Dün bütün gecemi seojun'a vermiştim.
Bundan mutluluk duyuyordum açıkçası.
Ama ikimizinde aklına takılan birşey vardı jukyung,ölmemişti ve bizi her
Fırsatta izliyordu.Seojun bundan rahatsızlık duymuş olucakki sabah kalkar kalkmaz "jukyung'un sırrını herkese açıklıycam o pislik gününü görücek"
Diye mırıldanıyordu.Bende yavaş yavaş uyanmaya başlamıştım dün geceden sonra yorgundum açıkçası .
Tamamen kafamı kaldırdığımda seojun beni tutup öpücük yağmurlarına tuttu.
Çok hoş hissetmiştim sanki midemde kelebekler uçuşuyordu, aslında bu söylediğim şeye "midemde kelebekler uçuşuyor "sözüne aslaa inanmazdım takî gerçek olana kadar.
Seojun'un beni öpmeleri bittikten sonra kollarından kurtulup şöyle dedim.
Suho "dün gece dozunu alamadın galiba,hadi kalkta hazırlanalım"
Ufak bir gülümseme ve kafa sallaması ile bu dedigimi onaylamıştı.
Ikimizde kalkıp üstümüzü giyindik tam çıkacakken aklıma bişey geldi....
Bu gün Seojun'un doğum günüydü.
Ne yapacaktım,hiç bir fikrim yoktu ama basitçe bir pasta ile de geçiştirmek istemiyordum.
Sonuçta bu doğum günü hem sevgilimin doğduğu gün hemde sevgili olduğumuz gündü.
Seojun bir anda yanıma gelip beni kollarının arasına sardı.
Kalbim yerinden çıkacaktı o çok narindi.
Bende onun bu sarılmasına karşılık ona öpücükler vermiştim.
Biraz zaman sonra okul vaktinin geldiğini anlayıp otobüs durağına yol aldık.
seojun yol boyunca elimi tutuyordu bu beni çok mutlu ve güvende hissettiriyordu.
O sırada otobüs gelmişti bizde otobüse bindik ve oturacak yer aradık ama şansımıza yine sadece 1 yer vardı
Ben tam sen otur diyecekken seojun.Seojun "sen otur sevgilim,çok yorgun olmalısın"
Dedi neden yorgun olmam gerektiği aşikardı.
Dün bütün gece seojun'u üstümde hissetmiştim resmen.
Biz kendi aramızda konuşurken çoktan okula varmıştık bile.
Seojun elimi tuttu ve birlikte okul kapısından içeri girdik ama herkes bize tiksinerek bakıyordu.
Olayı anlamayıp tae-hoon'a sordum.
tae-hoon bize okul sitesine bakmamızı söyleyince seojun hemen telefonunu çıkartıp baktı.
Bakmaz olaydı bodrum katındaki
Yaptığımız her şeyi çekip okul sitesine atmışlardı.Bunu tabikide jukyung yapmıştı, seojun bir anlık sinirden jukyung'un yanına gitti ve bağırmaya başladı.
Seojun "hey millet buraya bakın,herkes buraya baksın şimdi size jukyung'un o çok güzel tanrıça nın gerçek yüzünü göstericem "
Dedi herkes tüm okul toplanmıştı jukyung ne kadar çabalasada boştu
Seojun jukyung'u tuttuğu gibi yüzüne ıslak mendil i yapıştırdı çıkan manzara karşısında herkes şok olmuştu.
Jukyung adeta nefes nefese kalmıştı en sondada ağlayıp tuvalete kaçmıştı.
Ona hiç acımamıştım açıkçası çünkü hakediyordu.
Seojun biraz sırıttı ve sonra gelip elimi tuttu ve sınıfa gittik.
Neler oluyor hayatta
Waoaoaow
Gidle yeni şarkı çıkardı "wife"
Ay çok mutluyumm
NeyseBb.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
True love (KİMİLERİ İÇİN)
FanfictionBu hikayeyi true beauty nin 2. sezonu olarak düşüne bilirsiniz.Burada Lee suho ve Han seojun ship vardır.Dizi 'yi izlemediyseniz kitaptan bişey anlamazsınız. ... keyifli okumalar.🤍 ... Bazen taekook veya huyunlix ship çıkabilir ...