8.

5 0 0
                                    

Taehyung

Kaybolmuştum. İçimden hani biliyordun yine başaramadım bir boku diyordu. Dondurmalarda eriyecekti bütün hayallerim yine suya düşecekti yine karanlığıma çekilecektim. Olamazdı hayır çekilirsem yine herkesi kendimden uzaklaştıracaktım özellikle Jungkook'u. Buna izin veremezdim ellerim titrerken direkt Jungkook'u aramıştım.

''Taehyung?''

''J-Jungkook''

''Taehyung iyi misin ne oldu?''

''Sana geliyordum ama sana gelmiyormuşum kayboldum başkalarının kapsını çaldım hep çok gerildim yardım et bana.''

Ses bir an kesilmiş sonradan ise bir kıkırdama sesi gelmişti.

''Taehyung sonraki evi de bir denesene belki şansın tutar.''

''N-''

Hat kesilmişti ve oflayarak kapıyı çalmıştım. Kapıyı açan tavşan pijamalarıyla Jungkook'tu. ''Selam bay karanlık neden geldiniz acaba siz MUZLU dondurmanızı yemiyor muydunuz?''

''Selam bay ışık sizin de işiniz yok muydu bu ne kılık. Her neyse dondurma getirmiştim ama eridi galiba yani.''

Gülmüştü. Sakın solmasın o güzel gülüşün beyaz tavşanım. Beni içeri davet etmişti ve salona geçmiştik beraber. Dondurmaya baktığımızda hepsi su gibi olmuştu. Hayır olamazdı oturup ağlayacaktım neden hep böyle oluyordu. Annemin dediği gibi ben bir bok beceremiyordum. Gözlerimin dolduğunu hissetmiştim. ''Taehyung o zaman şey yapalım istersen...'' 

''Jungkook aç mısın?''

''Yani neden ki dur YOKSA AĞZIM MI KOKTU. TANRIM GÖMÜN BENİ ŞURAYA''

Gülmüştüm. İlk defa Yoongi ve Namjoon dışında birisine içten gülmüştüm ve o da bunu görmüştü.Şaşırmıştı.

''Hayır hayır şöyle yapalım diyecektim. Ben açım sende açsan beraber yemeğe gidelim sonra da beraber dondurma yemeye gidelim olur mu?''

Gözlerini iyice açmıştı ve gülerek ''Bunu date olarak sayarım ama bak'' demişti. Gülmüştüm bende ''O zaman bu date olacak ise güzelce giyin ve benim evime gidip bende güzelce giyineyim olur mu?'' 

''Çok güzel olurr'' r yi uzatmıştı tatlı bir şekilde. O giyinirken bende çok düşünmemek ayrıca da annemin evde olduğunu ve Jungkook ile tanıştırmak istemediğim için Jungkook'a bağırıp kendi evime gitmiştim. Eve gidince evin boş olduğunu görmüştüm şaşırmıştım annem evde yoktu yani şu an moralimi bozacak kimse yoktu. Odama çıkıp hemen üstümü değiştirmek için dolabımı açmıştım ama hiç beklemediğim bir şey ile karşılaşmıştım. Dolabımda bir kutu ve üstünde annenden yazıyordu. Hediyeyi açtığımda ise çok istediğim şık takımları gördüm. Annem neden böyle bir şey almıştı bilmiyorum ama hemen o takımı giyip, en sevdiğim parfümü sıkıp bir de saçımı düzeltince ezberlediğim yola koyuldum ve kapıda onu gördüm. Sanki az önce görüşmemişiz gibi selam vermiştik birbirimize. Sonrada beklenmedik şekilde sarılmıştı bana bende ona. Beraber yürüyerek en sevdiğim kafeye götürecektim ne de olsa ben ona date teklifi etmiştim resmen. Ulaşana kadar hep konuşmuştuk. Baya eğlenmiştim de. Beraber yemek yiyip eğlendikten sonra bir dondurmacıya gidip dondurmalar almıştık. ''Taehyung sahil buraya çok yakın 3-4 dakika uzaklıkta gidelim mi?'' kafamı onaylar şekilde sallayıp sahile gitmiştik. Çok güzel esiyordu ve gökyüzü çok güzel gözüküyordu. Jungkook'a bakıp ''Işığın gözlerimi alıyor ayrıca karanlığımı aydınlatıyor. Bugüne özel bir fotoğraf çekinelim mi hm?'' 

Gözleri parlamıştı. Çok güzel bakıyordu çok tatlıydı ağlayacaktım. ''Olurrr'' 

.....................................................................................

Kim_Tae

Kim_Tae: Minik tavşan kook  🐰🐰

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kim_Tae: Minik tavşan kook  🐰🐰

Dark and Light (TAEKOOK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin