3.Sır

54 36 1
                                    

"Bedelia bişey dicem ama sakin ol. Tokayı yerde bırakıp ona baktığımda gözlerime bakıp"sen kutsanmışsın " dedi.
____________

    Nasıl yani dedim ve koşarak aynaya doğru gittim ensemin biraz sağında ama önden bakınca görünen siyah bir izle karşılaştım. Mikrofondan ses geldi "tüm belirsizler eğitim sahasına" Kayra hemen dolabı açıp boğazlı bir siyah Kazak verdi "bunu giy eğitim den sonra konuşucaz" dedi gergince. Kafamı salladım,üstümü çıkarırken arkasını döndü, kazağı üstüme hızlıca giydim yerdeki eşyalarımı aldıktan sonra Kayra'nın koluna girip hızlıca eğitim sahasına gittik.

   Kayra toprak gurubuna doğru giderken bende ateş elementi gurubuna gittim. Anlaşılan dün gece onlar için iyi geçmemişti. Sıranın başına geçtim. Hızlıca gurubu saydım. Eğitmenlerin davranışlarında bu hafta biraz gariplik vardı. Eğitmenler kapıdan çıkıp gruplarının başına geçti. Eğitmenimiz Zex sert bir sesle "sayı"diye bağırdı gurup lideri olarak "sekiz" dedim , kaşlarını çattı "lider,diğerini kontrol et" demesiyle hızlıca kafamı sallayarak ateş elementi öğrencilerinin kaldığı kata çıktım.

      Dokuz numaralı Olivia'nın odasına girdim. Olivia gurubun en hassas üyesiydi çoğu testi zorlukla geçmişti , yatağın kenarındaydı siyah uzun saçları yüzünün yarısını kaplıyordu ince bedeni yerde çuval gibi yatıyordu mini bir şort giymişti bacakları tamamen açıktaydı sağ bacağındaki kırmızı yanık izleri iç karartıcı derecede derindi .Hızlıca yanına gittim sağ bacağının neredeyse hepsi yanmıştı. Dünkü teste üzerimize yanıcı sprey sıkılmış  ve bizi yakmaya çalısmislardi. Bizim ise yapmamız gereken üzerimizdeki ateşi elimizden geldiğince hızlıca kontrol edip söndürmekti.Gurupta ateşi en iyi şekilde ben kontrol etmiştim ama buna rağmen kolumdan büyük bir yanık almıştım o bile canımı çok yakmıştı , Olivia'yı düşünemiyorum şu an . Dikkatlice kaldırıp asansöre doğru hızlıca yürüdüm düğmeye bastım , asansör durduğunda Olivia'yı dikkatli bir şekilde yatağa bıraktım doktorun ismini bağıracakken doktor ve hemşiresinin konuştuklarına kulak misafiri oldum. Doktor kısık sesle " yarın hepsini kontrolden geçiricez , haftaya dünyaya bırakılacaklarmış " odaya doğru yaklaştıklarında aceleyle "buraya bir Doktor baksın diye bağırdım" Doktor ve hemşirenin yüzü beyazlamıştı önce bana sonra yatakta baygınca yatan Olivia'ya baktılar , kaşlarımı çatıp yüksek sesle " ne duruyorsun " diye bağırdım .

  Anlaşılan bir planları vardı ve bize söylemeye niyetleri yoktu.

Umarım beğenmişsinizdir sonraki bölümde görüşürüz...

Deney 29Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin