ZAMAN DOLDU (KİMİLERİ İÇİN)

59 11 0
                                    

Suho'dan

Evet zaman dolmuştu bu sefer benim için...

Bugün cuma günüydü ve so-ah ile anlaşmamızda göre ise haftasonu intihar etmem gerekiyodu peki ben bunu istiyormuydum.

İstemiyordum,üstelik daha seojun'a bile veda edemeden ama haftasonuna kadar ölmessem ise seojun"bana veda edemeden"gitmiş olacaktı...

Ne yapabilirdimki direk kendimi atıp seojun'a haber vermemelimiydim ama o çok kırılırdı.

Peki haber versem,yine olmazdı bu sefer beni engellemeye çalışır kendisi bana veda etmeden giderdi.

Artık vakti gelmismiydi ona açılmalımıydım,fakat bir anda açılıp bir gün sonra intihar etmem onun için bi tramba sebebi olabilirmiydiki.

Üstelik yarın seojun'umun doğum günüydü intiharım haftasonuna denk gelemezdi gelmemeliydi.

Tamda doğum gününde yakın bir arkadaşının intihar etmesi onun için çok kötü olurdu.

Ama artık ona açılacaktım karar vermiştim bile.

Whatsapp
Seojun/Suho

(Seojun kişisini seojun(um) olarak değiştirdiniz)

Suho kişisinden 1 cevapsız arama

Suho kişisinden 32cevapsız arama

Suho kişisinden 96cevapsız arama

Neden bakmıyordu aramalarıma yada başına birşey mi gelmiştiki_ korkuyordum ne yapsam bilemedim ve seojun'um un evine gittim kapıyı çaldım ayakkabısı dışarıdaydı ama kapıyı açmıyordu.

Birde şifre yeri vardı sahi şifresi neydi.

Bissürü şifre denedim fakat hiçbiri olmadı son bir hakkım kalmıştı şifre denemek için zaten olmaz diyerek

~kendi doğum günümü~ tuşladım...

30/3/1997 *kapı açıldı *

N,
kapı açılmıştı şifre cidden doğum günümüydü ahh üzümlü kekim meğersem hep aklındaymışım.

☆Askom yaağğ☆

Neyse,
Hemen içeri girdim ve bağırdım.

Suho "seojun nerdesin,seojun hey"

Buradada yoktu ama ahh doğruya bugün bugün okulda etüt vardı gerçi seojun ve etüt çok zıt kelimelerdi fakat bi şansımı deniyeyim dedim ve okula gittim.

Vee karşımdaki kişileri görünce diyer tarafa gidip geldim.

Vee karşımdaki kişileri görünce diyer tarafa gidip geldim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
 True love  (KİMİLERİ İÇİN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin