2.

24 1 0
                                    

Jungkook

  Uyuyamamıştım. Kim'i düşünmekten uyuyamamıştım ve daha ilk  günden böyle olması sinirimi bozmuştu. Karanlığın benim aydınlığımı çekiyor Kim. Yanına oturmak istemiyordum, onunla göz göze gelmek ya da yanımdan geçsin istemiyordum. Aydınlığımı seni aydınlatmak için kullanmak istiyorum Kim, karanlığının içine çekilmesini değil. Sinirliydim. Sakinleşmeye çalıştım. Hayır sakinleşemiyordum onu düşünmek istemiyordum. Derin bir nefes aldım ve beni dün ekledikleri sınıf grubunun kişilerine girdim. Buldum numaranı Kim diye güldüm kendi kendime

+82******

                                       Senin yüzünden uyuyamadım Kim sinirliyim sana. 

Ayrıca evden çıktın mı?

Çıktıysan umarım okula yaklaşmışsındır da yolda görmem seni.

Taehyung

Kimsiniz? Ayrıca sana ne evden çıkıp çıkmamama.

Ve benim yüzümden uyuyamadın mı komiksin veya sapık?

GÖRÜLDÜ

O bana sapık demişti. Tamam Jungkook annenin yanına git ve enerjin yerine gelsin. Öyle de yaptım anneme sarıldım ve beraber kahvaltı yaptık. Sonra da güzelce hazırlandım tam çıkıyordum ki telefonuma 2 bildirim aynı anda gelmişti.

Civciv

AĞAÇ OLDUM KAPINDA ÇIK ARTIK

.............................................................

Taehyung

Jungkook?

Ya da sana Jeon Sapık Jungkook mu demeliyim?

Yemin ederim sinirlerimle oynayacaktı bu çocuk benim. Derin nefes alıp kapıyı açmıştım. Jimin'den herhalde bin kez özür dilemiş olmalıydım. Okula geldiğimiz gibi tribi geçmiş ve Jin ile buluşup sınıfa geçmiştik. Karanlık çocuk... sıram onun yanındaydı sinirli ve gergindim ona karşı ama çekiliyordum işte. Yanına oturmuştum ve selam vermiştim. Yüzüme bakmamıştı. İşte yine gerildiğim o vakit. Benim enerjimi alıyorsun Kim. Ben aydınlatamıyorum seni karanlığın beni ele geçirecek gibi. Bunu istemiyordum işte. Bu yüzden sinirli ve gergindim hepsi korktuğum içindi ya ışığım giderse diye. Düşünmek istemedim. Bütün gün derse odaklandım. Ders aralarında ise genellikle Jimin ve Jin ile okulun bahçesinde tur atıyorduk. Ve evet her tur attığımız da karanlık ve kedi çocuk bir de harbiden big boy diyebileceğim kişiler ters tarafımızdan tur atıyorlardı. Ayrıca hep aynı anda giriyorduk. Okulun bitmesini istedim ve ne kadar içten istediysem fizik hocasının gelmediğini ve serbest olduğu söylendi. Jimin ile birlikte Jin'e görüşürüz deyip çıkmıştık. Jin ile gidemiyorduk çünkü o kendisinden 2 yaş küçük kardeşi Hoseok'u bekliyordu. Her neyse eve vardığımda Jimin'e sarılıp odama geçmiştim ve ilk işim Kim'e mesaj atmaktı.

Jeon Sapık Jungkook

Bak Kim ilk olarak ben sapık değilim. 

İkinci olarak insan bir selamıma karşılık verirdi.

Taehyung

Selam

Gerçekten sadece selam yazmıştı. Kafayı yedirtecekti.

Jeon Sapık Jungkook

Şimdi mi?

Taehyung

Evet şimdi

Jeon Sapık Jungkook

Peki ve ilkini gördün diye varsayıyorum

Taehyung

Neden şimdi yazdın?

Jeon Sapık Jungkook

Sanki okulda yüzüme bakıyorsun

Ya da bana cevap veriyorsun

Taehyung

Anladım

İyi yapmışsın

Bye bye

Çevrim dışı

Cidden mi? Cidden mi Kim. Neyse okula pazartesi başlayacaktım ama bazı aksiliklerden dolayı perşembe(?) başlamıştım. O yüzden yarın tatildi. Yarın bolca düşünecek vaktim vardı ya da ben öyle düşünüyordum.

Dark and Light (TAEKOOK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin