3. Kavuşma

209 17 5
                                    

Evveeet canlarım ben geldim bu defaki bölüm benim için duygusal olucak ve olabildiğince uzun yazmaya çalışıcammm. Bi sonraki bölüm 15 oydan sonra gelecek.

1 hafta sonra...
Dilan Baranı görmek için Almanyaya gitmeye hazırlanır ama sadece 2 günlüğüne gidecekti.
Pasaport işini hall etdikten sonra hemen havaalanına gider ve ordanda hoooop Almanyaya uçar..

12 saat sonra...
Dilan Almanyaya gelmiştir henüz bi otelde kalıyor.

Daha sonra biraz dinlendikten sonra ertesi sabah Baranın evine gelir kapıyı çalar. Baransa gelenin hizmetçi olduğunu düşünür. Kapıyı açar ve

Baran: aç değilim yemekleri masaya bıraka bilirsin. Der

Dilan içeri girer ve şok olur. İçinden: bu gerçekten Baranmıydı zayıflamış saç sakal birbirine karışmış bu Baranmıydı?

Dilan: Baran? Der

Baran arkasını döndüğündü Dilanı görünce şok olur. Yıllar içinde Dilan güzelliğine güzellik katmıştı. Baran ona hayranlıkla bakar. Şuanda ona sarılmamak için hiç bi sebep yoktu.

Baran Dilana yaklaşır ona sıkıca sarılır saçlarının kokusunu içine çeker. O kadar özlemiştiki hiç ayrılmak istemiyordu ondan. Dilanda Baranın sarılmasına karşılık verdiği anda Baranın gözleri dolar ve küçük bir çocuk gibi Ağlamaya başlar.

Baran: ö..özür dilerim nolur affet beni nolur..

Dilan: şşh tamam tamam geçti seni asla bırakmıycam söz veriyorum tamammı?ağlama.
Lütfen.

Baran Dilan ona sarıldığı için birazda olsa sakinleşmişti.

Bikaç saat sonra.

Baran tıraş olduktan sonra Dilanın yanına gelir çok şiddetli yağmur yağıyordur. Dilan Barandan rica ettiği için ikiside terasa çıkar yağmurda el ele ıslanırlar Baran Dilana yaklaşır ve dudaklarına bakar. Dilan başıyla onay verdikten sonra uzunca öpüşürler.

Yaklaşık 20 dakika falan terasta ıslandıktan sonra
Baran: Güzelim hadi artık içeri geçelim sonra hastalanıcaz

Dilan:tamam sevgilim

Baran: Bidaha söylesene sen şu lafı?

Dilan: hangi lafı?

Baran: işte az önce söylediyini

Dilan: sevgilim dedim işte sevgilim diyilmisin ha ama sen rahatsız oluyorsan söylemem

Baran: senin o sevgilim diyen ağzını öperim ben. Hadi içeri geçelim dondum ben.

İçeri geçerler. Dilan valizini getirir ve içinden pijamalarını çıkarır.

Baran: onlar ne

Dilan: pijamalarım Baran. Üstümü değiştiricem.

Baran: yook olmaz öyle sen burda kaldığın sürece benim kıyafetlerimi giyiceksin.

Dilan: iyi tmm hadi.

Baran Dilana en büyük beden sweatshirtünü verir.

Dilanda banyoya girer ve onu giyer sonra
Dışarı çıkar Baran Dilanı görünce hayran kalır. O küçücük bedeniyle kıyafetin içinde kaybolmuştu resmen.

Dilan: hadi artık uyuyalım gerçekten çok yoruldum ben hadi.

Baran: hadi gel.

Yatağa geçerler.
Baran: senden bişey rica etsem yaparmısın?

Dilan: tabiki yaparım sen yeterki iste.

Baran: beni göğsünde uyuturmusun?

Dilan: yaa hadi gel gel

Baran başını Dilanın göğsüne koyar. Dilanda Baranın saçlarını okşar arada küçük küçük öpücükler kondurur saçlarına. Sonrada yüzünü sever. Baran uzun zamandır böyle uyumak istyordu. Sevdiği kadının koynunda.

Gece saat 3...

Baran birden sayıklamaya ardından ağlamaya başladı.

Baran: ben yapmadım ben öldürmedim hayır hayır yapmadım ben bişey yapmadım

Dilan uyanır ve Baranı uyandırmaya çalışır.

Dilan: Baran sevgilim Baran hadi uyan bak kabus görüyorsun.

Dilan Baranı dürtünce Baran uyandı. Gözleri kıpkırmızı olmuş ve nefes nefese kalmıştı. Dilan Barana sarılır saçlarını okşar ve sırtını sıvazlar.

Dilan: tamamm şşh geçti kabus gördün geçti.

Baranda hemen arkasından başını Dilanın göğsüne koyar. Ve uyur....

Baranla Dilanın HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin