Buli

428 16 0
                                    

-Még meg gondolom. Nem szeretem amikor sokan vagyunk egy helyen...
Számomra olyan ez mint egy fobia.

-Ezt is meg tudtam rollad.-végül elindultunk. Elöttem ment. Megfogtam a karját és hátra húztam. A mellkason a ütközött. Lenéztem rá.

-Akkor segítesz nekem?

-Mit kapok cserébe?

-Barmit amit akarsz.

-Rendben.

-Kösz. Ez könnyen ment.

-Ne bízd el magad Daddy...-nézett rám vággyal teli szemmel.
Meg szólalni se tudtam. A cukiság és a szépség helyett beképett a szexiség.
És ahogyan az "apuci/apa" szót mondta. Ezt az oldalát még nem láttam. Tele van rejtéjjel ez a lány.

Ha nem az utszán lennénk már meg dugtam volna...

-Csak vicceltem! Nem mondanék neked ilyet. De ahogyan elnézem bedöltél neki.
Lebuktál.

-Csak meg lepődtem, hogy azt mondtad nekem, hogy Daddy. Te is meg lepődnél azon ha azt mondanám neked, hogy Mommy.

-Ne is mondj. Csak gondoltam még szivatlak. De a hianyodat majd máson tölsd le.-mosojgott rám és tovább ment.
Lenéztem. Hát...kurvára állok.

És csak a hangja és pillantásra miatt.
Hát ez kínos.

🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

Babi:

A kávézóban vagyunk. Meg hozták a kávét és a fánkokat is. Ki fizettem és már mentünk is haza.

-Tessék.-nyujtottam felé a doboz fánkot. Kivett egy darabot és enni kezdte.
A kezét kezdtem el kémlelni. Eres volt..
Sokáig bámultam.

-Oszlop...-neki mentem egy oszlopnak de nem estem el.

-Baszdki...-karonkodtam.

-Kellett neked engem figyelni.-nézett le rám, miközben a fánkot ette.

-Nem téged figyeltelek hanem a kezedet.
Hogy ilyen eres?

-Úgy, hogy edzek.

-Muta!

-Mit?

-Hát az egés karodat! Muta!!!

-Jó csak ne visits. Otthon bezegg csendbe vagy.-levette a dzsekiét és felém nyújtotta a kezét.

-De jó...-simítottam végig az ujjaimmal.-Ha edzek nekem is ilyen lessz a kezem?

-Igen. De sok időbe telne. És lanyoknál nem néz ki jól, hogyha kívánnak gyurva. A lányoknak az számítson, hogy szépek. Ne az, hogy úgy kigyurják magukat mint a fiúk.

-Értettem.

-Gyerekes vagy. Ne vagyelek fel a hátamra és vigyétek úgy mint egy kisgyereket?-gúnyolódott.

-Nem. De akkor meg próbálok szép lenni.

-Tudod, hogy miért nem nővöl tovább?

-Miért? Tudod a választ?!

-Azért mert, te már elérted a tökéletességet. Akik pedig még mindig nőnek azok még nem érték el.

-Ez nyálas volt... Inkább legyél újra bunkó.

-Oké.-kidobta a dobozokat.-Az menni fog.-ekkor kiakasztott.

-Kapd be...-áltam fel nehezen.

🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

Örökbe fogadvaOnde histórias criam vida. Descubra agora