Коли настав ранок Плямолап швидко взяв білку в кагаті та відразу почав її їсти. Побачивши Блідолапу та Перлинолапку разом він захотів простежити за ними знову, щоб був запасний компромат на всяк випадок.
— Можемо втекти з табору і потренеруватися?— Запропонувала Перлинолапка.
— згодна на все, аби не нудьгувати. хто перший?!— видихнула Блідолапа та кинулась до виходу.
— Хей! — Засміялася Перлинолапка і побігла за Блідолапою.
Плямолап тихо вийшов з табору за ними, держучи дистанцію в 3 лисячі хвости
Кіт заховавсь в засніжених кущах спостерігаючи за всим цим
коли вона вибігла з табору вся захекана оглянулась навколо й тут же з нею порівнялась й Перлинолапка.
— тут десь має бути досвітній патруль, нам треба сховатися.— швидко сказала Блідолапа згадану думку.
— Полізли на оце високе дерево, — Перлинолапка, не чекаючи відповіді почала лізти на верх.
— сподіваюсь нас там не знайдуть.— пошепки сказала Блідолапа та полізла за Перлинолапкою˚
Перлинолапка побачила якийсь запашний листок та кинула його на пол щоб він перекрив їхні запахи
Місяцекрил ведучи патруль до табору він наткнувся на дуже пахучий листок цілющої рослини під лапами.
зупинившись, принюхався до повітря тримаючи рослину під лапою почув лише запахи товаришів та здобичі навколо.
хмикнувши він повів далі патруль та зникнув у вході у табір.
Блідолапа із легкістю в грудях видихнула тепле повітря із за чого з рота пішов клубок пару та зістрибнула з дерева оглядаючись навколо.
— стрибай. — нявкнула новачка кивнувши своїй подрузі що можна спускатись.
"-От вже буде ї компромат" - єхидно посміхнувся кіт.