"Hay sikeyim."Havuzun kenarında küfür edip duran ikizine güldü Jungkook, Taehyung telaşa kapılıp Jeongguk'un sikini ısırmasıyla - ki başlayalı iki dakika bile olmamıştı - erotizm son bulmuştu ve Taehyung'un sesi çıkmıyordu.
"Yanlışlıkla oldu."
Mahcup bir şekilde konuştuğunda ve karşılık olarak Jeongguk sadece dalga geçer gibi baktığında Taehyung üzerini düzeltmiş ve ıslak kıyafetleriyle birlikte havuzdan çıkmıştı. Jeonlara bakıp omuz silkti.
"Ben gidiyorum birbirinizi sikin o zaman benim sorunum değil."
Kıyafetlerinin suyunu sıktıktan sonra hızlıca kapıya doğru ilerleyip kapının kolunu çevirdi, birkaç kez daha zorladıktan sonra kilitli olduğu gerçeğini kabullenip çoktan havuzdan çıkıp havluyla kurulanan ikizlere döndü ve salağa yatma kararı aldı.
"Kapı sıkışmış."
"Kilitli."
Taehyung kapıya yaslandı ve Jeonları süzmeye başladı. Şu an için yapabileceği daha iyi bir şey yoktu ve suçluluk duygusunu bastırmak için kendi dikkatini dağıtmaya çalışıyordu.
İkizler normalde bu kadar benzer miydi? Taehyung ayırt edemiyordu. Tamamen aynılardı. Kişilik olarak da öylelerdi. Şu ana kadar biri ona daha yumuşak davransa da sert ve yumuşak halleri de çok benzerdi işte. İkisiyle de birlikte olması kötü bir şey miydi? Böyle bir ilişki yürür müydü? Daha önce Jeonlar böyle bir ilişki yaşamış mıydı? Sonuncusunun cevabını pek de öğrenmek istemediğini fark etti. Normal insanlarla çıkmıyordu sonuçta ne bekliyordu ki.
Görüşünün kapanmasıyla irkildi.
"Saçlarını kurutuyorum korkma."
Havlunun üzerindeki parmakların hafif baskısını saçlarında ve kafa derisinde hissediyordu. Anın tadını çıkarıyordu sessizce.
"Sizi nasıl ayırt edeceğim?"
İkizlerin güldüğünü duydu ama oldukça ciddiydi işte, nasıl ayırt edecekti?
"Gerek var mı? İkimize de babacığım diyeceksin sonuçta."
"İğrenç fetişlerinizi benden uzak tutun."
Havlu kafasından çekildiğinde kafasını kaldırıp dibindeki ikize baktı, hangisi olduğunu bilmiyordu ve bellerinde havlu olmasaydı belki birinin sikindeki kendi diş izleri ayırt etmesinde yardımcı olabilirdi. Havluyu indirmek pek de mantıklı bir seçenek değildi tabii en azından Taehyung için.
"Efendim de diyebilirsin."
"Komik değil."
"Asıl komik olmayan ne biliyor musun Taehyung?"
Taehyung omuz silkti ve gelecek olan cevabı beklemeye başladı.
"Alışana kadar birimizi içine almana izin verecektik ama doğru düzgün bir ağız işi veremediğin için ikimizi de içine almak zorundasın."
Taehyung birkaç saniye sadece susup düşündü. İçine birini almıştı, neyse ki suyun içinde, muhtemelen bir iki dakika ve deliği mahvolmuş gibi hissediyordu. Deliğinin etrafı yanıyordu ve hasar görmüş olma ihtimalini de düşünmeden duramıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pray4me
Fanfiction"Tıpkı olduğumu düşündüğün çocuk gibi parmağımı emiyorum, yanıldığın nokta seçtiğim parmağın baş parmağım olmaması."