7.Bölüm

77 53 27
                                    

- KORKMAYIN SİZE DEĞİL

Hepsi aynı anda nefes verdi ben ilerlemeye başladım bir deponun önüne geldik kapıdaki nöbetçiler kapıyı açtı depoda bağlı biri bize arkası dönük bir şekilde duruyordu biraz ilerleyince yüzünü gördüm ve şok oldum ...                                                                                                                                                                      Bu adam sabah beni kapıdan almayan adam kaçmışlar iyi yapmışlar ama susarsam anlarla çocuklara işaretle adamı çözdürdüm ve bir hışımla kapıdan çıkıp sülonun odasının önüne geldim kapıyı çalmadan direk odaya girdim .

- Noluyo ya 

- Kaçmışlar 

- KİM 

- Kim olabilir 

- ALLAH KAHRETSİN 

İkimiz birden odadan  bir hışımla çıkıp depoya gittik adamlar bağlı adamı ayıltmaya çalışıyor ama fark edilmeyecek sanan bir kişi silah tutuyordu bende adama işaret verdim benimde türk askeri olduğumu anlayıp silahı çekti .

- Sülo  benim işim var geliyorum

Tam giderken kolumu tuttu 

- Sorun yok dimi 

- Lavoboya gitcem ne sorun olabilir 

- Tamam dikkat et etrafta iki it var sana saldırsın istemiyoruz 

Kafamla onaylayıp yavaş yavaş depodan çıktım zaten çoğu kişi depoda olduğu için onların olduğu tarafa ilerledim birden bir el ağızımı kapadı ve beni çekti .

- Sessiz şşşşş

- Yahu bizden olduğunu düşünüyoruz İnşallah bizdensindir 

- Sizden olmasam niye sizi kurtarmak için uğraşim salak mısınız 

- Kimsin o zaman 

- Benle dalgamı geçiyorsunuz 

Bunlar cidden kıt off ama bir yerden tanıdık geliyor sesleri  bana ama neyse yağrın giderken konuşuruz çok eminim  bir günde halledeceğim bunu .

- Gelin benle 

Benim odamın kapısının önüne geldik içeri aldım onları kimse odama girmez onları odamda saklayacaktım .

- Bura ney 

- Odam 

- BENİM SEVDİĞİM VAR CANIM BOŞUNA ÜMİTLENME 

- YEMİNLE SALAKSINIZ YAHU SİZİ YATAĞA ATMİYORUM KİMSE BENİM ODAMA GİREMEZ DİYE BURDASINIZ 

- Ha okey 

Onlar cidden su  katılmamış salak . Onları odada bıraktım ve kapıyı kitledim depoya gittim tekrardan birkaç kişi adamın başındaydı biraz bekledim adam ayıldı ama konuşacak durumda değildi .

- Canım sen git yat sen bize lazımsın lavicim

- Yok ben duru-

- Durma git yat sabah erken kalkarsın olmassa ne olacak

- Tamam ben yatıyorum iyi geceler

Oradan çıktım önce yemek yapılan yere gittim kimse yoktu iki sandviç yaptım odaya gittim kapıyı açtım kapatınca biri yatağın altından diğeri dolaptan çıktı .

- Açsınızdır bunları getirebildim

- Teşekkürler

- Ee sen bunların güvenini nasıl sağladin

DEĞİŞİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin