Čemu sad ovo

4 1 0
                                    

Nestrplivo prelazim sa jednog mjesta na drugo čekajući da Viktorija konačno izađe.

Usput je prošla Magdalena dok je sa Markom prenosila lijekove na njihov odjel.

Moje misli iznenadno prekine njen glas ,"Stefane."

Okrenem se i nasmijem ,"Konačno te je Ivan izvukao iz te rupe ."

Priđe i povuče me za rukav ,"Nek si ti mene izvukao jz te rupe i od tog idiota."

"Šta je sad pobogu bilo?",pitam je.

Pogleda me i samo kaže ,"Pogodi."

Prevrnem oči i kažem, "Luka."

Primjetim bijes u njegovim očima koje pokušava sakriti od mene "Iskoristiće ono protiv nas jednom, vidjećeš."

Namrštim se dok mi se misli vraćaju na tu uspomenu ,tu neodoljivu a opet užasnu scenu.

~ Viktorijin 16. rođendan~

"Gdje si ljepotice?", upita me Luka dok mi pruža ruku.

Okrenem se i primjetim njegove oči kako me gledaju od glave do pete.

Već predpostavljam šta želi.

Da nisam u ovom stanju u kojem sam mislim da bih imala drugačiju reakciju ali ipak ga prihvatam za pruženu ruku i predvodim nas ka sobi.

S vremena na vrijeme skrenem pogled u nadi da ću vidjeti tu određenu osobu ali uzalud . Nigdje ga nema.

Luka otvara vrata i ulazimo u sobu.

"Evo nas", progovori.

Nasmijem se dok sjedam na krevet.

Polako prilazi i sjeda pokraj mene samo par centimetara od mene. Najbliže što smo ikad bili jedno do drugog.

Uhvatim ga za lice i pogledam ga, "Šta želiš?"

Nasmije se iznervirano, "Do tih granica ideš da ih zaštitiš? Da nije malo nisko od tebe? Za Ivana mogu razumjeti ali ..Stefan? "

Ne reagujem na njegove uvrede dok idalje čekam odgovor.

Pogled mu zaluta na zid sobe.

Osjetim da razmišlja i da se dvoumi.

"Želim isto."

Jeza mi prođe kroz svaku ćeliju u tijelu.
Ne želim izgledati ranjivo ,ne pred njim iako je vidio šta se maloprije desilo.

Uhvatim mu glavu sa oba dlana i okrenem da me gleda u oči i poljubim ga.

Par minuta kasnije umjesto da odmah pređemo na stvar Lukine riječi me pogode .. ali na dobar način.

"Ne sad", kaže i obori glavu.

Sačekam malo i uzvrati mi pogledom.

"Ne sad jer si dosta popila. Oni su to iskoristili protiv tebe. Ja necu."

Klimnem glavom ,"Kad onda?"

Nasmije se i progovori ,"Drugi put."

Briga me oblije cijelim tijelom znajući da sam u ovoj poziciji. Ako se to ne desi u skorije vrijeme iskoristice ovo protiv Stefana ..i Ivana.

Osjetim kako moj dodir vraća Viktoriju iz prošlosti u sadašnjost.

"Biće sve oke. Možemo i mi okrenuti tu priču kako nama paše ,zar ne?",kažem.

Klimne glavu bez razmišljanja.

Valjda je tako..iako sam joj sada prijatelj idalje mali dio mene me krivi za to.

Bolnička tajnaWhere stories live. Discover now