Beğenileri alalım lütfen 💓💓
Yaş 18
Uyandığımda boynumda büyük bir acı
vardı ne olduğunu net bir şekilde
hatırlıyorum dün eğitimde dayanıklılık testi için kolumu yakmislardi odama geldiğimde yanıma ismini bilmediğim biri gelmişti yaramı iylestirip benden özür dilemişti bidaka ne ne büyük bir şaşkınlıkla koluma baktığımda yaranın yok olduğunu üstünde koyu kırmızı bir ateş imgesi vardı. Baş ucumdaki saate baktım daha ilk alarmın çalmasına yirmi on dakika vardı . Ne yapacağımı biliyordum hiçbir şey normalmiş gibi davranacaktım. Çünkü ne olduğunu bilmiyordum ve bu başıma bela acabilirdi . Kalkıp her zamanki gibi siyah birkazak ve siyah taytımı giydim. Saçımı at kuyruğu yapıp aynada kendimi baktı. Şarap kırmızı saçlar köyü mavi gözler kusursuz yüz hatlarına sahiptim ilk alarmın çalmasıyla çantanmı ve klıcımı alıp odamdan çıktım.
_______________Ikinci alarmın çalmasına 5 dakika vardı
Koşarak Kayra'nın odasına girdim "uyan" diye bağırdım. Hala uyuyordu yanına gidip "beş saniye içinde kalkamaz San sensiz gidiyorum "dedim, siyah saclarını eliyle geri itti ve uykulu sesiyle "kimse sana bir erkeğin odasına nasıl giriliceğini öğretemedi mi" dedi uykulu sesiyle . Umursamadan"eğitimin başlamasına altı dakika var dedim . Kafasını hızlıca kaldırıp saate baktı ve yataktan uçarcasına kalıp kıyafetlerini yerden alıp banyoya koştu . Yaklaşık üç dakika sonra hazırdı işte hazırım dedi ve elleriyle vücudunu gösterdi . Onunda herkez üzerinde gibi siyah bir boğazlı kazak ve aynı renkte bol bir pantolon vardı. Kısa bir ıslık çalıp onu baştan aşağı süzdüm hareketlenip hızlıca kılıcını ve çantasını aldı. At kuyruğu saçımı çektiğinde saçım bozulmuştu çatık kaşla yerdeki tokayı alırken arkamdan endişeli bir sesle "Bedelia bişey dicem ama sakin ol. Tokayı yerde bırakıp ona baktığımda gözlerime bakıp"sen kutsanmışsın " dedi....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deney 29
RomansaKüçük yaşta ailelerinden kaçırılan 29 bebek ve onları güçleri üzerinde eğitmek için yaratılmış bir tesis .Onlar için sadece zeka ve güç vardı.krallığın yönetimini ele alacak bu 29 çocuk aşk,ihanet,güç,özlem ve nefretin birleştiği bir kitap.