-

191 4 0
                                    

36
Lee Minho, binlerce yıl öncesinden yakalandığı lanetle bir heykele hapsolmuştu. Tüm halkı etkileyen bu durum tabii ki prens'i de etkilemişti. Prens Lee Minho, kralın bile durduramadığı bu kargaşada yere yığılan tüm bedenleri teker teker kontrol ederken nereden geldiği belli olmayan siyah bulurlu sis, tüm çevreyi sarmaya başlamıştı. Prens, sisten bir şekilde kurtulmuş, saraydan dışarı çıkmayı başarabilmişti ama lanet onun peşini bırakmamıştı. Çevresini saran siyah sis sayesinde bilincini kaybetmiş, toz gibi sise karışıp yok olan bedeniyle yerdeki kumların havalanarak oluşturduğu küçük bir heykelin içine ruhunu teslim etmişti. Tozlara ayrılan bedeni, bu heykel kırılmadığı sürece birleşmeyecekti ve heykel kolay kırılmazdı. Heykeli kırabilecek kişiler, tanrı tarafından seçilmiş bazı insanlardı. Bu seçilmiş kişiler ise lanet tarafından sevilmezdi. Kısaca, seçilmiş kişi bir heykeli kırarsa lanet onun peşine düşer, canını alana kadar da bırakmazdı. Bu yüzden tanrı heykele hapsolmuş insanlar için bir kural belirlemişti. Bir seçilmiş kişi onları kurtarırsa, gelecek hayatları boyunca onları korumak zorundalardı. Lee Minho, kendini yeniden canlı bulduğunda aklında canlanan sima ile onu bulmak için ayaklanmıştı. Gök Tanrısı sayesinde çocuğun yerini bulduğunda, normal bir insanmış gibi arkadaşça yaklaşmış, zaman geçtikçe de daha da dibine girmişti. Gerçekte kim olduğunu söylemeyerek.

37
Boks eğitmeni Lee Minho, başarılı olduğu kadar da tilt olan öğrencisinin onun eğitimden bilerek kaytarması yüzünden uzun bir süreç çile çeker. Kendi halinde takılan bu çocuk boks hocasını sinir etmekten zevk alır. Bir gün Lee Minho, Han Jisung'u teke tek sahasına davet eder. Eğer kazanırsa Jisung tüm turnuvalara ve çalışmalara verimli bir şekilde katılmak zorunda kalacaktır. Eğer kaybederse de hocası ona karışmayacaktır. Jisung ise bir madde daha eklemiş ve hocasından kırmızı bir boks eldiveni istemiştir. Minho bunu ne kadar anlamasa da onu onaylamıştır ve son bir teyit için teklifini tekrar dile getirir. Bundan oldukça memnun olan Jisung ise bunu kabul eder. Peki kim galip gelmiştir ve şartlardan hangileri gerçekleştirilmiştir? Kaybeden taraf kaytarmış mıdır yoksa kendilerine yeni maddeler mi eklemişlerdir? Mesela... 'Birbirimizden başkasının dudaklarına değmeyeceğiz' gibi? İşte orası tartışılır.

passive police!! -minsung SmutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin