19. Bölüm: Yeni Başlangıç

222 22 78
                                    

Türkiye'ye geldiğimde otele gidip iki saat dinlendim.

Üzerimi değiştirip hastaneye, o doktorun yanına gittim.

--

Doktor: Hoşgeldin Yn.

Yn: Hoşbuldum.

Doktor: Dizine baktım. Aşırı ciddi değil ama önemsenmeyecek kadar da hafif değil. Yavaş yavaş kendini çalıştır. Burada da tedavi olacaksın. Kareiyer başlangıcı için de bir takımla konuşacağım. Harika bir takım değil ama kendini geliştirirsen takımın da güçlenecektir.

Yn: Teşekkür ederim.

Doktor: Eğer ulusal turnuvalara katılabilirsen seni izlemeye geleceğim.

Yn: Şimdiden hazırlanmanız gerekiyor öyleyse.

Doktor: Önce dizini hallet.

Doktorun yanından çıkıp dışarı çıktım. Bir restauranta gittim. Yemeğimi beklerken telefonuma bir bildirim geldi.

Minji, sizi "Adı Değiştireni Severim 😘" adlı gruba ekledi.

Hari: Elin ayağın neden doğru durmuyor Minji?

Minji: Yn tek tek yazmakla uğraşmasın diye. Gwinamla özeli varsa konuşmasın amk.

Suhyeok: Kızı rahat bırak Minji. -Namra

Minji: Suhyeokun telefonunda ne işin var Namra? Her neyse. Yn! Okuyon da niye yazmıyon .

Yn: Yaptığını anlamaya çalışıyorum.

Minji: Ulan sen niye gece gittin de bizle vedalaşmadın! Buraya geldiğinde yedi belanı...
(Yn tarafından görüldü)

Minji: O görüldü götüne girsin Yn!
(Yn tarafından görüldü)

Yemeğimi yiyip otele geri döndüm. Yavaş yavaş kolay hareketlerle kendimi ısındırıyordum.

Dizim ağrımaya başlayınca bıraktım. Gruba girdim.

Daesu: Görüldü yemişsin İWNGİAFBAMCİABFĞA.

Minji: Komik mi göt!?

Suhyeok: Bu agresifliğin nedeni ne acaba?

Hyoryung: Namra, senin telefonundan mı yazmıştı? Kafam karıştı.

Suhyeok: Evet, kendi telefonu hala yok.

Minji: Gwinamın orispi sevgilisi beni terk etti! Üstüne görüldü attı!! Nasıl sakin olayım Suhyeok!?

Yn: Sanki sevgilim sensin. Gwinam böyle trip atmadı. Bir dakika o şuan nasıl?

ALL OF US ARE DEAD EVRENİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin