2.Gerçekler..

183 12 1
                                    

Evvet ben geldim arkadaşlar henüz yeni yeni hilaye yazmaya başlarım o yüzden destek olup oy verirseniz çok mutlu olurum..

Dilan telefondaki kişinin Baran olmasını beklemiyodu ve hala şoktaydı.
Dilan: Barann aa..ama sen ölmüştün bb...biz seni toprağa verdik herkes çok gözyaşı döktü. Ya srn nasıl bi insansın ya he sen nasıl bi aşağılıksın ya ben aylardır hergün senin mezarına gidiyorum ya gidib o taşla dertleşiyorum benn sen bunu bana bize nasıl yaşatdın Baran Nasıl kıydın bana bize ??

Baran: Dilan güzelimm

Dilan: sus güzelim deme bana ya

Baran: Dilan yeter artık yeter tamam çok özür dilerim çok özür dilerim sana bize bunları yaşattığım için çok pişmanım ama sen benim hayatımda neler olduğunu hiç bi zaman bilmedin şimdi bilmediğin bişey için beni yargılayamazsın

Dilan: Neymiş ya senin hayatını altüst eden şey he neymiş söylesene bende biliyim hadi söyle ya

Baran: Senden bişey istesem yaparmısın??

Dilan: ne isteyeceksinki?

Baran : yanıma gelmeni

Dilan: Baran delirme hemen bana ne olup bitiyor hepsini anlat belki gelirim o zaman

Baran:  tamam. Dilan ben iki yıldır kaçak yaşıyorum. (Daha ilk cümlesinde Baranım gözleri dolar ve ağlayarak konuşmaya başlar)
Ben b..birini öldürdüm. Bir gece arkadaşımın doğum günü partisine gitmiştim. İlk başta herşey çok güzeldi. Ama sonra adamlardan bi tanesi bi kıza asılıyordu. O an babamın anneme yaptıkları aklıma geldi ve kendimi tutamadım(Dilanda ağlıyordur bu arada) Çoçuğa sadece bi tane sert yumruk attım oda havuza düştü aşağıya inip baktığımızda çocuk boğularak ölmüştü. Ve ben o günden beridir her gece aynı kabusu görüyorum her gece uyuyamıyorum. Ama belki sen gelseydin bi gecede olsa kokunla uyurdum be güzelimm. Ama sen gelmiyosun. O yüzden elveda sevdiğim beni hep iyi hatırla...

Veee Baran telefonu kapatır.
Dilan:Baraaaan Baran hayıır yapamazsın hayır hayır hayır aç şunj nolir Baran gitme lütfen Baraaaaann

Arkadaşlar biliyorum bölümler çok kısa ma her gün atıcam merak etmeyin hafta sonları 4 bölüm atıcam

Baranla Dilanın HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin