Evet jukyung'da böyle intihar etmişti
Şimdi hikâyenin en başındaki yerden devam edelim.
______________________________________
So-ah"hey soojin suho'ya bak jukyung'un onun yüzünden intihar etmesine rağmen hâlâ mutlu ve üstelik daha 1 ay geçti bu kadar kolaymı ya unutmak "Soojin"evet sanki ölmesine sevinmiş gibi.
So-ah " yaaa lee suho buraya bak"
Seojun "sıçtın daha seni nah bırakırlar illa vicdan yapıcaklar.
Suho" evet"
....
So-ah" neden bu kadar mutlusun,o senin yüzünden öldü anlıyomusun,
Sen seojun'la bukadar yakın olmasaydın o da yanlış anlamazd-Suho"yeter artık ben hiçbirşey yapmadım anlıyomusun yap-ma-dım
Arkadaşımla beni kıskanan o,boş boş şeylere kafa yoran o,olmayan şeyleri oluyomuş gibi anlayan kıt o-Soojin "düzgün konuş sürtük kıt sensin,üstelik son zamanlarda benimde gözüme battın seojun'la fazla samimisiniz jukyung her türlü haklıydı sen onu üzdün jukyung'u o
salak seojun'a tercih ettin."Seojun" asıl sen düzgün konuş, sürtükte kıtta sensin ve yüzüme söyleyemeyeceğin şeyleri arkamdan konuşma be jukyung'da kendi kıskançlığından kendisine kıydı, acı ama gerçek bu,artık şu çocugu da salın."
Sabah böyle bi kavgaya tutuşurlar ama sonra so-ah ve soojin sınıfa giderler suho Seojun'a hayranlıkla bakar ve ardından şunu der...
Suho "t-tesekkur ederim seojun"
Seojun "bişey degil cnm,hadi gel 2dk bi saçımı yapcam tuvalete gidek"
(Slayyy seojun sksjsksns)
Suho olumlu anlamda kafasını sallar
Ve giderler......
Aynaya bakarak.Seojun " her Türlü yakışıklıyım ve...
Suho "anladık her türlü yakışıklı, seksi, ve mükemmelsin tamamı anladık,2 gün sonra babam yeni bi gurup çıkarıyo stray kids diye ve hepsi çok tatlı çocuklar gerçi biraz küçükler ama olsun huyunjin diye biri var felix'si seviyo fln bugün onların yanına gitcem sende gel hem ilk çıkış şarkılarını dinlersin,hemde biraz aşk tavsiyesi verirsin 😏"
Seojun "ooo tavsiye benden sorulur,hem kaliteli şarkı dinlemeyeli uzun zaman olmuştu."
Suho "Tamam ozm bugün tanışırsınız 2 gün sonrada zaten çıkış yapıyolar. "
Seojun hazırlanır dışarı çıkar ve suho'yu bekler biraz zaman sonra suho yolun karşısından görünür seojun hemen yolun karşısına koşmaya başlar ama farketmediği birşey vardır...üstüne doğru gelen araba...
Evet ...araba seojun'a çarpar ve arkadan bir ses duyulur
Suho " seojunn hayır,seojun kalk aç gözlerini lütfen lütfen,ahhh ambulansı arayın ne bakıyosunuz hadi "
Ambulans gelir seojun'u hastaneye kaldırırlar ve suho da ambulansta onlarla birlikte hastaneye gider ve seojunun annesini arar sesi çok telaşlı geliyordu.biraz zaman sonra hasteneye varırlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
True love (KİMİLERİ İÇİN)
FanfictionBu hikayeyi true beauty nin 2. sezonu olarak düşüne bilirsiniz.Burada Lee suho ve Han seojun ship vardır.Dizi 'yi izlemediyseniz kitaptan bişey anlamazsınız. ... keyifli okumalar.🤍 ... Bazen taekook veya huyunlix ship çıkabilir ...