𝗞𝗲𝘆𝗶𝗳𝗹𝗶 𝗼𝗸𝘂𝗺𝗮𝗹𝗮𝗿 <𝟯
••••
MİNNİE
-Beni çağırmışsınız müdür bey
Müdür"Takımı Miyeon geri vermişsin?"
-Kısmen verdim. O yokken takıma ben bakıyorum
Müdür"Bak Minnie. Miyeon'un bir takımı yönetebileceğini düşünmüyorum"
-Anlamadım?
Müdür"Miyeon'un psikolojisinin bir takım yürütmek için uygun olduğunu düşünmüyorum diyorum"
Bu adam sabrımı çok zorluyor.
-Aksine. Minnie'nin bu iş için çok uygun olduğunu düşünüyorum. Okulun bir bireyi olarak umarım söylediklerime saygı duyarsınız. İyi günler
Ayağa kalkıp odadan çıktım.
•••
Dolabımdan kitaplarımı alırken Haneul yanıma geldi.
Haneul"Selam Minnie"
-Selam Haneul. Miyeon nasıl oldu?
Haneul"Birazda olsun iyi. 2 gün sonra okula geri geliyor"
Gülümsedim
-Sevindim
Haneul"Aslında senden bir şey isteyecektim"
-Tabi, ne hakkında?
Haneul"Bu akşam Belle ve ben sevgililerimizle sinemaya gideceğiz. Miyeon'un yalnız kalmasını istemiyorum, biliyorsun ortalıkta gezen bir katil var, bu gecelik onunla sen kalabilir misin?"
-Tabii ki kalırım
Haneul"Gerçekten mi? Çok teşekkür ederim Minnie"
-Rica ederim bir geceden bir şey olmaz merak etme. Peki kalacağımdan Miyeon'un haberi var mı?"
Haneul"Hayır yok sen kalır mısın kalmaz mısın emin değildim bu yüzden sormamıştım. Birazdan arayıp sorarım zaten sorun etmez"
-Peki o zaman size iyi eğlenceler
Haneul"Teşekkür ederiz"
Gülümseyerek yanımdan gitti. Anlamadığım tek şey. Miyeon'un abisi öldü evet ama. Babası ve Annesine ne oldu? Neden evde tek yaşıyor? Sorsam mı acaba. Her neyse. Belki sorarım belki sormam. Konu bulamazsam açarım. Umarım onu kırmam.
•••
🕖
Miyeon'un kapısını çaldığımda bornozla kapıyı açtı saçları ıslaktı. Tamda gelecek zamanı buldum keşke 1 saat sonra gelseydim. Beni karşısında görünce şaşırdı. Yanaklarının kızardığını görebiliyorum.
Miyeon"Minnie? Senin burada ne işin var?"
-Haneul sana söylemedi mi? Bu gece ben seninle kalacağım
Miyeon"Hayır hiç bir şey söylemedi"
-Nasıl ya. Bana sabah söyledi, haber veririm diye, neyse kapı önünde durmayalım içeri girip arayalım hadi
Başıyla beni onaylayıp benimle içeri girdi. İçeri girdiğimizde koltuklara oturdu. Tanrım bu kız neden bu kadar güzel gözüküyor.
Miyeon"Otursana Minnie"
-Ha
Dalmışım sanırım bana bir şey dedi ama duymadım. Eliyle koltuğu işaret edince ne demek istediğini anladım ve karşısında ki koltuğa oturdum.
-Nasıl oldun, daha iyi misin?
Kafasını salladı.
Miyeon"Evet 1-2 gün sonra okula geri dönüyorum takımla bir süre vedalaşacaksın"
Gülerek konuşunca gülümsedim.
Miyeon"Takılıyorum. Aslında, takımı birlikte yönetebileceğimizi bile düşündüm"
-Sen ciddi mi-
Miyeon'un telefonu çalınca sözüm kesildi.
Miyeon"Haneul arıyor"
Telefonu açıp kulağına götürdü.
Miyeon"Evet...Evet geldi...Ben iyiyim sorun yok...Tamam...İyi eğlenceler...Görüşürüz"
Miyeon telefonu kapatıp yanına koydu.
Miyeon"Seni sordu geldin mi diye"
-Biraz erken geldim sanırım, senide bornozla yakaladım...
Utanarak ayağı kalktı.
Miyeon"Ben giyinip gelsem iyi olur, sende istersen televizyondan izleyecek bir şeyler açabilirsin ben gelene kadar. Hatta korku filmi aç birlikte izleyelim"
-Katilli bir kasabada korku filmi açmak ne kadar ironik
Gülüp merdivenlere doğru yürümeye başladı.
Miyeon"Belkide katil benimdir"
-Çok komik
Gülümseyerek konuştu.
Miyeon"Yada belkide sensindir. Öyleysen söylede seni tutuklayayım evde kelepçelerim var"
-Kelepçeler mi?
Güldü.
Miyeon"Gelince anlatırım. Sen filmi aç. Donuyorum üstümü değiştirmeliyim"
Gülümseyerek başımla onu onayladım ve kumandayı alıp film aramaya başladım.
••••
𝗗𝗶𝗴𝗲𝗿 𝗯𝗼𝗹𝘂𝗺𝗱𝗲 𝗴𝗼𝗿𝘂𝘀𝘂𝗿𝘂𝘇.
💗✨