini aradı. Yan tarafında siyağ saçlı, güzel, kendisinden yaşça büyük bir kıza rastladı. Her normal insan yanında bir süpürge taşımazdı değil mi?
-Merhaba ben Jessica White. Acaba peron 9¾'e nasıl gidebilirim?
- Şu duvardan geçmen lazım. Bu arada bende Cho Chang.
-Teşekkür ederim.
-Rica ederim. İstersen koşarak geç.
-Tamam.Jessica nefesini tuttu ve bunun bir eşek şakası olmamasını umarak perona doğru hızlıca koştu. Her yer duman altındaydı fakat kırmızı tren tüm ihtişamıyla gözüküyordu. Her yerde öğrenciler koşuşturuyordu.
Jessica trenden içeriye girdi ve ilk bulduğu kompartımana oturdu.
-Merhaba ben Jessica White.
-Luna Lovegood. Tanıştığıma memnun oldum.
- Bende.Binalar yerini geniş düzlüklere bırakırken yemek arabası cadısı geldi. Jessica çikolata düşkünü bir kızdı.
-Acaba 2 tane çikolata kurbağa alabilirmiyim?
Jessica yerine otururken Luna elindeki şekerlemeyi ağzına attı.
- Mm çilekli. Sende almak ister misin?
- Olur.
-Bu iğrenç. Sanırım sabunlu.Luna gülmeye başlamıştı bir süre sonra ona Jessica'da katıldı.
...-1. sınıflar buraya!
Bunu diyen dev bir adamdı. Luna ve Jessica çekinerek adamın yanına yaklaştı. Kayıklara bindiler ve Hogwarts'a doğru yola çıktılar.
...
-Lovegood, Luna!
-RAVENCLAW!Luna Ravenclaw masasına sekerek geçti ve Cho'nun yanına oturdu.
...
-White, Jessica
-Hımm ilk kez bir White görüyorum. Ailenden senin gibi zeki mi? RAVENCLAW!Jessica sevinçle Luna ve Cho'nun arasına oturdu.
-Bir kaç kelime söylemek istiyorum. Şimdi Yemek Vakti!
...
-Ben Penelope Clearwater. 5. Sınıfım ve Ravenclaw sınıf başkanıyım.
-Merhaba ben Tom Adams. 5. Sınıfım ve bende sınıf başkanıyım. Binamızın sloganı" Sınır tanımayan bir zeka en büyük hediyedir insana." Bizim binamızda herkes birbirine saygı duyar. Ortak salondaki kitaplıklardan kitap alabilirsiniz. Ama kitaplara asla zarar vermemelisiniz. Kendinizi yasak saatten 5 dakika önce ortak salonda olmaya ayarlamamız tavsiye ederim.
-Binamıza nasıl girildiğinde gelirsek bronz kartal şekilli kapı tokmağı size bir soru sorar. Eğer doğru cevap verirseniz kapı açılır. Şimdi yataklara. Kızlar yatakhanesi alt katta solda, erkekler yatakhanesi alt katta sağda.
Bunları Ravenclaw ortak salonunda söylüyorlardı.
Jessica ve Luna kendi eşyalarını olduğu yatakhaneyi buldu. Odayı üç kızla paylaşıyorlardı. Lily Brown, Ellie Beck ve Sarah North. Jessica ve Luna eşyalarını yerleştirdikten sonra Luna'nın yatağında konuşmaya başladılar.
-Şey Dırdırcı ister misin? Babam derginin editörü.
-Tabi ki de.Biraz konuştuktan sonra kızlar daha fazla dayanamadı ve uyudu.
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
İlk bölüm nasıldı? Hadi oylayın ve yorum yapın. İsterseniz bunu Ravenclaw arkadaşlarınıza gönderin. Veya başka binalardaki arkadaşlarınıza. Yorumları bekliyorum. Hepsine cevap vereceğim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jessica White
FanfictionWattpad tam bir Slytherin Gryffindor kurgu cennetidir. Hufflepuff kurguları bile bulunur. Peki ya Ravenclaw? Yine bir sürü Çapulcular kuşağı hikayesi bulabilirsiniz. Harry Potter'ın bir sürü dönem arkadaşının hikayesini bulabilirsiniz. Ama ya bir dö...