Bölüm 7 Doğum Günü

168 14 10
                                    

" Hediyeyi gonderdinizmi ? "

" Gönderdik abi odasına ulaşmış. "

" Hazır durun yarın peri kızını görmeye gideceğim. "

" Abi emin miyiz ? Babanız ne der ? "

" İgorcum biraz sessiz olur musun tüm yetki bende kafam şişti zaten. Dinlemek istediğim tek ses Hümanın anlamsız ve gereksiz sesi. "
.
.
.

" Hümaa hadi annecim seni bekliyor herkes ! "

" Geliyoruum. "

Nihayet doğum günüm gelmişti olanları saymazsak bütün yıl bugünü bekledim. Sakince merdivenlerden inip gelenlere küçük bir baş selamı verdim çoğunluk babamın arkadaslariydi ve onların eşleri ile çocukları. Hayatım bu koca evden ibaret olduğu için çok arkadaşım yok ve özel günler benim için çok önemli😊 yerime geçip babamın konuşma yapmasını beklemeye başladım.

" Evet dostlar bugünün anlamını ve önemini benim için ne demek olduğunu bircogunuz biliyorsunuz ama ben yine de birkez daha tekrar etmek isterim. Benim güzeller güzeli Akkızım, Hüma kuşum, biriciğim doğduğunda tuttuğum o minicik ellerini var olduğum sürece hiç bırakmamaya bir yemin ettim. İyi veya kötü hayatında ne olursa ne yaşarsan yasa baban herzaman arkanda bunu sakın unutma. İyi ki doğmuş, iyi ki var olmuş ve iyi ki benim kızımsın Hüma Akşınım. "

" Bana fazla laf bırakmadığı için kocama biraz teessüf ediyorum ve söylediği herşeye katılıyorum benim canım kizim annesinin birtanesi iyi ki doğmuşsun, iyi ki dogurmusum yaa. "

Gözlerim dolu dolu aileme bakakaldim ne kadar şanslı bir kızdım ben böyle.

" Bende sizin gibi bir ailem olduğu için çok mutluyum iyi ki yanimdasiniz. "

" Hadi kızım üfle artık bekletmeyelim insanları. "

Büyük bir keyifle pastami ufledim. Ardından sarılma faslı ve insanların tebriklerini alma, gece böyle devam etti.

" Annecim ben bir lavaboya gidip geleyim. "

" Tabi kızım, hüma bu arada prensesler gibisin güzel kızım elbisen çok yakışmış. "

" Teşekkürler anneciğim. Senin zevkin diyelim 😊."

" Ben ne alaka kızım ? Sen istemissin ya elbiseyi. "

" Ben mi istemisim ? "

" Bende ilgilenirdim de vaktim yoktu annecim sende en iyisini almışsın. "

" Evet annecim tabiki kimin kızıyım sonuçta. "

Duyduğumla ani bir sok yasadim annem almadıysa kim almıştı ? Babam almazdı yani anlamazdi pek anneme bırakırdı bu işleri. Hayırlısı bakalım ne çıkacak altından. Odama çıktığımda yatagimda duran büyük bir hediye kutusu olduğunu gördüm.

" Canım babam hediyemi buraya mi bırakmış. Acaba ne almis ? "

Kutun uzerindeki notta " gece yarısı aç ! " Yazıyordu kesin çok mükemmel birsey.
Aşağı inip biraz zaman geçirdikden sonra gitmekde olan misafirleri ugurladim resmen ayakda durmakdan topuklarim şişmişti.

Evet saat oldukça ilerliyordu, yavaştan gelen uykum ve yavaştan giden misafirler sayesinde ayakda uyuyacaktim. Geride sadece babamin ayak üstü kapı sohbeti ettiği arkadaşları kalınca hızlıca veda edip odama koştum. Niyetim uyumakdi ama hediye görünce merakım yüzünden uykumda kaçmıştı açalım bakalım ne almışlar.

" Gelinlik mi ? "

Ne yani şaka mı bu ? Sağında solunda not aradım ama yoktu. Aklıma sadece bir isim geliyordu derken silah seslerini duymamla derin bir off çektim kara mi geldi acaba. Aşağı inmeye de korkuyordum babamın bir yığın adamı vardı birşey olmazdı elbet ama ben kendimi garantiye almalıyım kapıyı kilitlemek için adım attığım an kapının açılmasıyla birinin göğsüne sertce yapışmıştım, bir iki adım geri gidip kim olduğuna baktım ve ;

" Ka- Kara "

" Hüma kuşu "

" Se- senin ne işin var burada ? "

" Seni özledim bebeğim ve kekelemenden anlıyorum ki sende beni özlemmişsin 😄 Ee begendinmi hediyelerimi ? "

Beni baştan aşağı süzüp konuşmaya devam etti

" Tam bir peri kızı gibisin. Zevkime herzaman güvenmisimdir zaten. Diğerine gelince de not bırakmak istemedim nasıl olsa kısa zamanda giyeceksin. "

" Ne saçmalıyorsun kara ! Ne demek oluyor bu ? Hem sen nasıl girdin içeri bir ton koruma var ? "

Üzerime gelerek konuşmaya başladı.

" Bikere senin Baba'nın korumaları beni durdurabilir mi buna gercekden inandın mi kızım 😄 "

Beni iyice duvara sıkıştırıp yüzüme doğru fısıldayarak konuşmaya devam etti.

" İkincisi de bu demek oluyor ki yakında karım olacaksın Hüma Akşın Ahıskalı." Çenemden tutup elini dudaklarımın üzerinde gezdiyemeye başladı " Benim yani Ali Kara Bektaş'ın karısı " dudaklarıma iyice yaklaşıp fisildamaya devam etti. " Sadece benim " o kadar yakındık ki çok fazla utanmıştım kara da yavaşça kafasını kaldırıp alnıma bir öpücük bıraktı ve dudakları alnımda konusmaya başladı

" Aşağı gel seni bekliyoruz. "

Geri çekilip odadan çıktı.

.
.
.

HÜMKAR BEĞENDİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin