Κόκκινο

24 4 0
                                    

Κόκκινο όπως το κρασί. Κόκκινο όπως το χρώμα του πάθους. Κόκκινο όπως το αίμα. Είχα διάλλειμα σήμερα στις 2 η ώρα για μεσημεριανό. Καθίσαμε με την Μιράντα στην καφετέρια και πήραμε κάτι να φάμε. Γελάσαμε, μιλήσαμε για τους ασθενής μας, για την προσωπικηπ μας ζωή και γενικά διασκεδάσαμε όσο πιο πολύ γίνετε σε 25 λεπτά. Είμαστε και οι δύο καινούριες στο νοσοκομείο και έτσι κάθε φορά που μας αναθέτουν κάποιον ασθενή αγχωνόμαστε πολύ. Καταρχάς να σας πω τι γιατροί είμαστε. Εγώ, η Μπέλλα Παπαδοπούλου είμαι χειρουργός και η Μιράντα Γιαννακάκη είναι μικροβιολόγος. Για σήμερα δεν είχα κάτι το σημαντικό, μόνο ένα κοριτσάκι που είχε σπάσει το χέρι της άσχημα. Μετά την επιτυχή εγχήρηση που έκανα, πήγα την κοπελίτσα να κάνει κάποιες εξετάσεις και μετά θα μπορούσε να φύγει. Όλα πήγαν χαλαρά, βοήθησα σε δυο άλλες μικροεγχηρήσεις και μετά είχα διάλλειμα για βραδινό στις 8 η ώρα. Έφαγα μόνη μου γιατί το Μικροβιολογικό κομμάτι που δουλεύει η Μιράντα κλείνει στις 19:30 και είχε φύγει. 20:30 είχα επιστρέψει στο πόστο μου και πέρναγα κάτι στοιχεία στο λάπτοπ μου, όταν ξαφνικά ήρθε η Γεωργία, η νοσοκόμα και βοηθός χειρουργού να μου πει ότι έχω εγχείρηση καρδιάς στο 251. Σοκαρίστηκα και αγχώθηκα αρκετά θα έλεγα, αλλά δεν είχα χρόνο να το σκεφτώ. Ένας ασθενής πάλευε ανάμεσα στη ζωή και στο θάνατο και εγώ θα τον βοηθούσα να βρει το δρόμο του. Έβαλα μάσκα, γάντια και όλα τα απαραίτητα. Όσο εγώ ετοίμαζα τα νυστέρια και τα ψαλίδια, η Γεωργία τον άνοιξε. Μου είπε το πρόβλημα και αμέσως η Μπέλλα εν δράση. Τα πήγαινα περίφημα όταν άρχισε να χαμηλώνει επικύνδινα ο σφυγμός του. Ανυσήχησα αλλά συνέχισα. Πότε τον χάναμε, πότε να 'τος πάλι. Μετά από 2 ώρες τελείωσε η εγχήρηση. Τα κατάφερα! Ποιος, εγώ η Μπέλλα Παπαδοπούλου τα κατάφερε! Βγήκα έξω στην οικογένεια του Μπράιαν, του ασθενή που μόλις έσωσα να ενημερώσω για την εξέλιξη της κατάστασης του. Με αγκάλιασαν όλοι, με ευχαρίστησαν όσο δεν πάει και έφυγα περπατώντας περήφανη με ένα χαμόγελο σχηματισμένο στα χείλη μου. Για τις επόμενες 2 εβδομάδες θα ήμουν η νοσοκόμα του Μπράιαν. Καθημερινά θα τον πηγαίνω για εξετάσεις, θα τον φροντίζω, θα αλλάζω τους ορούς και τέτοια. Ενημέρωσα την Μιράντα για το κατόρθωμα μου και χάρηκε πάρα πολύ. Γύρω στις 12:30 τη νύχτα έφυγα. Γύρισα σπίτι και μπήκα να κάνω ένα χαλαρωτικό αφρόλουτρο και ύστερα από λίγο αποκοιμήθηκα. Την επόμενη μέρα, ξύνησα έκανα ένα δυναμωτικό μπάνιο, έβαλα ένα κολάν και ένα άσπρο τοπάκι. Έφτασα στο νοσοκομείο, έβαλα τη στολή μου και πήγα κατευθείαν στον Μπράιαν. Ήτανε ξύπνιος και έτρωγε πρωινό. Του χαμογέλασα και τον ρώτησα πώς αισθάνεται. Πάγωσε για λίγα δευτερόλεπτα κι ύστερα απάντησε. Μια χαρά είμαι και σας ευχαριστώ πολύ για ότι κάνατε για μένα. Δεν χρειάζεται να με ευχαριστείς, αφού μπορούσα να σε βοηθήσω το έκανα. Κι αν θες μπορείες να μου μιλάς στον ενικό. Με λένε Μπέλλα. Ένα υπέροχο και λαμπερό χαμόγελο σχηματίστηκε στο ταλαιπωρημένη πρόσωπο του. Του άλλαξα τον ορό, του έκανα λίγη παρέα όσο έτρωγε τα φρούτα του και τον πήρα να πάμε για τις καθημερινές του εξετάσεις. Όσο πηγαίναμε στον καρδιολόγο, παρατήρησα ότι με κοίταζε με ένα γλυκό και παραδεισένιο βλέμμα. Δεν ήθελα να τον ρωτήσω γιατί με κοιτάει έτσι, απλά του είπα με ένα προστατευτικό τόνο, να προσέχει που πατάει γιατί θα σκοντάψει και μετά δεν θα θέλει καρδιολόγο, αλλά ορθοπεδικό. Γέλασαμε, ώσπου φτάσαμε στον καρδιολόγο. Έκανε τις απαραίτητες εξετάσεις του και βγήκαν αρκετά καλές πράγμα που σήμαινε ότι θα έβγαινε σε 1 βδομάδα αντί για 2. Όταν ο καρδιολόγος του είπε αυτό δεν φάνηκε να χαίρεται, αντίθετα απογοητεύτηκε. Όταν φτάσαμε στο δωμάτιο του, ξάπλωσε και του έβαλα όλα τα σωληνάκια που έπρεπε και σύνδεσα τον ορό του. Με έτρωγε η περιέγεια να τον ρωτήσω γιατί απογοητεύτηκε όταν έμαθε πώς θα πάρει εξιτήριο μία εβδομάδα νωρίτερα. Κι έτσι τον ρώτησα. Μπράιαν, θες να μου πεις γιατί απογοητεύτηκες όταν σου είπε ο καρδιολόγος σου ότι μπορείς να φύγεις νωρίτερα; Άργησε λίγο να απαντήσει και μου είπε πώς δεν απογοητεύτηκε απλά... Δεν το περίμενε και δεν μπορούσε να το συνηδιτοποιήσει. Του χαμογέλασα και του υπενθύμισα πώς είναι αλήθεια και έφυγα από το δωμάτιο του.

Πονάνε τα Κόκκινα ΤριαντάφυλλαOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz