Part 01

256 54 158
                                    

-کره‌ جنوبی- سال ۲۰۱۳-

-پدر من گفتم این شدنی نیست، من باید الان با تیم تحقیقاتم به ملبورن برم.

مرد میان‌سال عصبی از مخالفت‌های پشت‌سرهم کیونگسو، از پشت میزش بلند شد و انگشتش رو تهدید‌وار جلوی پسرش تکون داد.

-برام مهم‌ نیست، تیم تحقیق مزخرفت برام ذره‌ای اهمیت نداره، آقای بام این پیشنهاد رو داده و من نمیتونم ردش کنم.
-اون کیه که میتونه برای زندگیم تصمیم بگیره ولی خودم نمیتونم؟
-اونقدر قدرت داره که کارخونه‌ی کوچکمون رو با خاک یکسان کنه.
-من نمیتونم پدر... من نمیتونم با اون دختر ازدواج کنم! اصلا نه تنها اون دختر بلکه هیچ دختری نمیتونه در کنار من خوشبخت بشه.

عصبانیت باعث شده بود تا کیونگسو چیزی رو بگه که همیشه میخواست ولی با شوکه شدن پدرش متوجه شد الان وقت مناسبی برای گفتن این قضیه نیست.

-چی داری میگی؟ مریضی؟ اتفاقی افتاده؟
-نه پدر نه فقط...
-فقط چی کیونگسو؟ این دلیلی که باعث میشه با این ازدواج مخالفت کنی چیه؟
-هیچی فقط از روی عصبانیت چیزی گفتم، چون هیچ شناختی از اون دختر ندارم.

اما آقای دو مشکوک بود و به این راحتی‌ها قرار نبود قانع شه! برای همین سعی کرد صداش رو کمی مهربون‌تر کنه و این اطمینان رو برای اعتراف پسرش به وجود بیاره.

-کیونگسو اگه بدونم مشکلت چیه میتونیم باهم حلش کنیم.
-پدر مشکلی نیست، این یه امر طبیعیه و ممکنه برای هر کسی وجود داشته باشه!
-این مشکل طبیعی لعنتیت چیه کیونگسو؟

مهربونی برای پسری که قصد اعتماد و اعتراف نداشت بی‌فایده بود و آقای دو عصبی از پنهان‌کاری پسرش طوری فریاد زد که منشی ترسیده وارد اتاق شد.

-اتفاقی افتاده آقای دو؟
-گمشو بیرون!!

پسر سرش رو پایین انداخته بود و از ترس عصبانیت پدرش فقط با انگشت‌هاش بازی میکرد.

-میشنوم کیونگسو!
-پدر لطفا...
-لطفا چی؟ چرا هیچ دختری قرار نیست کنارت خوشبخت باشه؟
-چون... چون من گی‌ام!

با فریادی که کنترل شده بود گفت و در کسری از ثانیه از اتاق پدرش خارج شد. به اندازه‌ی کافی امروز توهین شنیده بود و گفتن گرایشش چیزی نبود که پدرش به راحتی باهاش کنار بیاد.

                              *******
-جنگل‌های بارانی المپیک -ایالت واشینگتن -سال۲۰۲۴-

-پروفسور دو... پروفسور دو...

کیونگسو چشم از میکروسکوپ گرفت و قبل از پاسخ به شخصی که صداش زده بود، چیزی توی دفترش یادداشت کرد.

-چیشده اقای جیمز؟
-از هری شنیدم قراره این دارو کمک زیادی به بیماری پوستی EB بکنه، درسته؟

Because Of My DaughterWhere stories live. Discover now