Глава 8

7 1 0
                                    


Дубосерд вискочив з кущів й кинувся на лиса. Він люто шматував спину звіра кігтями і гарчав. Раптом звірина скинула вояка зі спини та той впився кігтями йому в хвоста і тварина запищала. Батько швидко проскочив під лисом відпустивши його хвоста,а коли біг прямо під твариною то провів лапою прямо по животу лиса. Руда звірюга закашляла й впала на землю. З живота лиса витікала кров,а тіло було бездиханне. Дубосерд раптом усвідомив що його син досі лежить,і в паніці батько підбіг до Плямолапа.

—"Поямолапе! Плямолапе,синку,з тобою все гаразд?—нявкнув Дубосерд й почав шукати й обнюхувати рани новака

-Все в нормі лише на спині є рана коли він на мене наскочив.- байдуже сказав Плямолап.

—"ох синку... Я міг тебе втратити! Розумієш? Назавжди! Ох,вибач мене якщо зможеш..—Дубосерд допоміг новакові стати й тихенько нявкнув—Я бачив Блідолапу,ти був з нею,так? Йди до Горобцелапа разом з нею,а я далі на полювання.

-добре. - сухо відповів Новак.

Прийшовши до табору він відразу знайшов поглядом Блідолапу та підійшов до неї

-То що йдемо до медичного кубла? - запитав Плямолап

— з радістю!— радісно нявкнула Блідолап не побачивши подряпин на ньому кинулась до табору.

Перлинолапка відійшла від Папоротеквітки після розмови, як раптом побачила Плямолапа з Блідолапою.

— Плямолапе! Не підеш на тренування зі мною? Мені треба відновити свої навички,

-Дякую але ні, я сьогодні вже настраждався мені треба до медичного кубла. - Огризнувся Плямолап

— Слухай, ти лайна наївся, що так зі мною розмовляєш? — Загарчала Перлинолапка оскалившись на Плямолапа.

- Що сліпа? Не бачиш на моїй спині рану? Мені що йти на тренування щоб ти ще більше розібрала її?!- Шикнув Плямолап

— З радістю це б і зробила, — Засміялася вона в вдарила своїм хвостом по морді Плямолапа, а потім пішла до новацького кубла.

- Мишомізка! - Огризнувся він на останок

— Перлинолапко! стій!— сумно нявкнула вона й вже збиралась бігти за подругою як її зупинили хвостом.

- Вона завжди така, непереймайся. - сказав кіт байдуже подивившись в слід сестрі.

Зайшовши до медикотячого кубла він оглянув кубло та побачив лише Горобцелапа. Місяцекриги в кублі не було.

- Доброго дня! Можете нам допомогти? - трохи беземоційно та по ділу почав розмову Плямолап до новака Медикішки

—"Привіт. Так,що у вас сталось?—нявкнув Горобцелап не відводячи погляду від трав.

- Можете розтлумачити мій сон мені здається, що він щось значить. "Розказав сон" і тобто після цього я почав себе реально дивно поводитися наче розтопчив на справді. Ви можете сказати, що це означає? - серйозно запитав Плямолап наче вів ділову бесіду.

—"ох,Плямолапе,тяжко сказати..—Горобцелап опустив погляд

—цей шрам на грудях теж від того сну?

Новак косо поглянув на новака Медикішки.

- Це не так смішно як ви вважаєте. І ні, був би від сна не почув би болю на плечі та грудях коли каплі крові виступали на них. - з байдужою гримасою сказав Плямолап.

-То не виконуєте свою працю так і скажи.

Плямолап розвернувся та пішов до виходу з медикотячого кубла.

κστυ ɞσяκυ / сηα∂ɰυʜα ηⲗяɱσⲗαηαWhere stories live. Discover now