×
Harry yeri döven adımlarla bahçeden çıkıp koridora giderken siniri tepesindeydi. Zaten dünden beri Ron ve Hermione'nin gözleri onun üzerindeydi. Öfkeli ve katlanılmaz derecede sinir bozucuydu.
Sebebini bilmedikleri bir şeyden ötürü Harry, Harry gibi davranmıyordu.
Öte yandan bunun sebebini bilen Harry her hatırladığında resmen çileden çıkıyordu. Gizli sevgilisi Draco Malfoy dün ona nişanlanmaktan bahsetmişti. Kendisiyle değil başka bir safkan ile evlendirilecekti!
Sevgilisinin konuşması öylesine sinirini bozmuştu ki saniyeler içinde kendisini onunla kavga ederken bulmuştu. Babasına karsı çıkmalıydı çünkü Harry sevgilisini bir başkasıyla evlendiremezdi!
Gözleri etrafı görmezken ileride kendisine gelen Malfoy'u da görmüyordu.
Malfoy ise dünden beri Harry ile iletişim kurmaya çalışıyordu. Ancak Harry ve inadı söz konusu olduğunda Malfoy hırsı bile yenilebiliyordu. Harry dalgın bakışlarla yanından bir rüzgar gibi geçip gidecekken Malfoy Gryffindor renklerine boyalı atkının ucunu kavradı. Harry ani hamle yüzünden duraksayıp atkısının nereye takıldığını anlamaya çalıştı.
Göz göze geldiği Malfoy ile bakışları yumuşarken yine de öfkesi yerindeydi.
"Ne var?" Diye sordu sertçe.
Draco gözlerini devirip Harry'i omzundan kavrayıp kendine çekti. Pekmezli turta kokan sevgilisini kolları içine hapsederken homurdandı.
"Sevgilim yüzünden sevgilime sarılamıyorum resmen." Harry kollarında erirken sözlerine karşı kıkırdadı.
Kolları arasındaki sevgilisinin kulağına nefesini üfleyip yapmak istediği konuşmayı yaptı.
"Dün gece beni çok kızdırdın Potter." Diye başladı her zamanki ses tonuyla. "Seni aldatıp bir başkasıyla nişanlanacak değilim zaten, gerizekalı. Dinleseydin sana bu nişanı benim yerime kardeşimin yapmaya gönüllü olduğunu söyleyecektim."
Harry duyduğu şeylerle dudaklarını ısırdı. "Ama ben sandım ki-"
"Seni bırakıp bir başkasıyla evleneceğimi? Merlin aşkına Potter, sevgimi küçümseme cüreti göstermen bile seni lanetlemem için büyük bir sebep." Buna rağmen kollarını asla ondan ayırmamıştı.
"Özür dilerim. İyi miyiz?" Harry endişeyle sorarken kendi kendine öfkeleniyordu. Sadece nişandan bahsettiği anda tüm özgüvensizliği su yüzüne çıkmıştı. Kendini tutamamış ve hayalkırıklığı içinde kendini geri çekmişti.
"İyiyiz ama Gryffindor'dan on puan." Harry omzuna vurup güldüğünde Draco huzurla gülümsüyordu ta ki Ron'un sesini duyana dek.
"Hay bin Merlin! Kafayı mı yedim yoksa Harry, iğrenç slytherinlerinli Malfoy'a mı sarılıyor?"
Bu tip mini hikayeler olacak canolar
Fanartların yaşandığı ani olaya bağlayıp bırakacağım ve her bölüm başka bir hikaye olacak.
İlk hikayeyi beğendiniz mi?
Insta: Fromthemonlight
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Drarry Mini Hikayeler
FanfictionDraco Malfoy ve Harry Potter'ın fanartlarından yazılan kısa hikayeler.