10.

186 15 1
                                    


Taehyung gözlerini açtığında ağrı yetmezmiş gibi bir de bedeninin üzerinde Jeonların ağırlığını hissettiğinde bıkkınlıkla yanaklarını şişirdi. İkisini de yana doğru ittirdikten sonra ofladı ve ağrı kesici almak için ikizlerden birinin üzerinden geçip yataktan indi. Komodini karıştırırken saçlarını karıştıran bir el hissettiğinde kafasını kaldırıp baktı, hâlâ ikizleri ayırt edebildiği söylenemezdi ama biri uyanmış saçıyla oynuyordu işte. Taehyung umursamadan bulduğu ağrı kesiciyi su almadan direkt yuttu ve ayağa kalktı. Duş almak istiyordu.

"Bir sorun mu var?"

"İki."

Taehyung ellerini önünde kavuşturduğunda diğerinden sonra uyanmış onu süzen ikize baktı ve kuru kalan tek kıyafeti olan sweatine rağmen tamamen çıplak hissetti. Jeonlar ürkütücüydü.

"Ne demek istiyorsun?"

"Bir de soruyor musun? Dün öleceğim sandım."

"Sana birçok kez şans verdik, zorunda olmadığını da söyledik."

"Sorun sevişmek değil sorun sizin hayvan gibi sikişmeniz. Şey gibiydi yani hiç duygusal bir yanı yoktu anlıyor musun? Sevdiğim adamlarla birlikte oluyormuşum gibi değildi ya da seviliyormuşum gibi."

Sona doğru Taehyung'un sesi kısıldığında ikizler bir süre cevap vermemiş ve ikisi de yatakta doğrulduğunda Taehyung istemeden kendini kasmıştı.

"Hoşuna gitmedi mi?"

"Nefret ettim diyemem ama böyle hayal etmemiştim ve ikinci kez yaşarsam kesinlikle nefret edeceğim. Anlıyor musunuz? Beni yani."

Jeonlar sessiz kalmaya devam ettiğinde bir eliyle saçlarını düzeltti ve kollarını kendi bedenine sardı.

"Tam olarak nerede-"

"Para karşılığında bunu yapan bir orospuymuşum gibi davrandınız ve fazla yüklendiniz. İlk başta bir tür fantezi olarak düşündüğümden ses çıkarmadım ama tüm seks böyle devam etti. Bir süreden sonra artık zevk vermiyordu. Anlarsın ya."

"Seni tatmin edemedik yani, bu mu?"

"Nerenden anlıyorsun? Ne kadar kanamam oldu haberin var mı? Çok fazla ve gereksiz yüklendiniz ve bak yani demek istediğim tamam merhamet göstermeyeceğinizi söyledin ama sevgi ve merhamet farklı şeyler tamam mı? Zevk almama sebebim bu ve suç benimmiş gibi davranmayı kesin."

"Yani-"

"Ayrıca genel olarak sevginizi nadir olarak gösteriyorsunuz, bana öyle bakmasanız sevginizi sorgulayacağım neredeyse."

İkizlerden birini yüzünü ovaladı ve diliyle dudaklarını ıslattı.

"Üzerinde çalışacağız."

Taehyung kollarını birbirine bağladı ve kafasını aşağı yukarı salladı. Bunu onlara bırakamazdı.

"Kesinlikle. Çift terapisi için siz mi birilerini bulacaksınız ben mi?"

İkisinin de şokla gözleri açıldığında Taehyung sırıttı ve zaferle ikizleri süzdü.

"Taehyung-"

"Profesyonel yardım şart. İtiraz etme gibi bir lüksünüz yok, edecekseniz ben yokum."

"Tamam, ikimiz de alanında iyi birini bulacağız mutlaka. Biz ikiden fazla kişiyiz ama biliyorsun değil mi?"

"Her seansa ikinizden biri gelir diğeri için de kayda alırız tamam mı?"

"Olur."

"Nasıl istersen."

Pray4meHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin