Seojun'a karşı hislerimi anlatmanın vakti gelmişti.
Ama nerede itiraf etmeliydimki zaten günün yarısından fazlası okulda geçiyor.
Bodrum katı olabilirmiydiki kabul ediyorum biraz ürkütücü ama pek romatik bir ortam ayarlayacak zamanımda yok malesef.
Suho " Seojun bir dakikalığına gelebilir misin "
Seojun "tabii"
Seojun'nun elini tuttum ve onu bodruma götürdüm.
Gerçi biraz korkmuş benziyordu ama.
Seojun "neden buraya geldik suho "
(Meraklı şey seni)
Suho " Seojun sana birşey itiraf etmem gerekiyo belki beni sevmeyebilirsin veya istediğim şey sana fazla gelebilir ama benimle arkadaşlığını lütfen bırakma seojun ben seni seviyorum seojun seviyorum acaba sevgilim olurmusun "
Kalbim yerinden çıkacakmışcasına atıyordu.
Seojun "suho "
Dedi cümlenin devamını getirmesini bekledim ama o sadece bana baktı.
Ve birden dudaklarımın üzerinde dudaklarını hissettim.
Beni öpmüştü kalbim buna daha dayanamayacaktı sanarım.
Resmen öpüşüyorduk seojun'un ne kadar utandığı yüzünden belli oluyordu ama utanmamalıydı sonuçta aşk utanılacak birşey değildi.
Seojun biraz sonra kafasını geri çekti nedenini anlamamıştım fakat ilk öpüşmenin böyle bitmesini istemiyordum onu tuttuğum gibi duvara yapıştırdım ve daha çok öpmeye başladım.
Tam o sırada seojun beni hafifçe itti ve
Seojun "(yutkunarak)suho arkana bak"
Kafamı arkama çevirdiğim an şok olmuştum çünkü arkamızda so-ah soojin ve jukyung bizi izliyordu.
Nasıl olabilirdi bu jukyung ölmemişti.
Evet ölmemişti, herşey tamamen bur kurmacadan ibaretti.
Ve ardından jukyung dolu gözlerle konuşmaya başladı.
Jukyung "biliyordum suho, biliyordum i değersize kendini siktirdin dimi "
Seojun çok sinirlenmişti.
Seojun "siz şerefsiz ukalâlar söylediğiniz sözü kulağınız duyuyormu."
Jukyung " asıl şerifsiz olan sensin seojun ilk bana âşıktın beni elde edemedin sevgilime yanaştın pislik"
Suho "kes sesini jukyung,artık senin sevgilin falan değilim anlasana benim yeni bir sevgilim var seojun'um anlıyomusun biz seojun ile sevgiliyiz he bide istersen kendimide siktiririm sikerimde sanamı sorcam"
Cidden çok sinirlenmiştim, seojun'un elini tuttuğum gibi yukarı çıktık.
Çantalarımızıda alıp hemen okuldan gittik.
Yol boyunca seojun tek kelime dahi etmedi .
......
Nihayet eve varmıştık,kapıyı açtım içeriye girdik ve seojun'a sarıldım
Suho "kusura bakma sevgilim,böyle olmasını istemezdim"
Dedim ağlayarak, evet cidden ağlıyordum göz yaşlarıma hakim olamıyordum.
Seojun kollarımdan kurtuldu ve elleri ile göz yaşlarımı silerek şunları söyledi
Seojun "sen benim en iyi pişmanlığın olabilirsin lee suho onun dışında hiçbirşey önemli değil"
Ağlamamalıydım ama sözleri beni daha çok duygulandırıyordu .
Seojun kolumdan tuttu ve beni birden yatağa fırlattı.
Okul ünüformalarını çıkartmaya başladı bense anlık şok geçirdim vücudu mükemmeldi.
Seojun "neden bekliyorsun lee sende çıkart yoksa ben çıkartmasını bilirim"
Bende üstümü çıkarttım ve kendimi seojun'a teslim ettim.
Beni öpüşleri vücuduma dokunuşu ahh herşeyi mükemmeldi taki bana o soruyu sorana kadar...
Seojun "hangimiz seme"
Ne demeliydim bilmiyordum bu yüzden onun seçmesini istedim.
Suho "sen seç sevgilim sonuçta pek bir önemi yok"
Seojun "ozaman hazır ol "
Dedi ve gerisi özel hayat her boku merâk etmeyin.
Ama ona bütün gecemi verdim.
Ayyy sonundaaa be
Bunlarida yaptım ama aklımda
Kaos
Var.Diyer bölümde görüşürüzzzz.
Bu arada yeni bir fic e başladım
Belalı Huyunjin
Okursanız ve destek amaçlı oy verirseniz çok sevinirim.♡♡♡♡♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
True love (KİMİLERİ İÇİN)
FanfictionBu hikayeyi true beauty nin 2. sezonu olarak düşüne bilirsiniz.Burada Lee suho ve Han seojun ship vardır.Dizi 'yi izlemediyseniz kitaptan bişey anlamazsınız. ... keyifli okumalar.🤍 ... Bazen taekook veya huyunlix ship çıkabilir ...