Kapının çalmasıyla uykusu bölünerek yataktan kalkan mafya, cesur ve tedirgin tavrıyla kapıya doğru yöneldi. Hizmetçisinin kapıyı açmasına izin vermeyerek yaptığı işe tekrar gönderdi.
Cesur mafya kapıda gördüğü şeye baya şaşırmıştı. Mafyanın polisleri beklemesi doğaldı çünkü iki gün önce suç işlemişti. Mafya kapının önündeki mektubu alarak, çalışma odasına doğru yöneldi Çalışma odasına geçerek masasına oturdu. Mektubu açarak okumaya koyuldu. Cesur mafyanın düşündüğü şey doğruydu. Elindeki mektup edebi düşmanı olduğu ekibin en iyi ajanı Azelya SOYDAN gelmişti. Ama neden ona bir mektup göndersin ki? Hem de bütün ekipten gizli. Hem de o geceden sonra onu görmek istemediğini söylemişti. Mektubu elinde tutup hızlı adımlarla aşağı inmeye başladı.
Ya da o mektubu onu kışkırtmak için mi göndermişti...
Onun en ezeli rakibiydi çünkü...
O mektuba her şey yazmış olabilirdi...
Beni kışkırtmak ve sinirlendirmek için o mektuba her şey yaza bilirdi...
Bir yandan da o mektubu neden gönderdiğini düşünüyordu.
Cesur mafya bu düşünceleri bir kenara bırakıp hemen sağ kolunu çağırdı.
'Tugay hemen buraya gel'
'Efendim patron'
'Tugay lafı hiç uzatmayacağım ve konuya gireceğim
Tugay meraklı gözlerle cesur mafyaya bakıyordu.
'Tugay senden bu mektupta yazan yeri ve zamanını öğrenmeni istiyorum'
'Tamam patron'
Mafya sağ koluna mektubu verdikten sonra kafasına dinlemek için hizmetçisine kahve hazırlamasını istedi. Mafya kahvesini istedikten sonra balkona çıktı. Mafya balkona çıktıktan sonra çok geçmeden kahvesi gelmişti. Balkonda oturan mafya bir yandan kahvesini yudumlayıp diğer yandan o mektubu düşünüyordu.
Sağ kolundan bir haber gelmemişti. Bu durum mafyanın içinde bir merak uyandırsa da bir yandan da sinirlendiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-GİZLİ AŞK-
RomanceDüşmanlık kelimesi iki kişinin birbirine olan sonsuz nefreti değil miydi? Düşman olmak için birbirinizden sonsuza kadar nefret etmeniz gerekirdi. Peki 2 Düşman birbirine aşık olursa ne olurdu?... Birbirine deli gibi aşık olan 2 Düşman. Biri ülkenin...