Dilan Baranı gece zor sakinleştirmişti o yüzden her an kabus görebilir düşüncesiyle hiç uyumadı. Sabah Baran uyandığında Başı Dilanın göğsündeydi. Dilan Baranın saçlarını okşuyor ve sakallarıyla oynuyordu.
Baran: Sen hiç uyumadınmı?
Dilan: hayır bütün gece seni izledim.
Baran: Tamam hadi gel zaten bütün gece ben uyudum şimdide sen uyu. Özür dilerim seni uyutmadığım için.
Dilan: Baran senin bir suçun yokki niye özür diliyorsun? Hem ben yakışıklı sevgilimi gece izleyemicekmiyim?
Baran: Bak seen ben çokmu yakışıklıyım acaba?
Dilan: Evet hemde çok.
Baran Dilana göğsünü göstererek "Hadi gel şimdide sen uyu" der. Dilan başını Baranın göğsüne koyar.
Dilan: sevgilim senin kalbin niye bu kadar hızlı çarpıyor?
Baran: sen yanımda olduğun için heralde))
Dilan birkaç dakika sonra uyuyakalır. Ardından Baranda uyur. Saat 17:00
Dilan Barandan önce uyanmıştır. Dilan kalkıp üstünü giyinir daha sonra saçlarını düzeltir ve hafif bir makyaj yapar. Aklına çok güzel bir fikir gelir." Baranın en sevdiği tatlıyı almak" Dilan otel restaurantına ine ama tatlıyı bulamadığı için başka bir yere gitmek durumunda kalır. Baranda uyanmıştır kalkar üstünü giyer. Fakat Dilan yanında yoktur. Baran biraz korkar sonra banyoya sonrada terasa gider. Dilan hiçbiryerde yoktur. Baranın yavaş yavaş gözleri dolar. Ve o halde otel restaurantına iner. Dilanı ordada bulamaz. Ve artık ağlıyordur.
Baran: Ne yani şimdi odamı gitti? Odamı beni bıraktı? Aptalsın sen Baran aptal seni Annen terk etmiş sevmemiş Dilanmı sevicekti ?
Baran ağlayarak arkasını dönüp gittiğinde nefesi kesiliyordu. Baran odaya çıktı ve etrafı dağıtmaya başladı. Dilan taa koridorun başından sesleri duya biliyordu. Koşarak geldi ve kapıyı açtı gözlerine inanamadı. Baran her yeri dağıtmıştı. Dilan elindekileri masaya koyar ve Baranın arkadından sarılır.
Dilan: Baran?! Noldu?
Baran Dilanın sesini duyunca çok sevindi
Baran: Sen.. bırakmadın beni gitmedin.
Dilan bunu duyduğu anda Barana sarılır.
Dilan: hayır hayır gitmedim ben seni asla bırakmadım.
Baran kendini toplamaya çalışıyordu ama olmadı başını Dilanın boynuna gömdü.
Baran: lütfen bir daha benden habersiz gitme seni göremeyince çok korktum
Dilan: tamam şşhh geçti ağlama artık söz veriyorum sana haber vermeden hiç bir yere gitmiycem.
Dilan Baranın boynunu öper ve koklar. Ve sıkıca sarılır. Sonra zorda olsa ayrılır. Baranın gözyaşlarını siler. Sonrada kızaran gözlerinden öper. Baran gülümser.
Dilan: kıyamam ben sana. Ben seni asla bırakmam bırakamam. Çünkü ben seni herkesten herşeyden çok seviyorum. Tamammı?
Baran: beni gerçekten bu kadar çokmu seviyorsun?
Dilan: evet hemde çok.
Dilan Baranın dudağının kenarını sonra yanağını sonra boynunu öper. Sonrada dudağından öper Baranda karşılık verir.
Dilan: hadi gel tatlılarımızı yiyelim. Sana tatlı almıştım.
Baran: bu tatlı benim ensevdiğim tatlı ama? Sen bunu bunca zaman biliyormuydun ya?
Dilan: evet tam 12 sene önce bana sen söylemiştin.
İkiside güler sonra tatlılarını yerler. Ve daha sonra film izlerler. Film biraz duygusal olduğu için Dilanın gözleri dolar. Baran bunu farkettiği anda filmi durdurur. Ve bilgisayarı kapatır.
Baran: Film için bile olsa ağlamanı istemiyorum güzelim tamammı?
Dilan: tamam.
[Hikayenin bir sonraki bölümü 20 oy ve 20 yorumdan sonra gelicek hepinize iyi okumalar canlarım]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baranla Dilanın Hikayesi
FantasyMardinde Yaşayan Baran ve İstanbullu Dilanın acıklı bi okadarda romantik hikayesi hakkında bu kitap. Koskoca aşiret ağasının kim bilir ne yürek yakan anıları vardı işte o adamın yaralarını saracak bi kadın geldi hayatına hiç beklemediği bir anda...