Merhaba! Bu kitap kendisine göre hareket ediyor. Canım yazmak istiyor ve bir anda kendimi "Bunu ben mi yazdım?" veya "O çok güzel olmuş." derken buluyorum. Sadece ilk bölümü planladım. Bu arada yorum atsanız ve vote verseniz çok iyi olur. Ge üç günde iki oy olmuşuz! Hadi bu bölümü üç oy yaparız.
👁️👁️
👄
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙-Hogwarts'ın 2. Quidditch maçındayız. İşte Slyterin. Ve mükemmel Gryffindor. Galip belli. Her ne kadar Gryffindor geçen maçta şans eseri kaybettiler. Maç başladı. (falan filan)... Potter snitchi yakalamaya çok yakın. Arkasından deli bir Bludger kovalıyor. Olamaz! Potter'ın sol kolu kırılmış olmalı. Lanet olsun. Ve inanamıyorum! Potter Snitchi tuttu! GRYFFİNDOR KAZANDI! Hey o Bludger ne yapıyor?
Birde bu sırada Jessica, Ron, Hermione, Hagrid, Luna, Ginny arasındageçen konuşmaları dinleyelim:
-O Bludger ne yapıyor?
-Onu durduracağım.
-Hayır. Normal asayla bile çok tehlikeli. Büyü ona isabet edebilir.
-Olamaz.
-Merlin'i sakalı.Jessica sahaya doğru koşmaya başlamıştı. Diğerleri de onu takip ettiler.
Hermione topu ustaca bir büyüyle patlatırken Jessica Harry'nin yanına çömelmişti. Ardından diğerleri de geldiler ve sonra bir sürü insan.-Zavallı çocuk. Bunu düzelteceğim.
-Gerek yok Profösör.
-Biz onu Hastane Kanadı'na götürelim.
-Evet, Profösör Jessica haklı.
-Çocuklar acı ve üzüntüden ne dediğini bilmiyor işte.
-Hihhh
-Ne yaptınız siz?
-Merlin'in kilodu.
-Çok esnek. Mükemmel. Hiç kırık kemik yok.
-Ama kolunda hiç kemik kalmadı.
-Bir tane bile.
-Gel Harry. Hastane kanadına gidelim.
.
.
.
-Hemen bana getirilmeliydi. O bunak benim işime karışarak ne yaptığını sanıyor?
-Eskisi gibi olacak mı?
-Evet ama acıyacak. Hemde çok acıyacak. Şimdi herkes dışarı. Sadece 3 ziyaretçi kabul ediyorum.Jessica, Ron, Hermione kaldı ve diğerleri kapıda beklemek üzere dışarı çıktı.
-Bunu iç.
-Bu ne?
-Ne bekliyordun, balkabağı suyu mu?
-Daha iyi misin Harry?
-Değilim..
.
.Üç çocuk dışarı çıkmış pardon kovulmuştu. Hiç birinin gece yatağa girerken Harry'nin tuhaf bir ziyaretçisi olacağını bilmiyordu...
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
Görüşürüz! Çapulcular kurgusu arayanlar profilimdeki Patrice Sollie Neveu adlı kitaba bakabilirler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jessica White
FanfictionWattpad tam bir Slytherin Gryffindor kurgu cennetidir. Hufflepuff kurguları bile bulunur. Peki ya Ravenclaw? Yine bir sürü Çapulcular kuşağı hikayesi bulabilirsiniz. Harry Potter'ın bir sürü dönem arkadaşının hikayesini bulabilirsiniz. Ama ya bir dö...