Görüyorum ki Harry Jessica yani Jessry (kendim buldum) shipleyenler var. Bu ship o-. Spoiler vermeyelim. Bir tık hızlı geçeceğim bu yılı.
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙-Dobby paranoyak. Ortalıkta hiç bir şey yokken beni resmen öldürtüyordu.
-Dobby paranoyak değil. İnsanlar taşlaşıyor ve bu hep sen etraftayken oluyor. Hedefleri sen olabilirsin.
-Miss. White, Mr. Potter, Mr. Weasley gelir misiniz?
-Ne oldu Profösör?
-Durum çok vahim. Beni takip edin.Sonunda Hastane Kanadı'na geldiklerinde Jessica ilk önce anlamamış şekilde kaşlarını çattı. Ardından onu gördü, gri gözleri hayretle açılmış hareketsiz yatan Luna' yı. Hemen yanına gitti. Öbür tarafta ise Ron ve Harry Hermione'ye bakıyordu.
-Luna...
Jessica gözleri dolmuş bir şekilde Luna'nın yanındaki sandalyeye oturup elini tuttu.
Ertesi günler hızlıydı, Jessica her gün Luna'yı ziyaret ediyor, derslere giriyor çıkıyor ve yine Luna'yı ziyaret ediyordu. Ya ödev yapıyor ya kitap okuyordu.
Bir gün Harry ve Ron'u duydu.
-O bir basilisk.
-Ne bir basilisk?
-İnsanları taşlaştıran kişi.
-Elbette, bunu daha önce nasıl düşünemedim?
-Ama burada öldürür diyor hiç kimse ölmedi.
-Ron! Hermione, Luna ve Ravenclaw sınıf başkanı birlikte bulundular. Hermione'nin elinde bir ayna vardı. O aynadan gördü. Hufflepluf'lu çocuk ve Sör Nicholas birlikteydi. Çocuk canavarı hayaletin içinden gördü. Sör Nicholass asıl darbeyi aldı. Ama ölüler bir daha ölemez. Colin'in elinde kamerası vardı.
-Mrs. Norris'in bir aynası olduğunu söylemeyeceksin değil mi Jessica?
-O kedinin taşlaştırıldığı gün Myrtle'ın tuvaletinden yeni çıkıyordum. Yine ağlıyordu ve yerleri su basmıştı. Suyun üstünden canavarın yansımasını görmüş olmalı.
-Bütün öğrenciler derhal ortak salonlara. En yakın ortak salona gidin. Tüm öğretmenler 3. Kata.
-Ne oluyor?
-Gidip bakalım.Ortak Salonlara gitmeye çalışan telaşlı öğrenci selini atlatıp, 3. kata vardılar.
-Canavar bir kızı Sırlar Odası'na kaçırdı.
-Kim bu kız?
-Ginny Weasley.
-Üzgünüm, uyuya kalmışım da.
-Senin beklediğin fırsat geldi Lockhart.
-Ne fırsatı?
-Geçen gün Sırlar Odası'na nereden girildiğini ve izin alır almaz oraya gireceğinden söz etmiyor muydun?
-Evet, o zaman ben hazırlanayım.Yani işte devamını biliyorsunuz... Sırlar Odası' mın girişinden alıyorum.
-Burası çok pis.
-Buradan.Bir süre yürüdüler. Arkadan gelen bir sesle irkildiler.
-İşte yolculuk burada bitti çocuklar. Yeni kitabıma geçeceksiniz, nasıl kızın cesetini görünce şok geçireceğiniz,benim ise onu kurtarmak için çok geç kaldığımı tüm dünya bilecek. Anılarınızla vedalaşın.
Büyüyü yaptı ama büyü geri tepti ve kendisini vurdu. Bir anda taşlar düşmeye başladı. Taş seli bittikten sonra Harry ve Jessica bir tarafta Lockhart ve Ron bir tarafta kalmışlardı.
-Ron beni duyuyor musun?
-Evet.
-Taşları temizleye çalış.
-Lockhart o kim olduğunu hatırlamıyor. Ve ee şimdi bayıldı.Reklamlar!
YORUMLARI GÖRELİM!
OYLARI VERELİM!
___________Yeni hikayem: THE FOUR GIRL
Okuyun tamam mı?___________
Benden duymuş olmayın!
4+ kişi etiketleyenlere özel bölüm yapılıyormuş!!!
😮😯😲
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jessica White
FanficWattpad tam bir Slytherin Gryffindor kurgu cennetidir. Hufflepuff kurguları bile bulunur. Peki ya Ravenclaw? Yine bir sürü Çapulcular kuşağı hikayesi bulabilirsiniz. Harry Potter'ın bir sürü dönem arkadaşının hikayesini bulabilirsiniz. Ama ya bir dö...