Taehyung
Pazartesi günü olmuştu ama ben hiç uyumamıştım gece. Hem Jungkook'un annesi hemde Jungkook yüzünden. Kötü hiçbir şey yapmadılar ama yaptıkları o kadar güzeldi ki tüm gece ağlamıştım. Bu yüzdende uyuyamamıştım. Okula böyle de gidemezdim o yüzden Namjoon'a söyleyip yatağıma geri geçmiştim.
Kaplancık
Minik tavşanım günaydın bugün okula gelemeyeceğim maalesef haberin olsun ve korkma bir şey olmadı sen iyi ol yeter <3
İletildi 07.50
Görüldü 07.51
Tavşan
NOLDU SEVGİLİM İYİ MİSİN
BİR ŞEY Mİ OLDU DÜN GİDERKEN SANA BİRİSİ BİR ŞEY Mİ YAPTI
Isırırdım ben bu tavşanımı.
Kaplancık
Hayır tavşanım ben iyiyim sadece hala uykum var uyuyacağım akşam görüşürüz.
Tavşan
<3 <3 Bu tavşan seni çok seviyor <3 <3
Kaplancık
Hemde çok <3
Kıkırdamıştım ve yatağa geri geçmiştim.
--6 saat sonra--
Gerçekten de çok güzel uyumuştum resmen saat 14.00 olmuştu ve Jungkook okuldan çıkacaktı yakında. Valizlerimi dün gece hazırladığım için onlar hazırdı sadece Jungkook ve Bayan Jeo- özür dilerim anneme hediye almam gerek diye düşündüm. Hazırlanıp kendimi hemen dışarı attım. Bayan Jeon'a bir sürü çiçek almıştım. Jungkook'uma ne almalıydım... Aslında ikimizde yakında üniversite sınavına giricez ve kötü olan ise ayrı şehirlere hatta ayrı ülkelere bile gidebilirdik. Ben minik tavşanımı kaybetmek asla istemiyordum o yüzden çok erken dahi olsa bile ona çok özel bir hediye almak istemiştim. Bir kuyumcuya gidip en narin olan yüzüğü almıştım. Çok paraydı biliyordum ama Jungkook'um için değerdi. Sadece içimi korku sarmıştı işte ya beğenmezse diye. Hediyeleri aldıktan sonra sevgilimin evine ve yeni evime doğru gitmeye başladım. Biraz uzaktı ama yol boyunca temiz hava korkumu azaltacaktı. Eve vardığımda derin bir iç çekmiştim kapıyı çalmamla açılması bir olmuştu. Kapıda bana 32 diş sırıtan Jungkook ve içeride sesli bir şekilde gülen Bayan Jeon vardı. İçeri geçmeden bana sımsıkı sarılmıştı sevgilim minik tavşanım. "Çok özledim seni."
"Ben seni daha çok özledim aşkı-"
Ve hiç beklemediğim bir şey olmuştu. Sözümü tamamlayamadan Jungkook bana vurmuştu. Neden böyle olmuştu ve Bayan Jeon'un gülüşü kesilmişti.
"Jeongkook ne oldu?"
"Pisliksin"
Ne oluyordu neden bir anda böyle olmuştu. Kalbim acıyordu ne olmuştu bir anda.
"NEDEN TELEFONLARIMA CEVAP VERMİYORSUN. HEM DE OKULA OKULA DA GELMEDİN ÇOK KÖTÜ OLDUM"
Telefonum. Siktir telefonum sessizdeydi ve heyecandan bakmak bile aklıma gelmemişti. İçeri davet etmiş ve girmiştim.
"Özür dilerim" demişti. Gülmüştüm.
"Sıkıntı değil benimde telefona bakmam lazımdı ama keşke tokat atmasaydın" bana vurduğu yerden öpmüş ve Bayan Jeon'un yanına gitmiştik. Beraber yemek yemiş hediyesini vermiştim. Odasına gidince verecektim yüzüğü. Birazcık daha oturup eğlendikten sonra uyumak için odasına gitmiştik.
"Benim biricik sevgilim minik tavşanım sana bir sürprizim var ama çok tepki verme olur mu?"
Gözleri parlıyordu merak ediyordu heyecanlıydı farkındaydım. Yüzük kutusunu çıkardığımda gözleri kocaman olmuş ve çok şaşırmıştı.
"Tae'm buna ne gerek vardı ama bu çok güzel ağlayacağım şimdi AMA BU ÇOK GÜZEL." içimdeki bütün gerginlik gitmişti ve gözleri dolmuştu. İkimizde birbirimize sımsıkı sarılmış ve yatağa geçmiştik. Yüzünü bana yaslayıp birbirimize sarılarak en güzel uykumuza dalmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dark and Light (TAEKOOK)
Short StorySen kendini karanlıkta tutarken benim tek isteğim kendi ışığımla aydınlatmaktı seni. . . . İlk hikayem olacak çok heyecanlıyım mini fic gibi olacak bölümler kısa olabilir kusura bakmayın İyi okumalarrr <33333333