Igorova igra istine

28 2 1
                                    

"Igore ,grom te spucao " udari me Magdalena u podkoljenicu "hodaj idiote ,bus je stao. Izlazi !"

Bože sacuvaj ko me natjera da se sa ovom budalom družim . Znam je cijeli život . 17 godina je Bog meni u pomoći sa ovom hodajućom ludom.

"Jesi završila sa fasadom?" upitam je dok ona fino nabacuje onaj malter na lice .

Držim joj ovu kesu otkako sam je sreo jutros na stanici .

"Eh muke moje niko ne zna ",kažem s uzdahom.

Magdalena koja je išla 3 metra ispred mene se dramaticno okrene .

Trenutno se pravi se da je brža pa da me može kasnije kriviti da kasnimo zbog mene.

Otvorila je oči ,pogledala me svojim pogledom 'sta reče budalo jedna' i nastavila hodati .

Nakon 10 minuta hodanja eto i nas . Kao i uvijek zadnji u našoj grupi .

Mahnem Marku koji se saosjeća sa mnom jer je vidio Magdalenu kako crta usta dok joj ja nosim stvari.

Uklopim se kod svojih prijatelja sa uzdahom, " Sunce jos nije ni izašlo a mi na praksu eh .. U kom svijetu mi živimo ."

Viktorija me potapša po ramenu ,"Biće i gorih dana vjeruj mi ."

"Eto i vas ljudi " , kaže Stefan koji je skocio na mene .

Jeste da ima samo 60kg ali on je težak kao dva slona kad ovako 'nenajavljeno' skoči na mene.

Dan mi se već pokvario čim sam ugledao profesoricu Isidoru .

"Jutro deco ,nadam se da ste spremni za novu godinu teškog rada " kaže sa osmijehom na licu .

Naša draga profesorica iz Srbije koja zamjenjuje nasu ikonu profesoricu Vesnu koja je na bolovanju.

Ovoj ženi plava i crvena su iste . Uklapa neuklopivo kako Magdalena voli da kaže.

Njoj ne stoji osmijeh . Ivan ju je prošlo polugodiste prozvao Isidorka Poplavka . Eh živote . Već je prošlo pola godine od toga .

A kad pogledaš bilo je stvarno smiješnih trenutaka . Ivan kad je započeo poplavu na odjelu ortopedije . Brat htio da napuni vodene balone djeci da se igra s njima ehh do čega je to dovelo.

Prof. Isidora je na kraju ispala kriva jer se iskrao sa odjela kardiologije na kome je trebao da bude sa njom .

Zato je i zovemo Isidorka Poplavka. Eh Ivane iako je budala bar bude smiješno.

"Ajmo upadajte ",kaže ona dok hoda na svojim štiklama ka ulazu.

Čim smo ušli vidjeli smo fin prizor .
Nataša i Sara koje pijuckaju jutarnju kaficu sa Lukom .

Sva sreća pa nismo u istoj grupi ,jedva sam ga trpio tokom osnovne sad još i srednja .. Kome sam ja zgriješio da ovoliko budem kažnjen.

Taj Luka mijenja cure kao čarape.

Magdalena mi istrgne svoju kesu iz moje ruke i uputi se ka svlačionici.

"Nema na čemu i drugi put ",proderem se trčeći za njom.

...

Trčim ka zadnjoj stolici za našim stolom . Prokleta Magdalena naravno trči iza mene ..

E pa nećeš. Ta stolica je moja makar izumro za nju.

Okliznem se o nečiju nogu . I puffff.
Padnem na nos.

"Živote kud mene ?" ,na glas kazem svoje dubokoumne misli.

"Inace preferiram zenske osobe koje oborim s nogu ali ako insistiraš mogu se oprobati i s muškom",kaže Luka.

"To tooo" prodere se Magdalena na sav glas čim je sjela na moju stolicu.

Eh prokleti svijete što sam se rodio? Uzmi me molim te.

Ustanem polako ignorišući ruku koju mi je Luka pružio .

"Čemu ljutnja?",upita me dok hodam ka svojim prijateljima .

"Znaš ti dobro zbog čega ",kažem .

Odem do sporednog stola i uzmem stolicu i stavim je izmedju Stefana i Viktorije .

Luka pridje nasem stolu i kaže "Ako je to zbog .."

Zaustavim ga prije nego što kaže njeno ime  ,"Dosta je bilo . Ostavi nas na miru ."

I Luka ode.

"Sve oke?",upita Sofija.

Klimnem glavom i svi zaborave na ovu scenu sva sreća.

"Napokon pauza , ajmo ljudi pričajte kako je vama bilo" ,kaže Stefan .

Okrene se ka Marku .

Marko krene " Ja sam ove godine na pulmunologiji sa Vanjom . Cijelo jutro je sjedila dok sam ja dijelio terapiju . "

"Tipična vanja",kaze Magdalena.

"Pokrenuće se ona čim Luka prodje hodnikom na svojoj pauzici",dobaci Sofija .

Upravo tako ..Luka .. centar paznje ..eh.

"Dobro dobro a kako je tebi bilo gospodjice Viktorija? " upita ju Marko.

Nasmijala se "Za divno čudo jako fino . Nikola je na odjelu kardiologije . Pricala sam vam da ima probleme vec par mjeseci."

Klimnem glavom . Jako se brinula kad je saznala da je završio na hitnoj onaj dan.

"Ivan čim je primjetio da obilazim Nikolu na odjelu .. počeo je da ga malo češće obilazi što mi se ne svidja ."

Sofija se nasmija" Ma opušteno . Ivan je idiot a i taj tvoj zna da je taj opičen tkd lagano."

Marko se složi.

Magdalena dobaci " Curo ,Ivanu se svidjaš od prvog dana srednje .. Ljubomoran je . Ne bi me cudilo da Nikoli da otrov umjesto lijeka."

"Sad ga pretjera" kaže Stefan .

Viktorija me pogleda " A kako je vama bilo kolega Igore ?"

Nasmijem se "Pakao ,živi pakao."

Marko kaže " Jel Saša ista kao i prošle godine ili se unormalila ?"

Odmahnem glavom ,"Ista."

Viktorija kaže "Ta cura je opičena."

"Iskreno",kaže Sofija.

Sjetim se svoje igre ,"E a slušajte ovo ."

Svi su postali uši i  pažljivo slušaju.

"Opet sam je upitao za ono . Saznala je ko je iza toga ."

Svi su bili iznenadjeni.

"Stvarno?", Stefan upita.

Ja potvrdim klimajući glavu.

Rukom udarim polako od stol .

"Ta osoba je neko u ovom ",pokažem izmedju nas ,"krugu."

Bolnička tajnaWhere stories live. Discover now