1.

32 2 7
                                    

   Karanlık ve aydınlık... Birbirine zıt olan iki sözcük olduğu gibi birbirlerine zıt olan iki insan. Jungkook herkes tarafından sevilen, eğlenceli, hep gülen ve ışığıyla her yeri aydınlatan birisiydi. Taehyung ise tam tersi karanlık için de yaşamayı seven, dik başlı, agresif ve birçok insanın uzağında olan birisiydi. Eskiden birbirlerinin yüzüne bakmayan iki gencimizin şimdi birbirlerinin gözlerinden alamıyorlardı kendilerini. Onlar birbirlerini tamamlamışlardı. Şimdi bu iki gencimizin tanışma ve nasıl aşıklar olduklarını anlatmak istiyorum size. Bazen onlar gibi güleceğiz bazen de onlar gibi ağlayacağız. Şimdi Karanlık ve aydınlığın yani Taehyung ve Jungkook'un hikayesini anlatıyorum size.

Jungkook

Hep sevilen, güvenilen ve parlayan birisiydim bu 18 yıl içerisinde bunu anlamıştım. Annemin işi yüzünden başka bir şehre taşınmıştık ve tam sınav senemde. Alışmak biraz zor olacaktı(ki bu biraz imkansız) ama zaten sadece 1 senem kalmıştı. Yeni evimize taşındıktan 1 hafta sonra yeni okuluma gitmek için hazırlanmıştım. Annemin yanağına bir öpücük verip hemen çıkmıştım. Heyecanlıydım yeni insanlar, yeni yer ve yeni atmosfer. Heyecandan kulaklığımı takmayı bile  unutmuşken yanımdan geçen benden uzun olan ve karanlığı ile dikkatimi çeken kişiye bakmıştım. Siyah saçları, dik yürüyüşü ve karanlığı... Kafamı sallayıp kendime gelmeyi çalıştım. Yürümeye devam ederken sadece gözüm onun üstündeydi. Karanlığı çekiyordu beni istemsiz olarak daha yüzünü bile görmemiştim, hayatını bile bilmiyordum belki diye düşündüm, belki de ben heyecandan kafayı yiyorum diye düşündüm ve okula girmiştim. Müdürün yanına gidip sınıfımı öğrenmiştim. Dersler başlamıştı tam zamanında gelmiştim işte. İçeriye girdiğimde yine o çocuk vardı karanlığı ile dikkat çeken çocuk. İçeri girdim ve kendimi tanıttım şansıma bakın sadece adını bilmediğim ama sabahtan beri gözlerimden gitmeyen siyah saçlı çocuğun yanındaki masa boştu oraya oturmuştum. Ders boyunca bazen bana bakıp duruyordu. Rahatsız olmamıştım ama gerilmiştim onun adını öğrenmeliydim. Teneffüs olunca hemen yanıma döndüm ve ''Selam ben Jeon Jungkook yeni geldim. Sen?'' diyebilmiştim sadece. Adını yeni öğrendiğim siyah saçlı çocuk ise sadece ''Kim Taehyung'' deyip çıkmıştı sınıftan. Sınıfta diğerleri ile tanışmaya başlamıştım aralarında sarı saçlı olan kız ''Tam yerine oturdun sınıfta ona karanlık deriz. Hem agresiftir hem de birkaç kişi haricinde konuşmaz kimseyle o yüzden pek şey yapma'' demişti. İlk gündü daha ilk günden aklıma girmiştin Kim. Şu an tek isteğim eve gitmek ve seni nasıl tanıyabilirim de seni ışığımla aydınlatabilirim diye düşünmekti ama bitmiyordu. Yeni insanlarla tanışmıştım ilk günden sadece Jimin ve Jin'e ısınabilmiştim. Umarım diğer günler güzel olurdu umarım. Son dersin de zili çaldıktan sonra Jimin hemen yanıma gelip birlikte çıkmamızı söylemişti. Civcive benzeyen bu çocuğu asla kıramayacağımı kırmak istemeyeceğimi ilk günden anlamıştım ve Taehyung'un umurunda olmayacağını bile bile yarın görüşürüz demiştim. Bana siyah gözleriyle 'ne yapıyor bu' bakışı attığını gördükten sonra Jimin ile okuldan çıkmıştık. Yolda yürürken bir anda ''Biliyor musun ilk gün ama yine de parlıyorsun aynı güneş gibi direkt dikkat çekiyorsun.'' ve beklemediğim bir şekilde ''HARİKA BİR ŞEY BU FARKINA VAR'' diye bağırmıştı. Ah bu civcivden çekeceğim var o zaman. Tam önüme dönüyordum ki yine aynı şekilde karanlığı ile yanımdan geçti Kim ve yanında kediye benzeyen birisi daha vardı. Jimin'in yüzü kızarmıştı. Yoksa...''Hey yeni çocuk dur orada bak şimdi parlıyorsun falan tamam dedik ama kedimi kimseye vermem saldırırım haberin olsun.'' bunu duyunca günün ilk sesli gülüşünü vermiştim. O kedi çocuktan hoşlanıyordu. Ah Jimin işimiz zor gibi duruyor. ''Merak etme civciv deyip evimin önüne geldiğimi anladığımda vedalaşıp ayrılmıştık. Şu bir günde anladığım kadarıyla Kim ile aynı yerde oturuyorduk. Her günüm Jimin ve Jin ile geçecekti ve kedi yüzlü çocuk ile Taehyung başımızın belası olacaklardı. Anneme selam verip yorgunum deyip odama çıkmıştım. Sabahtan beri yapmak istediğim şeyi yapacaktım. Yatıp düşünmek.

.

.

.

Umarım ilk bölümümü beğenmişsinizdir pek uzun yazamıyorum kusura bakmayın <3333

Dark and Light (TAEKOOK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin