𝗕𝗜𝗥 𝗦𝗢𝗡𝗥𝗔 𝗞𝗜 𝗕𝗢𝗟𝗨𝗠 𝗞𝗜𝗦𝗦 𝗩𝗔𝗥 𝗞𝗜𝗦𝗦 𝗔𝗔𝗔𝗔𝗔𝗔𝗔. 𝗞𝗲𝘆𝗶𝗳𝗹𝗶 𝗼𝗸𝘂𝗺𝗮𝗹𝗮𝗿 <𝟯
••••
MİNNİE
Belle"Uyanıyor sanırım"
Haneul"Zahmet olacak 1 saattir uyanmasını bekliyoruz"
Miyeon'un annesi kafasını kaldırınca çenesinden tutup bana bakmasını sağladım.
-Miyeon nerede!
Dediğim şeyle gülümsedi.
?"Kim bilir"
-Söyle yoksa seni asla çözmem
?"İster çöz ister çözme size yerini söylemeyeceğim"
Kadının yüzüne tokat attığımda kızlar beni kadından uzaklaştırdı.
Haneul"Kızlar bakın ne diyeceğim siz gidip Julie'nin odasını kontrol edin ben burada bu sürtükle kalacağım"
?"Büyüğünle düzgün konuş"
Haneul"Sadece yaşça benden büyüksün zihin olarak değil bu yüzden seni büyüğüm olarak saymıyorum, en yakın arkadaşımızın hayatını zehir eden birine karşı saygılı olacağımı mı düşünüyorsun gerçekten?"
Kadın bir şey söylemeyince Belle koluma dokundu.
Belle"Hadi gel, çıkıp odayı kontrol edelim"
Kafamı sallayınca birlikte yukarı çıkmaya başladık.
•••
Odayı ararken camın kırık olduğunu fark ettim. Camdan aşağı bakınca Julie'nin telefonunun aşağıda olduğunu fark ettim.
-Belle çabuk aşağı gidiyoruz Miyeon'un telefonu aşağıda!
İkimizde koşarak odadan çıkıp merdivenlerden inmeye başladığımız sırada Haneul'un çığlığını duyduk. Aşağı indiğimizde Haneul elinde silahla kadını arıyordu.
Haneul"Kızlar çabuk evden çıkın salak kadını kaçırdım. İpler çok sıkı değilmiş açıp kaçmış"
Belle"Ben burada Haneul ile kalacağım, sen gidip telefonu al ve telefonunu karıştır şifresi 2903 çabuk ol!"
Koşarak dışarı çıktım ve telefonu yerden alıp şifreyi açtım. Mesajlara girip bana yazdığı mesajı açtım tam adresi yazarken yarım kalmış ama hastanenin adını yazmayı başarmıştı! İçeri girip kızlara baktım.
-Kızlar siz ikiniz burada kalıp o salağı arayın, ben gidip Miyeon'u alacağım
Haneul"Buldun mu hastaneyi!"
-Evet
Belle cebinden arabanın anahtarları çıkarınca tam bana atacakken biri boynumdan tutup beni kendine çekti ve boynuna bıçak dayadı.
?"Nereye gidiyorsunuz küçük hanım?"
Belle"Bırak on-"
Silah sesini duymamla Haneul'a baktım. Boynumda ki bıçak gitmişti. Haneul kadının bacağına sıkarak kadının yere düşmesini sağlamıştı. Belle hemen bunu fırsat bilerek bana anahtarları fırlattı.
Belle"Koş! Burayı biz hallediriz!"
Koşarak evden çıktım ve arabaya binip arabayı çalıştırdım. Geliyorum dayan Miyeon...
•••
Hastanenin önüne geldiğimde kapıların açık olmadığını gördüm. Gecenin birinde buraya gelirsem olacağı buydu zaten. Hastanenin etrafını gezip açık cam var mı diye kontrol ederken bir camın açık olduğunu fark ettim. Camdan içeriye taşlar attığımda bir kız uykulu bir şekilde cama çıktı.
-Dışarıda kaldım beni içeri alır mısın?
Kız uykulu olduğu için hiç itiraz etmeden dediğimi onayladı.
•••
Kız kapıyı açınca uykulu bir şekilde odasına doğru yürümeye devam edecekken onu durdurdum.
-Uykunu böldüğüm için kusura bakma ama Julie diye bir kızı tanıyor musun?
Başını sallayıp onunla aynı odada kaldığını söyledi. Kesin camıda o açık bıraktı... Şu an nerede olduğunu sorduğumda konferans salonunda olduğunu söyledi. Gece gece konferans salonunda olması garip değil mi?
•••
Konferans salonunu bulduğumda kapıyı çalmadan içeri girdim. Gördüğüm bedenle gözlerim doldu.
-Miyeon!
Miyeon beni duymuyormuş gibiydi. Sadece boş boş tahtaya bakıyordu.
-Seni buradan çıkartmaya geldim...
Yine tepki vermeyince onu kucağıma aldım. Ve arabaya doğru koşmaya başladım. Gözlerini yüzdüğünü fark ettiğimde ona seslendim.
-Miyeon! Miyeon gözlerini yumma!
Miyeon"Minnie...Sen misin?"
-Evet! Evet benim Miyeon, lütfen gözlerini yumma sadece benimle konuş!
Miyeon"Çok yorgunum Minnie..."
-Biliyorum güzelim ama lütfen benimle konuşmaya çalış. Şarkı söyle yada bir anını anlat sadece konuş benimle
Miyeon"Güzelim mi?..."
Güldü.
Miyeon"Bu lafını unutturmam sana"
Güldüm.
-Hep dalga geç benimle ama yeter ki sana bir şey olmasına izin verme
Arabaya geldiğimizde onu ön koltuğa oturtup arabayı çalıştırdım.
••••
𝗗𝗶𝗴𝗲𝗿 𝗯𝗼𝗹𝘂𝗺𝗱𝗲 𝗴𝗼𝗿𝘂𝘀𝘂𝗿𝘂𝘇.
💗✨