Geçen bölüm söz verdiğim maçı koydum. O andan devam ediyorum. Uzatmadan başlıyorum. Bu kısmı Jessica'nın ağzından yazıyorum. Lee'nin sözlerini altı çizili yazacağım.
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙 Ve Ravenclaw takımı. Bir değişiklik yapmış. Kovalayıcıları gerçekten çok kötüydü. Şimdi bir birinci sınıf öğrencisi getirmişler, Jessica White. 7. Sınıf erkeklerin arasında pek iddialı durmuyor. Başlangıç düdüğü çalındı. White topu kaptı.
Jordan konuşurken Jessica onu takmadı.§
Profesörü topu atar atmaz kaptım. Bir elim süpürgede bir kolumun altına topu sıkıştırmış en küçük çembere doğru gidiyordum. Üzerime doğru gelen Sprint ve Johnson'dan pike yaparak kurtuldum. Şimdi istikrarlı bir şekilde uçuyordum. "Merhaba Wood." önce süpürgenin ucunu yukarı doğru kaldırdım. Aldanarak yukarı doğru uçtu. Fırsatı kaçırmadan topu en küçük çembere attım. Ve 10 puan aldık. Yanımdan geçen Jack bana göz kırptı.
İnanamıyorum! Wood puan verdi hemde bir 1. Birinci sınıfa. Aklını başına al Oliver. Sana Güveniyoruz.
Şu çok övülen ikizlerin yeni hedefi bendim. Bludger üzerine Bludger'dan kaçarken Vega'ya seslendim. "Şu Bludger'ı karşı takıma atsana." Üstüme gelen Bludger'dan yana eğilerek kaçtım. Bu andan sonra süper vurucularımız sağ olsun Bludger'lara pek dikkat etmeme gerek kalmamıştı.
White'a Weasley ikizleri Bludger atıp duruyor, White kaçıyor.
Ben böyle maç sonuna doğru 19 gol atarken, Jack 1, Alex 0 gol atmıştı. Karşı takım ise toplam 5 gol atmıştı. Attığım 19. golle beraber Jordan'ın üstüne doğru uçmuş, Jordan ise eğilmek zorunda kalmıştı. Şimdiyse topu Johnson'a kaptırmıştık. Alex Bell'e doğru başarısız bir girişimde bulunmuştu.
Ve sonunda top Gryffindor'da. Bir saniye Harry Potter Snitch'i görmüş gibi. Ravenclaw kovalayıcılarından birisi topu Katie Bell'den almaya çalışıyor. Başaramadı. Şuan Chang'de Snitch'in peşinde. Potter şuan Snitch'i tutsa iyi olur.
Yenileceğimizin farkında olarak Bell'in peşine düştüm. Tam üstüne gelerek süpürgede ters döndüm ve topu elinden aldım. O an topu atmam, 10 puanı almamız ve bitiş düdüğünün çalınması bir oldu.
White ilginç bir hareketle topu Bell'den aldı, hazırlandı ve topu attı. Şuan skor 50'ye 210. Bir saniye Potter o Snitch'i tuttu mu? Evet yanılmıyorum, Snitch'i tutan Gryffindor olmasına rağmen 200'e 210 Gryffindor kaybetti. Merlin bu tam bir rezillik. Profesör yapmayın ama canım acıdı. Öhm. Ve maçın galibi enteresan bir durumla Ravenclaw.
Kazanmıştık, biz kazanmıştık yere indim ve yanıma gelen gözü yaşlı Cho' ya sarıldım.
-Üzülme Cho. Ne olursa olsun kazandık.
-Berbat oynadım.
-Hayır, iyi oynadın.Şimdi tüm takım bir aradaydık. Ve akşama parti vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jessica White
FanficWattpad tam bir Slytherin Gryffindor kurgu cennetidir. Hufflepuff kurguları bile bulunur. Peki ya Ravenclaw? Yine bir sürü Çapulcular kuşağı hikayesi bulabilirsiniz. Harry Potter'ın bir sürü dönem arkadaşının hikayesini bulabilirsiniz. Ama ya bir dö...