Sunce je uveliko svanulo nad prelepim gradom koji je ispunjen prelepim letnjim cvećem i prelepim zvukovima cvrkuta ptica.Dok je nered po glavnim ulicama u delovima Seoula je mirno i toplo,devojka koja mirno spava polako se budi uz zrakove sunca koji se dižu skroz gore.Njene usne koje su poput malih jastučića mirne polako kreću da se pomeraju a oči poput prelepe planine polako otvaraju.Mia Jisung devojka o kojoj svi u komšiluku imaju da pohvaljuju,živi sama...ali nije sve tako bajno njena opsesija je dečko koji živi preko puta nje Bang Christopher Chan,bogati dečko koji živi u svetu popularnosti nikada nije imao devojku a niti želi.Trenutno raspust je i svi uživaju pa tako i Mia.Probudila se i protegnula,ustala je oprala zube obavila svoje potrebnu higijenu i skincare,sredila sibu obukla se i sišla dole da bi doručkovala.Nakon doručka,došla je do sobe gde spava njen pas Chiko.Chiko je coccer spaniel preslatko malo stvorenje koje je dobila od njenog brata Han Jisung,Pustila ga je u dvorište a ona je otišla u kuhinju i pravila doručak.Nakon završenog doručka,Obukla se ponovo i sišla dole kod Chika i stavila mu povodac,otišla je samo da zaveže kosu i krenula u šetnju sa psom.
Da njena opsesija je Bangchan zna sve o njemu od toga u koliko sati se rodio do toga da zna šifru od telefona.Ali pošto nemaju kontakta ta njena opsesija se gasi polako.Bnagchan ima brata Lee Minho prelepo biće koje voli Miu,on želi da Bangchan bude sa njom ali on je previše hladan to je i Miina slabost oboje su hladni to ih usporava.Dok je šetala svoj Chika naletela je na njenog dosadnog brata Hana
"Ja bi se bar javio"-odgovorio je Han sa osmehom kao quokka.
"Ja ne bih"-rekla je Mia hladno i nastavila sa šetnjom šetala je Chiko(muško je) jedno dva sata,odlučila je da se vrati kući.To je i uradila i okupala se obukla je treći outfite i sela za njen radni sto koji je bio pored prozora,njena duša je umetniča pa je uzela njenu svesku i krenula sa crtanjem.
YOU ARE READING
O B S E S S I O N
Romancecold hearts are connected by threads that bind them together