(Ynnin yüzü)
☆☆☆☆
Son dakika basketimi atmaya çalışıyordum. Rakiplerim kolay lokma değildi.
Bana atılan topu alıp potaya doğru koştum. Rakiplerimin aralarında bıraktığı boşluğu fark edip oradan geçtim ve oradan basketimi attım. Kazandık. Yine.
Birbirimizi tebrik edip soyunma odasında üzerimizi değiştirdik. Daha sonra okula gittik. Sınıfa girecekken ağlama sesleri duydum. Sesin olduğu tarafa yöneldim.
Gwinam ve grubu birine zorbalık yapıyorlardı. Yanlarına gidip kızın önünde durdum. Videosunu çekmelerine izin veremezdim.
Gwi'nin arkadaşı: Hey! Ne yapıyorsun?!
Kıza döndüm. Kıyafetlerini uzattım.
Gwinam yanıma gelip bileğimden çekti.
Gwinam: Sınıfına gitmeye ne dersin? Yoksa senin de başın derde girecek.
Yn: Sizin başınız belaya girmesin?
Ses kaydını ve görüntüleri elimde tutuyordum.
Gwinam: Hadi defol şuradan Yn!
(Gwinamın arkadaşına X diyeyim adını bilmiyorum.)
X: Of! Yn zaten erkek düşkünü değil mi? Gwi izin ver şununla da ilgilenelim.
O kızın elinden tutup kaldırdım. Gwinam kolunu uzatıp durdurdu.
G: Onu bırak.
Yn: Gitmeme izin vermezseniz arkadaşının iki kızı da zorla öptüğünü, onları videolarıyla tehdit ettiğini, seninde buna yardımcı olduğunu ve dahasını görüntüleriyle hocalara veririm. Beğenmezseniz o kızları bulup polise gideriz.
Gwinam kolunu çekti. Kızla birlikte lavaboya gittik. Hırkamı uzattım.
Yn: Bu halde gitmeyeceksin herhalde sınıfa.
Eunji: Neden bunu yaptın? Sana da bunu yapacaklar.
Yn: Yapamazlar. Ailemin güçlü olduğunu biliyorlar.
Eunji: Teşekkür ederim.
Yn: Önemli değil.
Kapıyı çalıp sınıfa girdim.
Hoca: Yerine geçebilirsin Yn.
En köşedeki yerime geçip çantamın üzerine kafamı koydum.
Tenefüste basketbol topumu alıp sahaya gittim. Tek başıma basket atıyorken topu elimden biri aldı.
Arkamı dönüp o kişiye baktım.
Yn: Topu ver Gwinam.
Gwinam: Oynamayacak mısın Yn? Oysa birlikte oynarız sanıyordum.
Yn: Oynayalım.
Gwinam iyice kulağıma yaklaştı.
Gwinam: Kaybedersen o görüntüleri bana vereceksin. Anlaştık mı?
Yn: Tamam. Kazanırsam?
Gwinam: Kazanırsan o videolara bir de ben ekleyeceğim.
Elindeki topu aniden alıp potaya koştum. Önüme geçip durdurdu. Bacağının arasından topu atıp tekrar kaptım. Potaya attım ama kıl payı olmadı.
Gwinam o arada topu kapıp basketini attı.
Gwinam: Boyun uzun olabilir ama benden kısasın. Avantajlıyım senden.
Göz kırpıp topu bana attı. 1.75 olan boyumu küçümsüyor muydu?
Etrafıma bakındım. Öğrenciler bizi izlemek için doluşmuşlardı.
Topu ayağıma alıp okul formasının ceketini çıkardım.
(Aklınızda canlandırabilin diye formanın resmini koydum. Kırmızı olanı çıkardığını daha iyi hayal edin 😭 Bu arada etek yerine eşofman giyiniyor. )Tele takıp topu elime geri aldım. Sektirerek potaya koştum. Gwinam yine önümde dikildiğinde topu sağ sol yapıp sol taraftan götürüp basket attım.
Gwinam topu kapıp atacakken zıplayarak topun potaya gitmesini engelledim.
Boşuna pota altı oyuncusu değildim.
Ayağımın burkulacağını anladığımda topu bırakıp elimle tellerden destek alarak yere düştüm.
Ayağım burkulmamıştı ama elim biraz yaralanmıştı.
Gwinam topu tekrar alacağında ayağımı uzatıp yere düşürdüm. Maçta olsa faul ama Gwinama karşı az bile kalırdı.
O anda sarışın hocanın ince sesi kulağımda yankılandı.
Hoca: Yn!!
Ayağa kalkıp üzerimi düzelttim. Hoca da ceketimi aldı ve giymem için uzattı.
Hoca: Ceketi giyin ve öğretmen girişinde bekle. Velin geldi.
Ceketi giyinip topu aldım.
Gwinam: İyi şanslar.
Sırıtarak gitti. Namra ile göz göze geldik. Namranın gözleri elime kaydı. Yanından geçerken ona gülümsedim ve hocanın dediği yere gittim.
Topu sektirirken üzerindeki yazıyı fark ettim.
"Maçı tekrarlayalım. Hala bir kazanan yok :)"
Üzerindeki yazıyı elimle silmeye çalıştım. Çünkü babam bu tarafa geliyordu.
Topun o tarafını saklayarak ona döndüm. Yazıyı görse o kişinin DNA'sını ve kromozom sayısını bile bulmaya çalışırdı. Baskıcı. Fazla baskıcı...
Babam: Basketbolu bırak artık. Sen bir kızsın. Bu sana uygun değil. Derslerine çalış.
Yn: Asıl konu ne baba?
Babam: Birkaç gün sonra taşınacağız. Yavaştan arkadaşlarınla vedalaş.
Yn: Takımımdakileri bırakamam. Hemde önemli bir maçlarda! Yakında daha iyi takımlarla maçımız var.
Babam: Umurumda değil. Ve senin için en iyisi bu olacak. Kız gibi ol Yn. Basketbol erkekler içindir. Sen sadece iyi bir üniversiteye gitmeyi düşün. Hocaların bile derslerine daha çok çalışman gerektiğini söylüyor!
Yn: Senden... Senden gerçekten nefret ediyorum baba!
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
WUAAAA İLK BÖLÜM SİZCE NASILL
diğerlerine çok fazla yer vermedim ama diğer bölümlerde daha çok yer vermeye çalışacağımm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALL OF US ARE DEAD EVRENİ
Novela JuvenilBir kişinin zombi olmasıyla koca okula bu salgın yayılır... Bir grup öğrenci ise bu okuldan kurtulmaya çalışır.