Глава 14

6 1 0
                                    



Плямолап прокинувся як завжди потягнувся й пішов до кагату взяти щось з'їсти.

Йшовши далі він побачив Блідолапу яка рухалась прямо в його сторону але йому було всеодно. Коли вона була прямо біля нього від такої наглості Плямолап не втримався і байдуже штовхнув її в плече а коли та трохи пройшла а її задня нога була біля його він піддів її щоб збити рух Блідолапи. Почувши як вона щось пискнула та впала прямо мордою до снігу, Плямолап на той момент стояв до неї спиною, кіт єхидно усміхнувся.

- Боляче? - єхидно запитав кіт

пискнув від падіння вона піднялася та оглянула себе.

"ціла, й це добре"- подумала Блідолапа й глянувши на Плямолапа вона розгнівалась.

— нащо ти це зробив?— спокійно сказала Блідолапа тримаючи себе у лапах.

-От не роби з себе їдло, наче ти нічого не розумієш. Ти все прекрасно розумієш які дрова ти додаєш в вогонь. - твердо сказав Плямолап сівши розуміючи що це буде довго

— як скажеш.— видихнула Блідолапа встав на лапи та вже збиралась йти поспати після тренування як вона й планувала раніше.

-Я знав що ти не спроможна сказати це мені в лице. Ти занадто м'яка для цього.- твердо та байдуже сказав Плямолап дивлячись прямо в очі кішці.

— так, я м'яка, й все таке, й я це давно знаю. а ти занадто пихатий та холодний для нашого м'якотілого клану — також дивлячись минулому другу у вічі звузивши свої зіниці.

Плямолап пристально поглянув у відповідь так само холодно відповів: - А я справді колись давно думав що ми друзі але ти була весь час мишомізкою наївною кішечкою яка сиділа на 2 підстилки. Я вже краще буду сам аніж з таким ідлом як ви з Перлинолапкою. То лише Перлинолапка мене засуджувала все моє живе життя а тепер й ти підключилась, своєї думки немає, впринципі я не здивований.

— на твою думку засуджувала. зрозуміло, хоча я нічого поганого про тебе не говорила, ні за спиною, ні в лице. цікаво, дуже цікаво. коли ти встиг змінитися у погану сторону я не розумію, невже це той самий сон тебе змінив? ти всіх став ненавидіти, до тебе багато хто з добротою, а ти їм плюєш у морду, за що ти ненавидиш свій клан? що вони тобі зробили? думаю ти спитаєш чому я стала тебе ігнорувати? щоб побачити як ти ставишся до інших, хоча я це й бачила раніше, а тепер й на собі почула те що ти даруєш іншим буквалі ні за що. ти мене не послухаєш, я це знаю. але мене хвилює тільки одне питання, чому ти став таким? все, тепер йди куди йшов, я розумію ми більше не станемо для один одного друзями, я все сказала, бувай.— втомлено вимовилась Блідолапа розуміючи що вони більше не стануть друзями та пошкандибала до кубла фиркнув на останок.

κστυ ɞσяκυ / сηα∂ɰυʜα ηⲗяɱσⲗαηαWhere stories live. Discover now