"Ben Harry, Harry Potter."

42 4 9
                                    

Medyadaki videoyu izlemenizi öneririm. Bu arada bölüme oy yapıp yorum bırakınki yavrucağız yetim kalmasın.

Geçen bölüm koymayı unutmuşum.

Ravenclaw yatakhanesi, gündüz 👇

Ravenclaw yatakhanesi, gündüz 👇

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ravenclaw yatakhanesi, gece

En çok ne zaman bu yatakhanede vakit geçirmek isterdiniz? Benimki gece

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

En çok ne zaman bu yatakhanede vakit geçirmek isterdiniz? Benimki gece.

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙

Jessica ilk gün heyecanıyla erkenden uyanmış dersler için hazırlanıyordu.

-Luna kalk hadi.
-Canım, daha kahvaltıya yarım saat var.
- Anca hazırlanırız.
- Tamam kalktım.

...
-Merhaba ben Severus Snape . İksir dersi Öğretmeniyim. Masada bu yıl içinde göreceğimiz ilk üç iksiri hazırladım. Birinci sınıf olduğunuz için bu iksirleri bilmenizi ve tanımanızı beklemiyorum. Ancak belki bir kaçınız bu iksirlerden bazılarını biliyordur. Şimdi bunun adını ve ne işe yaşadığını bilen?

Jessica'nın eli hemen havaya kalktı.

-Miss
-White efendim. İksirini adı huzur sıvısı. İçen kişinin kaygı ve stresini azaltır. İnsanın içini huzur kaplar.
- Aferin Ravenclaw'a 10 puan.

-Bu?
-Evet Miss White.
-Güç iksiri. İnsanın fiziki gücünü arttırır. Bir sürü çeşidi vardır. En düşük güç veren budur. Ayrıca hazırlanışı en kolay olan iksirde budur.
-Ravenclaw'a 10 puan daha.

-Bu iksiri kim bilebilir? Ah evet Miss White bilebilir.
-Uyku iksiri. İçen insanın hemen uykusunu getirir. Ve saatler boyu derin bir uyku çeker. Bir zamanlar büyücülük dünyasında kaos yaşandı çünkü muggleların uyku ilacı dediği şey buna çok benziyordu. Ancak mugglelar bu ilacı kimyasal maddelerle hazırlamıştır ve bu iki şey birbirinden farklıdır.
-Ravenclaw'a 15 puan.

-Miss White bu bilgiyi nereye borçlusunuz?
- Kitaplara efendim.
-Şimdi huzur sıvısını yapmaya çalışacağız. Açıklamaya gerek yok. Üçlü gruplar oluşturun. Tarif 9. sayfada. İksir ders sonuna kadar bitecek.

Jessica ve Luna, Ginny adlı bir kızla eş oldular. Yaptıkları iksir her birinin on beşer puan kazanmasına neden oldu.

İksir dersinden çıkmış Uçuş Dersine gidiyorlardı. Bu ders de Gryffindor'laydı. Jessica bir anda tökezledi. Sonra bir çocuk onu bileğinden tuttu ve büyük bir düşüşten kurtardı.

-Teşekkür ederim.
-Önemli değil. İyi misin?
- Evet.
- Bu arada ben Harry, Harry Potter.
-Jessica White, yani Jessica. Tanıştığıma memnun oldum.
-Bende.

Harry bir kaç adım uzaklaştıktan sonra Ginny konuştu.

-Harry Potter adını sordu. Merlin! Ne heyecan verici.
-Abartma Ginny.
- Luna haklı. Sonuçta sadece üst sınıftan bir çocuk.

...
- Elinizi bu şekilde süpürgenin üstüne koyun ve "Yukarı" diyin. İnanarak yapmanız lazım.
- Yukarı!

Jessica ilk deneyişte başarmıştı. Bu hem Profösörün hemde boş dersi olan ve birinci sınıfları izleyen altın üçlünün de dikkatini çekmişti.

-Harry şu kız sana çok benziyor.
- Yani uçuşuna baksanıza benden daha iyi uçuyor.

Dersten sonra Profösör kızı bir kenara çekmiş konuşuyordu.

- Evde kendi süpürgenin var mı?
- Hayır efendim.
- İlk kez mi uçuyorsun?
- Evet Profösör.

Bunu demesiyle kadının kaşları hayretle kalkmıştı.

-Gel seni bir yere götüreceğim.

Profösör kızı Biçim Değiştirme Sınıfı'na götürmüştü.

- Acaba Mr. Davies' i alabilirmiyim.
-Tabi ki de.

-Mr. Davies bu kızın ilk uçuşu kesinlikle mükemmeldi. Kovalayıcı rolü için mükemmel olduğunu düşünüyorum.
- Profösör aslında kovalayıcılarımızdan bir gerçekten çok kötüydü. Bu cumartesi saat 3'te stadyumda ol.
-Tamam.

💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
Snape Gryffindor'a puan verdi. 😱
Tarihe yazın ihtiyacımız olur. 😏
Şu anda Ravenclaw'a bu maçları kazandırmak nasıl olur diye düşünüyorum çünkü kitapta Harry'nin hiç bir maç kaybetmediği yazıyor. 📖
Ama ne olursa olsun bu bir fanfiction yani zafer Ravenclaw'ın. 🦅
Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın tamam mı? Öksüz kalmak istemiyor bölümcağız. 🌟
Tüm yorumlara cevap vereceğim. 😲
Koşun hadi yorum yapıp oylayın. 🏃‍♀️

Jessica White Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin