SÜRPRİZ( Bölüm 5)

9 3 2
                                    

Ay merhabaa çok özlendiniz.
Satır arası yorum yapmayı unutmayın...




En sonunda dudaklarını araladı."Adamın kim olduğunu bulmak için buraya geldim yoksa asla senin yanına gelmezdim."Ama keşke aralamasaydı çünkü dudaklarından çıkan kelimeler birer zehirli ok misali kalbime saplanmıştı.

Yutkundum.Dediklerinden sonra yapabildiğim tek şey yutkunmak olmuştu.Gözlerimin dolduğunu,yanmasından anladım.Hayır Açel hayır kızım! En sonunda dudaklarımı aralayarak "Fotoğrafı göster sonrada odadan çık kendimi iyi hissetmiyorum."demiştim ve evet kendimi iyi hissetmiyordum çünkü kalbim kırılmıştı.Ama o da haklıydı onun gözünde ben ona bir açıklama yapmadan terk etmiştim ama ben ona zarar gelmesini istememiştim ve ona zarar gelmemesi için elimden geleni yapacaktım.Hatırlamaya çalışıyordum evet hatırlamaya çalışıyordum eskilerden bazı anılarım bazı anlarım yoktu vardıysa da kesik kesikti.Cümlemi tamamlar tamamlamaz bana endişeyle baktı.‟Ne oldu?İyi misin,bir yerin mi acıyor?‟söyledikleriyle dudaklarım şaşkınlıkla aralandı ne oldu lan buna birden!?O da ne söylediğinin farkına varmış gibi tekrardan dudaklarını araladı ‟Yani şey-" haline daha fazla dayanamamış kıkırdamıştım bu sefer o şaşırmıştı. Bir anlık hiddetle "Hey!Ne-‟ demesine kalmadan kahkaha atmıştım o bana daha demin Hey mi demişti? kahkaham yarıda kesilmişti,yüzümü buruşturmuştum tamam bu kadar gülmek iyi değilmiş.Bende ağlanacak halime gülüyordum.Yüzümü buruşturduğumda daha dikkatli baktı sonra üzgün çıkan sesiyle ''Çok mu ağrıdı?''diye sorduğunda ben de durgunlaşmıştım ardından boğazımı temizleyip ''Her neyse,fotoğrafı göster.'' dediğimde başını salladı ve telefonunu verdi telefonu aldığım sırada ekrana bir arama düştü ''ASLI ARIYOR'' yazıyordu niye arıyordu ki bu şimdi telefonu elimden alacağı sırada umursamadan aramayı reddettim.Yüzündeki şok olmuş ifadeyle konuştu ''Sen az önce ne yaptın?'' fotoğraftaki kişiyi dikkatle incelerken ''Ne,ne yapmışım ki?'' dediğimde aslında içim içimi yiyordu hayır yani Aslı ne alaka.O yılan neden aramıştı ki yani."Sen az önce gelen aramayımı reddettin bana mı öyle geldi?"dediğinde omuz silkip "Gereksiz biriy-"sözüm yarıda kalmıştı çünkü gördüğüm yüzle şok olmuştum.Bu Volkan'dı,anılar zihnimde bir bir canlanmaya başlamıştı.

"Off abi banane geliyorlarsa beni niye kaldırıyorsun?"dedim somurtarak ama Bora abim beni umursamıyordu."Haklı kız senin kaynanan ile kayınpederin geliyor amına koyayım bize ne!"diyen Baran abim kendisini yanıma atmıştı.Abim bizi umursamadan hazırlanıyordu Elif yengem ise kırılmış gibi bize bakıp "İstemiyorsanız arayayım-" bizim ailede insanların laflarını kesmek genetikti galiba."Hayır saçmalama rahatsızlarsa kendileri gitsin!"bu demek oluyordu ki sıkıyorsa biraz daha itiraz edin.Homurdanarak ayağa kalktım Baran abim ise hâlâ yatıyordu elime geçen yastığı alıp kafasına attım sonrada odaya kaçıp giyindim. Kış olduğu için mavi sweet altına kalın eşofman giydim siyah dalgalaı saçlarımı açık bıraktım ve aşağı indim. Semih Bey eşi Halime Hanım ve oğulları Volkan Elif ablanın yani yengemin ailesi.Hepsine merhaba dedikten sonra kahvaltı sofrasına oturdum....

Poyraz benden bir cevap bekliyordu ama ne diyeceğimi bilemedim."B-bu adam bizden ne istiyormuş daha doğrusu senden?"dedim Volkan böyle pis işlere bulaşacak biri değildi işin aslını öğrenmeden kimseye tanıdığımı söylmeyecektim."Bilmiyorum öğreneceğim ama sen bi' şaşırdın tanıyor musun?"dediğinde kafamı iki yana salladım "Yok tanımıyorum."dediğimde kafasını salladı."Anladım."dedi sanki bir şey söylemek ister gibiydi ama duyacağı cevaptan korkuyordu ama bilmiyordu ki bende ondan gelecek sorudan korkuyordum...
"Açelya...Hatırlıyorsun değil mi...Bizi yani seni beni bizi."dediğinde yutkundum eğer bu hayatta unutmayacağım tek bir insan olsa o Poyraz olurdu."Unutmadım unutamam da.Peki ya sen unuttun mu bizi?"dediğimde kafasını reddeder gibi salladı"Bende unutamam bizi."dediğinde mutlu olmuştum.Kapı tıklatıldığında"Gir."dedim ardından içeriye Eren,Zeynep, Alara ve Poyraz'ın yanında gelen iki adam vardı.Eren bir bana bir Poyraz'a baktı ve konuşmaya başladı."Ee fotoğraftan bir şey çıkmadı mı?"diye sorduğunda kafamı salladım."Alara benim telefonum nerede?"dediğimde çantasından çıkarıp"Al kuzum."dedi telefonu açtığımda 100 tane cevapsın çağrı ve 60 tane mesaj görmemke gözlerim büyüdü.E yuh(!) ama yani. Rehbere girdiğimde abimlerin,yengemin,şirketten bir kaç kişinin,Alaz'ın ve Volkan'ın aramalarını gördüm.Volkan'ın ismine tıklayıp aradığımda odadaki herkes susmuş bana bakıyordu kafamı ne?anlamında salladığımda hiçbiri cevap vermemişti.Çağrım yanıtlandığında Volkan'ın sesini duydum."Sonunda ve kızım öldüm meraktan nasıl oldun?"dediğinde sabır diledim boğazıma bıçak dayamıştı ya hani!"İyiyim iyiyim bir sorun yok."dediğimde rahatlamıştı"Konuşmamız lazım hem de en acilinden."dediğinde görmese bile kaşlarımı çattım odadakilerin bakışları üstümdeydi."Konuşuyoruz ya işte."derin bir nefes verdi"Yüzyüze olması lazım telefonda olmaz."dediğinde yerimde rahatsızca kıpırdandım."Bekle bir dakika."dedim ve aramayı bekletmeye aldım.Odadakilere dönüp çıkmalarını işaret ettiğimde Eren kaşlarını çattı "Niye çıkalım?""Özel bir görüşme yapmam gerek."dediğimde Poyraz kaşlarını çattı "Ee konuş işte."dediğinde sabır dilendim"Eğer çıkarsanız konuşacağım."hepsi tek tek çıkaya başladığında tanımadığım iki adamdan biri bana dönerek "He yenge tanışmadık ben Mert bu da abim Berk.Geçmiş olsun" dediğinde gülümsedim.

Odadan çıktıklarında beklemeyi kapattım."Volkan ne oluyor."dediğimde bir şey demedi"Oraya geliyorum."deyip kapattığında şaşkınlıkla telefonun ekranına baktım o benim yüzüme mi kapattı!Derin bir nefes verip kafamı yastığa koydum ve uyumaya çalıştım.

🌞🌞🌞🌞🌞
"Ne işin var lan senin burada.""Dalağını sikerim senin.""Ya arkadaşım medenice gelmişim yaraladığım kızı görmeye geçmiş olsuna yaptığınız muameleye bakın."dışarıdan gelen bağırışma sesleriyle uyanmak ne kadar güzeldi...
Cidden ne oluyordu dışarıda,bağırışma sesleri gelmeye devam ederken kolumdaki bitmiş serumu çıkartıp hasta yatağında doğruldum terlikleri giyip paytak adımlarla kapıya ulaştım ve kapıyı açtım.Alara Mert'i tutarken Zeynep Eren'i tutuyor Berk'te Poyraz'ı tutuyordu ne oluyordu be.Kapı sesiyle hepsi bana döndü ama benim baktığım tek bir kişi vardı oda Volkan.

"Volkan..."dedim gözlerimi açarak şaşkınlıkla...

Ayy hellooo nabersiniz?Uzunnnn bir aradan sonra burada olmanın verdiği mutluluk var.Hepinizi çok özlemişim❤️
Sizce diğer bölümde ne olacak?...

Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın....

Öpüldünüz🥰🥰

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 07 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KAÇAK(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin