Elimden geldiğince bölümleri uzatmaya çalişcam teşekkürler sizleri seviyorum💖💖 bana her türlü destek olan Pınarıma,Nisa,Merve ve AdaD. Naz'a Ve Ryanaya teşekkür ederim sizi seviyorum 🤍🤍🤍
Doktor ve hemşirenin yüzü beyazlamıştı önce bana sonra yatakta baygınca yatan Olivia'ya baktılar , kaşlarımı çatıp yüksek sesle " ne duruyorsun " diye bağırdım .
____________________Doktor ve hemşire birkaç saniye bekledikten sonra hızlıca Olivia'ya doğru hızla ilerlediler doktor Olivia ile ilgilenirken gözlerimi hemşireye diktim ve "gurubumdan kaç kişi testi geçti "dedim. Hızlıca "herkes geçti efendim" dediğinde onu kafamı sallayarak onayladım. Olivia yavaşca öksürüp gözlerini açtı , bana baktı . Eğitimi geçmek için 24 saat hiçbir şekilde tıbbi yardım almadan dayanmalıydik. Olivia 'nın yüzüne yaklaştım kulağına eğildim , fısıldayarak "aferin" dedim. Yüzümdeki gerginliği fark etmiş olmalı ki ses çıkarmadan sorun ne dedi . Tesiste dudak okumayı da öğrenmiştik , yeniden kulağına doğru eğilerek "uyumuş taklidi yap eğitmenler bı iş çeviriyor, dediklerini bana ilet öğlene kadar dinlen " kafamı yavaşça kaldırıp yüzüne baktım, gözleri anlamaz bir ifadeyle bakıyordu. Yaklaşarak alanını öptüm. Yüksek sesle ve gülümseyerek "dinlen " dedim . Kafamı doktora çevirdiğimde adam gergin bir ifadeyle bana baktı gülümsemeye devam ettim doktor bakışlarını Olivia'nın bacağına çevirdi. Olivia 'ya ya bakıp gülümsedim ve hızlıca kapıya doğru yürüdüm . Revir kapısından çıktığımda kapıyı hızlıca kapattığımda ses koydorda yankilanmisti, hızlı adımlarla asansöre doğru giderken asansörden çıkan kişi bana bakıyodu hızlıca bana bakan kişiyi süzdüm yüksek ihtimal 1.90 yada daha uzun boyu vardı, bembeyaz saçlarını süsleyen koyu mavi gözleriyle baştan aşağı beni süzüyordu yaklaşık bir saniye bakışlarımız kesişti. Dudaklarına bir gülümseme yayıldı kaşlarımı çattım ve hızlıca yoluma devam ettim ama sırtımda adamın bakkışlarını hissedebiliyordum . Asansöre bindim ikinci katta bastım asansör hareket ederken bakışlarımı adamma doğru cevirdim koyu gözlerine baktım dudaklarıma bir gülümseme yayıldı sebepsizce Asansörün kapısı kapandı.
_________________________________"Şimdi sen bunlar yine bir iş çeviriyor diyosun " dedi Kayra, derin bir nefes aldım "evet bizi sadece yılda bir kontrol yaparlar onuda daha olalı iki ay oldu" dedim önümdeki kağıda tasarımlarımı çizmeye devam ediyordum , tesis çok büyüktü ve herkesin bir hobisi vardı ada dövme yapıyordu çizeceği çoğu dövmeyi ben tasarlıyordum Birkaç saniye düşündükten sonra bakışlarını yüzüme çevirdi . "Eğer kontrole girersensenin kutsandığını anlarlar " kafamı aşağı yukarı salladım . Karşıdan gelen liyara 'yı görünce kaşlarımı çattım, koşusu yavaşladı kayra'nın yanındaki koltuğa kendini attı derin nefes aldı ve konuşmaya başladı " müdür balo düzenliyomuş" iki saate kıyafet seçimi için mağza bölümüne gitmemiz gerekiyor " liyara hava gurubundaydı genellikle herkesle iyi geçinir bu yüzden bilgileri herkese verirdi. Bakışlarımı Kayra' ya cevirdim,yüzünde anlamaz bir ifade takındı tek kaşını kaldırdı, liryara'nın sesiyle yeniden ona döndük "ben gidiyorum gurubunuza söylersiniz " dediği gibi koşarak uzaklaştı. Cebimdeki telefonu açıp feu'nun kurduğu (ÇOK ATEŞLİYİZ BEBEK) gurubunu açtım.
SİZ: kahvaltıdan sonra beni bulun ACİLL bir haberim var
FEU: OMG LİDER ÇILDIRDI
MERVE:???
NİSA: Birşey duydum
FEU:kulakların olduğu için olabilirmi?
NİSA: kahvaltıdan sonra görüşürüz.
FEU: GÖRÜŞÜR ;)
Telefonu kapattıktan sonra ayağa kalktım ,kara'ya doğru baktım "kahvaltıya gidiyorum" dedim, kafasını aşağı yukarı sallayarak"bizim "guruptakilere söyledikten sonra gelirim" dedi gülümseyerek bahçedeki asansöre doğru yürüdüm asansörün kapısı açıldığında yemekhanenin üçüncü katı girdim asansörün yukarı çıkmasıyla bedenimi arkama yasladım ve gözlerimi kapattım. Asansör durdu kapı açıldığında sabah gördüğüm beyaz saçlı çocuğu gördüm , üstüne siyah bir tişört elinde siyah kırmızı desenli paraşüt kumaş ceket vardı umursamadan önüme döndüm birkaç saniye sonra aynadan adama baktım kolundaki dövme dikkatimi çekti bu-
Benim tasarladığım dövmeyi bu sadece bana özeldi bunu sadece Ada biliyordu ve bu dövme ismimin anlamlarını taşırdı Anais Bedelia
Gözlerimi adamın gözleriyle birleştirdim , "bir sorun mu var? dedi kalın sesiyle kafamı iki tarafa sallayıp gülümseyerek "dövmen güzelmiş " dedim ,gülümsedi . Kimdi bu adam?_____________________________
Bu bölümü elimiden geldiğince uzun yazdım umarım beğenirsiniz
ŽK.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deney 29
RomanceKüçük yaşta ailelerinden kaçırılan 29 bebek ve onları güçleri üzerinde eğitmek için yaratılmış bir tesis .Onlar için sadece zeka ve güç vardı.krallığın yönetimini ele alacak bu 29 çocuk aşk,ihanet,güç,özlem ve nefretin birleştiği bir kitap.